ФорумОбсъждане на жалбиКазино BetPlays - Не отговаря на рейтинга си

Казино BetPlays - Не отговаря на рейтинга си

преди 2 месеца от djcentigor
|
1210 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

Тема: Жалба за отказ на награда Уважаеми екип за поддръжка на казино BetPlaes! Казвам се Игор Глухих и псевдонимът ми във вашето казино е DJCENT. ID: 12721673 Пиша ви във връзка с отказа на моите заслужени награди във вашето казино. В момента изпитвам следните проблеми: Преди 17 часа получих известие, че съм спечелил ежедневния турнир от 20 000; въпреки това наградата все още не е кредитирана в сметката ми. Имам още няколко съобщения, потвърждаващи изпълнението на мисията и успешните депозити, но съответните награди и точки също не са кредитирани. Прилагам екранна снимка на съответните известия за ваша справка. Учтиво Ви моля да обясните причините за отказа на наградите и да предприемете действия за зачитането им. filefile

Автоматичен превод:
djcentigor
преди 2 месеца

Бих искал да попитам дали във форума има хора, които играят или са играли в това казино. Какво е мнението на играчите. Съдейки по оплакванията, има повече отрицателни отзиви, отколкото добри.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца




Въпрос: Като играч от Казахстан, ако се сблъскам с несправедливост от онлайн казино, мога ли да очаквам справедливо разрешаване на моята жалба от регулаторите? Какви са шансовете за постигане на справедливост чрез платформи като Guru Casino и AskGamblers, които предлагат възможности за оспорване на решения в казиното и помагат на играчите да защитят правата си?

Отговор: За съжаление, шансовете за получаване на справедлива резолюция от регулаторните органи на казиното за играч от Казахстан наистина са доста малки. Има мнение, че платформата AskGamblers, която на пръв поглед изглежда предназначена да защитава интересите на играчите, понякога може да защитава нечестните оператори и да им дава високи оценки. Например, в случая с BetPlays Casino, AskGamblers отказа да съдейства за разрешаването на проблемите ми и продължава да дава висока оценка на този оператор въпреки съмнителното му поведение.

Сега последната ми надежда е Guru Casino. Да видим каква присъда ще произнесат. Бих искал да ви напомня, че BetPlays Casino ме третира пренебрежително като играч, създавайки различни трудности както при получаването на печалби, така и по време на процеса на игра.

Резюме на случая:

Играч от Казахстан съобщава за изчезването на 5 000 комп точки и печалби от турнири от сметката му в BetPlays Casino, като твърди, че не е правил транзакции, свързани с тяхната загуба. Играчът иска разследване за възстановяване на откраднатите точки и печалби.


Написано от:

Ник, специалист по жалби


Наскоро спечелих турнир и си осигурих първо място с награда от 20 000 монети. Малко след това обаче се сблъсках със сериозен проблем: всичките ми награди внезапно изчезнаха и бях премахнат от програмата за лоялни клиенти. Важно е да се отбележи, че регистрацията в тази програма беше необходима за участие в турнира и ако бях изключен преди да спечеля, нямаше да мога да вляза.


Изглежда ясно, че след моята победа, казиното намери сумата на наградата за твърде висока и реши да не изплати печалбите ми. Считам, че това е несправедливо, тъй като наградата беше спечелена честно и в пълно съответствие с правилата на турнира. Изключването ми от програмата за лоялност изглежда е опит да избегна плащането на законните печалби.


Моля да прегледате тази ситуация и да предприемете необходимите стъпки за възстановяване на правата ми. Също така се надявам да си възвърна достъпа до програмата за лоялни клиенти и да получа всички награди, които ми принадлежат по право.











Автоматичен превод:
djcentigor
преди 2 месеца

Здравейте, предполагам, че ще започна с това, че се съмнявам, че казиното ще ви пише отново тук. Ако проявявате интерес, можете да проверите тази тема точно тук: https://casino.guru/forum/casinos/betplays-casino---general-discussion , за да видите други изживявания в игрите. Казиното също не е отговорило там, така че не бих очаквал отговор в този случай.

Както и да е, относно вашата ситуация, вие писахте на казиното и все още нито една от наградите, които ви бяха обещани, не е в акаунта ви, нали? Според съобщението, което сте получили, първата награда е 20 000 точки? Участвали ли сте в турнир и успявали ли сте да спечелите преди?

Виждам също, че имате оплакване , така че нека да видим докъде ще ни докара екипът. Ще ти пожелая късмет, за да уредиш всичко и да получиш точките си.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Да, редовно участвах в турнири и промоции, печелейки призови места. Използвах точки за покупки в магазина и бях само на няколко крачки от получаването на VIP статус. Изглежда, че казиното е решило, че наградата е твърде голяма за мен и е избрало да ме лиши от моите привилегии, вместо да изплати наградите, които спечелих.


Очаквам с нетърпение решението на вашия екип по жалбите. Инвестирах доста пари в това казино и не мислех, че ще бъде измама.

Автоматичен превод:
djcentigor
преди 2 месеца

Благодаря ви за отговора. И така, когато сте спечелили турнир, винаги ли сте получавали точки нормално или някога сте имали подобна ситуация като сега?

И аз съм любопитен как ще се развие всичко и определено ще продължа да го следя.

Надявам се да се реши.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file

Преди да спечеля няколко поредни турнира, всичко беше наред. Лесно можех да обменя точките си в магазина.

file

file

file

След като получих известие за спечелване на турнира за първо място, всички точки, които спечелих, изчезнаха от акаунта ми и не получих никакви награди.

Моята награда за първо място в турнира е прекъсване на връзката с VIP.

Това е наградата, която ми даде това казино.

Благодаря ви за интереса, също така ми е интересно да разбера защо колкото повече играя, толкова повече изпадам в немилост от казино операторите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казино BetPlays: Още една лъжа


Вие спечелихте 1-ва награда в нашия Daily 20k турнир!

filefilefile

21:42 | Абела от BetPlays.com: Както вече ви беше казано, това означава, че дори гледането на този турнир е визуална грешка и не сте спечелили нищо.


PS

това е моята Халюцинация (Халюцинация (нов лат. hallucinatio < лат. alucinatio - безсмислено бърборене, глупости, празни сънища) - образ, който се появява в съзнанието без външен стимул. Халюцинации се появяват при силна умора, консумация на алкохол, някои психотропни вещества и при някои психични и неврологични заболявания.)


Ако видите тези екранни снимки - значи и вие сте болни. Операторът на BetPlays не вижда

Редактиран от Romi преди 2 месеца
Причина: Неподходящи връзки.
Автоматичен превод:
djcentigor
преди 2 месеца

Видях, че Ник те попита за историята на, да кажем, компа. историята на точките се показва някъде. Написахте, че казиното го е изтрило, така че имате нещо подобно в акаунта си и можете ли да го видите, ако имате още точки? Също така ми е странно, че дори не можете да видите историята на депозитите. Така че ще видим какво можем да разрешим и се надяваме, че всичко ще се получи.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Изминаха две седмици, откакто подадох жалбата си, но все още нямам отговор. Освен това, след две седмици бездействие, Guru Casino смени специалиста, който се занимаваше с моя случай, и сега е назначен друг служител. Доколкото разбирам, те дори още не са се свързали с казино BetPlays. Подобно поведение поражда сериозни съмнения относно готовността им за справедливо разрешаване на спора.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Сега ще прогнозирам изхода от събитията относно разглеждането на моята жалба. Ще мине достатъчно време и казино Guru ще даде някакъв неабсурден отговор. След това, когато трябва да отговоря, те ще блокират достъпа ми до сайта и делото ще бъде решено в полза на този нечестен оператор, тъй като "играчът спря да отговаря на въпроси относно жалбата", Ето как виждам по-нататъшното развитие

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Изминаха две седмици, откакто подадох жалбата си, но все още нямам отговор. Освен това, след две седмици бездействие, Guru Casino смени специалиста, който се занимаваше с моя случай, и сега е назначен друг служител. Доколкото разбирам, те дори още не са се свързали с казино BetPlays. Подобно поведение поражда сериозни съмнения относно готовността им за справедливо разрешаване на спора.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Много често се случва специалист по рекламации да бъде сменен. Ник, който е отговарял за вашата жалба преди, е част от първия отдел за отговор. Това означава, че неговата работа е да получи някаква първоначална информация, за да се увери, че имаме някаква прилична основа за случая. След това трябва да има момент, в който случаят се прехвърля на друго лице, което не се занимава с толкова много случаи едновременно (в сравнение със служителите с първи отговор), но може да инвестира повече време в справяне с по-малко случаи.

Както можете да видите във вашия случай, Михал вече се е свързал с казиното и очаква техния отговор

https://casino.guru/betplays-casino-player-s-comp-points-and-winnings

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 месеца

Благодаря за пояснението. Прекарах две седмици, гледайки как Ник събира доказателства и дори не се свързах с казиното. И през това време казиното изтри цялата хронология на печат на всичките ми победи в турнири. Всичко, което ми остана, са екранни снимки и писма, пропити с лъжи от казино BetPlays. Където ме карат да инвестирам пари в сайта им. И се закълни във вечна любов. И когато стана въпрос за изплащане на награди, които спечелих честно чрез правене на депозити, дори не взех бонуси, така че те ме изключиха от VIP, защото заех първо място

file

17:49 | Изабел от BetPlays.com: Обработихме го като възстановяване на средства, тъй като беше по-лесен начин да обработим средствата за вас.

Вашите средства ще се отразят във вашата банка по всяко време от сега, тъй като са изплатени от наша страна.


17:49 | Изабел от BetPlays.com: Игор, това няма да повлияе на играта ви на нашия уебсайт.

Все още имате право да получавате бонуси, точки и др.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

17:49 | Изабел от BetPlays.com: Обработихме го като възстановяване на средства, тъй като беше по-лесен начин да обработим средствата за вас.

Вашите средства ще се отразят във вашата банка по всяко време от сега, тъй като са изплатени от наша страна.


17:49 | Изабел от BetPlays.com: Игор, това няма да повлияе на играта ви на нашия уебсайт.

Все още имате право да получавате бонуси, точки и др.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини