ФорумОбсъждане на жалбиКак мога да отговоря на оплакване?

Как мога да отговоря на оплакване?

преди 4 години от fairspincasino
|
6184 преглеждания 8 отговора |
|
преди 4 години

Добър ден,


Моля, посъветвайте ме как да отговоря на оплакване.


Един потребител е подал жалба срещу Fairspin, казиното, което представлявам. Бих искал да отговоря на него. Но в темата няма бутон „Отговор" или нещо подобно. Не мога да публикувам съобщения.


Моля, посъветвайте ме как мога да изпратя отговора на темата: https://casino.guru/fairspin-casino-player-has-succeeded-in-opening-an


file

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте Fairspin Casino.

Благодаря, че се свързахте с нас. Много съжалявам, но срещаме технически затруднения с вашия акаунт. Аз лично ще се свържа с вас веднага щом е фиксирана.

Моля, уведомете ме ако имате въпроси или се нуждаете от допълнителна помощ.

Автоматичен превод:
преди 2 години

само проблеми

Автоматичен превод:
Epedro46
преди 2 години

Добър вечер!


Много съжаляваме, че сте имали това преживяване на нашия сайт.


Ние вече работим, за да проучим вашата ситуация и полагаме всички усилия да я разрешим възможно най-скоро и веднага щом намерим решение, ще се свържем с вас и ще ви уведомим за него.


С Най-Добри Пожелания,

феърспин,

Автоматичен превод:
преди 2 години

ясно. Информирах ви за моето добавяне към играта на 28.10.2022 г. Те не само не я уважиха, но поддържаха активна сметката, в която междувременно депозирах над 5000 долара. Имам чакащо теглене от 29.10.2022 г., което също не направиха и ми се подиграваха. Защо просто не приемат криптовалути? Приемате ли долари и евро? Но тогава да платиш е трудно, нали?

Вашето поведение е просто срамно.

всеки трябва да знае как действаш

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър вечер!


Много съжаляваме, че сте имали това преживяване на нашия сайт.


Ние вече работим, за да проучим вашата ситуация и полагаме всички усилия да я разрешим възможно най-скоро и веднага щом намерим решение, ще се свържем с вас и ще ви уведомим за него.


С Най-Добри Пожелания,

феърспин,

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сякаш ти разреши проблемите ми? Моите оплаквания все още са отворени в casino guru, а вие така и не отговорихте.

Моите проблеми:

Открих сметка и попитах дали приемате френски и за забавянето на тегленето и вие сте добре.

Няколко седмици след като имах проблеми с депозитите. Депозирах няколко пъти и във вашето казино страницата за плащане остана празна, така че го направих отново и банковата ми сметка беше дълг за цялата сума! Свързах се с вас в чата и вие казахте, че трябва да проучите. Изпратих всички доказателства и дълг (по същото време като другите) и вие успяхте да сравните и дори да проверите с регистрационни файлове и залози.

Ти каза, че е кредитиран и аз съм го играл, което няма смисъл със залога.


В същия чат те попитах за KYC и ти ми каза, че не мога, защото съм французин, и че не мога да изтегля повече от моя депозит, а само по-малко...

Това е пълна измама... Casino Guru е наясно и е видял цялата екранна снимка.


Просто искам парите си обратно.

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Здравейте,

Просто искам да те коригирам малко. Вероятно сте пропуснали този отговор:

file

Моля, проверете жалбата си , екипът работи по това.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Просто искам да те коригирам малко. Вероятно сте пропуснали този отговор:

file

Моля, проверете жалбата си , екипът работи по това.


Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей


Изпратих цялата екранна снимка и отговор на това по имейл, можете ли да проверите или трябва да отговоря чрез връзката?

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

здравей

Виждам последния ви отговор, така че бих казал, че жалбата е уважителна. Мисля, че Ник трябва да ти отговори скоро.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини