ФорумОбсъждане на жалбиКакво да направя, ако казиното, в което играя, не иска да ми плати?

Какво да направя, ако казиното, в което играя, не иска да ми плати?

преди 3 месеца от razieldealumbre
|
1749 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца

Имах първата грешка преди повече от месец и не ми отговориха. След това отново три пъти същата грешка за една седмица и с общо награди, които са еднакво важни за мен, те само ме карат да изпращам информацията отново и отново, така че са минали повече от 15 дни, те си измиват ръцете и никой го решава, те ми казват не. Играх, че залозите ги нямаше, след два дни ги намериха, но не спечелих, тъй като имам екранни снимки, които доказват, че ако спечеля, решението беше да продължа да играя, защото пак ще спечеля, смеят ви се, правят шега ти и не дават никакво решение

Автоматичен превод:
razieldealumbre
преди 3 месеца

здравей

Изглежда, че имате дълга история с уебсайта, така че наистина бих искал да ви помоля да споделите името му, поне в началото. Други може да намерят стойност във вашите доста обезпокоителни преживявания, в допълнение към факта, че вероятно ще имаме още няколко погледа отвътре на конкретното казино.

Няколко повече подробности относно текущия ви проблем според мен също може да са полезни.

Вероятно вече сте завършили процеса на проверка, но въпреки това казиното е отхвърлило заявката ви за теглене по неизвестна причина. В тази връзка, бихте ли били по-конкретни?

Наясно ли сте с точната причина?

Какви игри сте играли между другото?

Моля, отговорете и ние ще се опитаме да измислим нещо.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Само за пояснение, пиша тук, защото ми се стори, че е форум за казино (не знам вашето казино, ако е).

Въпросната игра е richpigguien, въпреки че също през май загубих пари, които спечелих в Mega wild fruits друга игра от същото казино, по този повод просто ме накараха да чакам и в крайна сметка нямаше решение, сега на 9 юни започнах да имам проблем отново, спечелих и очевидно беше добавен към баланса, но платформата беше блокирана и след това се рестартира, помоли ме да вляза отново, защото се затвори и когато въведох парите, които спечелих, вече ги нямаше, говорих с поддръжката и те ми казаха, че е там и че ще се появи след максимум 24 или 48 часа, нещо, което не беше направено преди тази "грешка" Направих две тегления за една и съща сума и само едното пристигна, другото изчезна, чакаше дни и сега излиза само едно теглене, казаха ми да изчакам и добре, както винаги, но нищо, след това отново спечелих по-малка сума и същото нещо отново в момента, в който спечелих, успях да направя екранна снимка, но след това заседна, рестартира се и парите ги нямаше, отново в подкрепа същото и до днес. Няма решение, казват, че никога не съм играл, защото залозите не се появяват, след това ги намериха, но не спечелих и имам екранни снимки, в поддръжката на Telegram ми казаха, че правят това, за да избегнат плащането, но аз вече не съм спечелил толкова, колкото другите хора Те наистина им плащат печалбите си, казаха също, че съм изолиран случай, но намирам повече хора с същия или подобен проблем, не знам как да ги накарам да ми платят парите ми, защото тъй като те са онлайн казино, вие сте извън закона на теория, те изпратих всичко, което поискаха от мен, те дори настояха, че ако не изпратих историята на играта, те нямаше да могат да ми помогнат, но играта няма история, поне не за играчите, може би това няма нищо общо с вас, но ако някой може да ми помогне, насочи, посъветва , бих го оценил, защото сериозно, за мен това вече е шега 🥺 Спечелих тези пари и искам и се нуждая от парите си, чувствам, че е несправедливо да си играят така с хората, но когато не сме ние тези, които печелете милиони, добре, познавам няколко, които са спечелили повече от 3 милиона чилийски песо и им се плаща без проблем, надявам се, че можете да ми помогнете предварително, благодаря

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

На няколко души се случва приложението след известно време от нищото да се рестартира или да блокира, извежда ви от играта и след това трябва да влезете, иска ви да потвърдите, че не сте робот и когато успеете въведете парите не са там

В тези, които имах, провалът е богати прасенца, а също и мега диви плодове и в двете се е случвало да спечеля и парите да изчезнат, но лудото време също е останало сред другите, само в тези не се е случвало просто да спечеля и „загубете парите си" има няколко игри, които имат недостатъци, защото се задържат или затварят, не ви позволяват да залагате и в много случаи оставяте пари на платформата и на следващия ден те липсват. Това се случи с мен и други хора, които случайно стигнаха до разговора. От тези онлайн казина това, което ме шокира най-много, е отговорът, който имам в екранна снимка от поддръжката на казиното на Telegram, където ми казват, че го правят, за да не плащат и след това бяха толкова негативни, че това не беше тяхната подкрепа и подобни неща, изглежда, че никой наистина не знае как работят игрите, те знаят много по-малко от играчите и чувствам, че това е липса на уважение


Автоматичен превод:
razieldealumbre
преди 3 месеца

Това изобщо не звучи много добре. Бихте ли споделили името на това онлайн казино, моля? Само по този начин нашият екип за оплаквания може да ви помогне да разрешите този проблем.

И така, успяхте ли вече да получите парите от първото теглене?

Ще чакаме вашия отговор тук, готови да се намесим, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не, не са ми дали решение за нищо, дори имам всички екранни снимки и ми казват, че не съм спечелил нищо, разглеждах го и точно по това време явно са имали грешки, но няма да предположим, че всъщност играех сега и играта беше заседнала и дори се срина. Излезе ме сам, играта беше много бавна, говорих с поддръжката и нищо според тях всичко е наред, казиното е 1win, не знам как мога да ги накарам да ми платят парите, първо беше около Пристигнаха $100 000, след това $134 000 от друго теглене, което никога не се е случило, след това $852 800 и последните $72 900

тоест приблизително общо $1 158 800 (в чилийски песо), които според тях никога не съм спечелил

Вниманието им също е ужасно, след като разбраха, че съм спечелил, но трябва да изчакам, защото парите ще се появят след максимум 48 часа, много след време и обясняват какво се е случило хиляди пъти, те само ми казват, че няма доказателство, че Спечелих, също и На 18 май ми се обадиха, че мениджър (агент или мениджър) ще се свърже с мен, защото по всички тези начини казват, че никога не са комуникирали, днес попитах и ми казаха, че след максимум два часа щеше да говори с мен, че след полунощ това трябваше да се случи. Оставиха ме да чакам, говорих, за да задам въпрос и те само ми казаха, че трябва да изчакам, така че идеята им е, че дори не трябва да спя в очакване на нещо, което не не се случи. Виждам как повече хора играят и печелят и много печелят милиони и им се плаща незабавно и за мен това бяха малки печалби, които не искат да ми платят, същата поддръжка ми каза това, имам екранна снимка, на която ми казват, че направете го, за да не плащате и въпреки че всичко е записано (разговорът, в който ми казаха това), сега те отричат и казват, че не го правят. Това е тяхна поддръжка, тъй като те я предоставиха на играчите, когато възникна огромен провал уикенд спечелих тази голяма сума пари с последните пари, които ми бяха останали по това време, защото останах без работа, така че просто искам парите си Струва ми се, че те просто ми се подиграват, защото ме карат да изпращам информация отново и отново за нищо, какво мога да направя?

Автоматичен превод:
razieldealumbre
преди 3 месеца

Благодаря ви за информацията. Сега, след като знаем в кое казино се е случило това, предлагам да подадете жалба. Нашият екип ще разгледа всичко това и ще се опита да помогне. Моля, опитайте се да опишете добре ситуацията, така че всичко да е ясно. Просто следвайте тази връзка, за да го направите, и ни уведомете, ако имате нужда от друга помощ.

Дръжте ни в течение за всякакви актуализации относно вашия проблем.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини