ФорумОбсъждане на жалбиКазино Azure Hand НЕ ПЛАЩА

Казино Azure Hand НЕ ПЛАЩА

преди 3 години от Jamestroy
|
12121 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
преди 3 години

Azure казиното не плаща ... Спечелих няколко пъти над 10 000 долара и те продължават да се връщат с глупости, че не се занимават с банката, която използвате, за да върнете парите обратно във вашата сметка .... сменихме 4 различни банки и един и същ проблем, забавното нещо е, че те вземат парите от вашата банка, но не ги връщат, така че австралийските играчи стоят настрана от AZURE CASINO и е известно като TRUE BLUE CASINO стойте далеч от него ...... .

Автоматичен превод:
Jamestroy
преди 3 години

Опитвали ли сте да подадете жалба на нашия уебсайт? Може би бихме могли да се опитаме да поговорим с тях. Ако отказаха 4 различни банки, може би щеше да помогне да се избере съвсем различен начин на плащане.

Автоматичен превод:
Jamestroy
преди 3 години

Съгласен съм колега, те са пълни с глупости,

Автоматичен превод:
Jamestroy
преди 3 години

Ако те вземат от вашата банка, това означава, че се занимават с вашата банка, така че тегленето по сметката ви не би трябвало да е проблем. Говорете с тях в чат на живо или по имейл и публикувайте извинението, което ви дават чрез екранна снимка тук. Така ще знаем защо. Дължите много пари!

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 3 години

file Виждам, че те твърдят, че използват тази независима услуга за посредничество, опитвали ли сте да се свържете с тях. Струва си да опитате

Автоматичен превод:
преди 3 години

Когато избрах онлайн казино, за да играя в много форуми, видях, че това казино трябва да се избягва. Съжалявам за всички вас, които сте имали ужасни преживявания с казиното, и в същото време, благодаря, че ни предупреди. Btw е много трудно да се намери надеждно казино. Ужасен съм и се страхувам да не загубя пари. Едва ли приех да играя в казино на живо в Сингапур. Притеснявах се, че няма да мога да получа парите. Но след няколко игри, когато дойде време да си взема парите, процесът беше ясен и безопасен. Радвам се, че открих това казино. Няма да играя в друг.

Редактиран от Daniel преди 3 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
Waniciala
преди 3 години

Те са в черния списък на Pogg, но честно казано, нямаме нито една жалба срещу тях 😕

Автоматичен превод:
преди 3 години

file filefilefile ето няколко снимки на екрана, чакам ги повече от месец, само за да одобрят моето искане за теглене

Автоматичен превод:
Rhysi
преди 3 години

Благодаря, че споделихте това, знаем, че поне все още има шанс парите да бъдат изплатени на други играчи.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Има ли някакъв начин някой да ми помогне с това изобщо?

Автоматичен превод:
Rhysi
преди 3 години

И така, какво е текущото състояние? Казиното общува ли с вас?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Чета всички коментари за казино Azure и последното теглене, което получих от тях, беше на 27.07.2021 г. Винаги съм получавал изтеглянето си доскоро и зет ми всъщност спечели $ 67000 през май и получи $ 40000 от средствата си. Вярвам, че казиното е забавило тегленията, тъй като имах теглене на $ 2000, все още в очакване от 13/08/2021 и не ме разбирайте погрешно, злоупотребих с тях. Но току -що проверих акаунта ми и тегленето вече не е висящо и е одобрено. Препоръчвам да играете в това казино.

Автоматичен превод:
преди 3 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

В момента съм в процес на изтегляне и вярвам, че техните правила и условия посочват, че заявката ще бъде прегледана от 3 до 5 дни след подаване на заявката. Всички недопустими заявки ще бъдат отхвърлени в този срок. Допустимите заявки ще бъдат одобрени за обработка от 7-10 работни дни от датата на искането, а плащането ще бъде извършено 7-10 работни дни след датата на одобрение. Просто ги дръжте на опашката и продължавайте да тормозите чата на живо.

Автоматичен превод:
yaddig
преди 2 години

Здравейте, благодаря за подробностите. Надявам се тегленето ви да е гладко 🙂

Играете ли там редовно, моля?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Wtf нямате нито едно оплакване срещу тях, но всички лоши отзиви, които хората публикуват тук, и предполагам, че сте вие, Даниел, водещ на общността в социалните медии 4monthscagi редактирахте публикацията на wanciciala причина забранена връзка, след което казвате, че там Black listed на poggs и тогава кажи честно, че не сме имали оплакване от Azure wtf дали сте наясно с това wtf плащат ли ви за популяризиране, защото казвате на Джейсън Трой, може би, ако подадете оплакване на нашия уебсайт, може да сме в състояние да посредничим при разговора с тях за вие също така махнете ротор и моля, поправете ме, ако греша, което знам, че не съм лазурна ръка, истинско синьо са измамници, които ограбват свестни австралийци, защото знаете защо ние сме най-големите комарджии в страната, следователно защо тези казина примамете ни нашето австралийско правителство забрани всички хазартни игри онлайн, знаете защо, защото не получаваха парче от баницата, защото онлайн казината бяха страхотно обратно 5gen, те плащаха добре, печелите повече от често и никога не е имало несъответствия, когато е искам да тегля бързо и ефективно, но нашето австралийско правителство елиминира и забрани всички онлайн казина в Австралия, добрите казина направиха правилното нещо, забраниха ни, австралийците и оставиха вратата отворена за измамниците и казината да ни примамват и ние изключвахме дори когато измамени ни наоколо и ни допринесе за нашите големи печалби, но ние все още продължихме да играем, но трябва да докладвате на вашия омбудсман за игри в Австралия или да отидете на канал за текущи афери 9

Автоматичен превод:
Lisaloo50
преди 2 години

Знам, че ще съжалявам за това, но все пак... Каква е целта ви, моля? 🙂

Можете да видите всички подадени жалби срещу казиното тук и до момента има само една нерешена. Така че не се колебайте да изпратите такъв или също да напишете потребителска рецензия. Трудно сме да обвиняваме, че хазартната индустрия е извън контрол в Австралия.

Както и да е, благодаря за любезното предупреждение, надявам се, че ще помогне на останалите.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте миналата година около октомври, играех в кеш Bandit 3 и най-накрая получих джакпота при безопасното отваряне. Получих 200 безплатни завъртания и направих $130 000. Получих поддръжка с докосване, казаха ми, че съм в състояние само, само ще разреша да тегля $2500 на две седмици ме попитаха дали могат да ми дадат еднократна сума, те казаха не в крайна сметка имах чакащи 54 заявки за теглене. След това се опитах да разреша проблема след около 3 месеца, изпратих им множество имейли относно тези пари, които те не биха На този етап бях получил $27,500 и плащанията за по-ниско дотогава блокираха акаунта ми, те ми казаха, че съм злоупотребявал, затова те Rocks by account Изпратих им още имейли, няма късмет, те все още ми дължат $33,500, които аз Никога няма да кажа, че отидох, говорих с игри и алкохол и защото те не са австралийци, не могат да направят нищо, зареждат глупости

Автоматичен превод:
Agro222
преди 2 години

Здравейте, можете ли да подадете жалба по този случай? Казиното не може да вземе 33 000 само защото твърдят, че сте злоупотребяващи. Това ме притеснява особено, защото казиното има много приличен рейтинг на нашия уебсайт, така че смятам, че си струва да разгледаме по-отблизо този случай.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

filefile

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини