Сякаш ти разреши проблемите ми? Моите оплаквания все още са отворени в casino guru, а вие така и не отговорихте.
Моите проблеми:
Открих сметка и попитах дали приемате френски и за забавянето на тегленето и вие сте добре.
Няколко седмици след като имах проблеми с депозитите. Депозирах няколко пъти и във вашето казино страницата за плащане остана празна, така че го направих отново и банковата ми сметка беше дълг за цялата сума! Свързах се с вас в чата и вие казахте, че трябва да проучите. Изпратих всички доказателства и дълг (по същото време като другите) и вие успяхте да сравните и дори да проверите с регистрационни файлове и залози.
Ти каза, че е кредитиран и аз съм го играл, което няма смисъл със залога.
В същия чат те попитах за KYC и ти ми каза, че не мога, защото съм французин, и че не мога да изтегля повече от моя депозит, а само по-малко...
Това е пълна измама... Casino Guru е наясно и е видял цялата екранна снимка.
Просто искам парите си обратно.
Like you resolved my problems ? My complaints is still open in casino guru and you never replied.
My problems :
I open an account and asked if you accept french and about the withdrawal delay and you were ok.
Few weeks after I had a problems with deposits. I deposit several times and on your casino the page of payment stayed blank, so I did again, and my bank account was debt for all amount ! I've contacted you on chat, and you said you need to investigate. I've sent all proof, and debt (same time as the others) and you were able to compare and even checked with logs and bets.
You said it was credited and Iv'e played it, which has no sence with the bet..
On the same chat, Iv'e ask you about KYC and you told me, I can't because I'm french, and that I couldn't withdraw more than my deposit, but only less...
Its a total scam... Casino Guru is aware and saw all screenshot.
I just want my money back.
Автоматичен превод: