ФорумОбсъждане на жалбиКак мога да направя оплакване за казино

Как мога да направя оплакване за казино

преди 2 години от Alfredo73
|
5620 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Как мога да направя оплакване за казино, много ви благодаря

Автоматичен превод:
Alfredo73
преди 2 години

Здравейте, можете да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints

Бихте ли споделили няколко подробности? Какъв е проблема?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте Добър вечер имам оплакване от казино казиното с бързо заплащане без игра не дава дори минимална печалба и загубих хиляди обикновено всички казина ви дават и ви отнемат, но това не

Автоматичен превод:
преди 2 години

Както прагматичният доставчик е истинска кражба, кой редовно проверява тези доставчици? Благодаря ти много

Автоматичен превод:
Alfredo73
преди 2 години

Здравейте, не виждам подадена от вас жалба. Моля те провери го.

По въпроса, играхте ли с някакъв бонус? Минали ли сте процеса на проверка досега?

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Alfredo73
преди 2 години

Доставчиците трябва да имат лицензи, както и казина, така че доставчиците да се проверяват от лицензиращите органи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Напълно ми беше отказано теглене в Dublinbet Casino и салдото по сметката ми беше намалено до сумата на депозита ми от €25.

По време на заявеното от мен теглене сметката на играча възлизаше на €5526.

На следващия ден отново посетих казиното и първоначално видях сума от над €3526, която след това внезапно падна до €25 след само няколко игри на рулетка на живо в Skylounge.

Не заради загубени залози, а защото всъщност бях победител, като удвоих залозите си между тях. Поддръжката ме актуализира до 5.1.13. се позова на правилата на играта.

Въпреки това, няма нищо за удвояване или мартингейл, което не знаех по времето, когато го прочетох и го потърсих в Google след това. В Дъблинбет го наричат стратегии за удвояване.

Като играч поемам пълния риск, или печелиш, или губиш, поне така си мислех дотогава.

Залозите на живо също бяха приети от казиното и не бяха отхвърлени, така че не може да се случи печалба да не бъде изплатена.

Изрично се позовавам на текста, използван от казиното в правилата на играча, след което ми се изпраща текст, модифициран от казиното, така да се каже. Бих си дал предимство пред другите.

Досега не успях да постигна нищо, но бих искал това да бъде изяснено законово. Не знам дали това има някакъв шанс за успех. Все още го намирам за измама, защото казиното не иска да изплаща нищо и също не предлага никакъв компромис.

Съответно не мога да го препоръчам и мога само да посъветвам всички да стоят далеч от него

Казино Дъблинбет.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър вечер това казино е неприемливи измамници


Автоматичен превод:
преди 1 година

Влязох, за да играя в казиното на кибербет. Спечелих 150 реала, когато го получих, той беше отхвърлен, след което не знаех какво да правя. Играх всичко, тъй като нямаше да го получа, след което направих залог отново, спечелих 1500 реали и направи тегленето и дойде отказа отново помолен да изчака 3 дни, за да ви уведоми, че имате нужда от документи, но това трябва да бъде поискано по време на регистрацията и сега те искат още 3 дни Свързах се с поддръжката и те казаха, че имам да чакаш да получиш е бързо да платиш е заплетено


Автоматичен превод:
Marco1111
преди 1 година

Казината обикновено не изискват документи по време на процеса на регистрация. Това е стандартно нещо, което искат, когато се опитате да направите теглене. Просто защото много хора просто създават акаунт в казиното, опитват се да играят малко, може би да използват бонусите за добре дошли, губят и след това отиват другаде. Ще отнеме много време за казината да проверят всички.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Даниел, не знам дали си прав, не съм тук да съдя, но всичко трябва да се уведоми предварително, няма никакво предупреждение. , сега не знаете, направете тегленето след три дни, което идва предупреждение, че е отказано, че имате нужда от документите и все още не ви отваря, за да поставите това, от което се нуждаете документ 3 дни до 5, тогава този етап изтича вие изпратете друг отидете още 3 дни или 5 ще отнеме месец за да го получите, така е, можете само да се шегувате, нашите пари се получават навреме и ние ги получаваме, когато искат да ги платят, това е грешно


Автоматичен превод:
преди 1 година

Вижте и има още нещо, което не получих за бонус, присъединих се, за да играя с парите си, губех 200 реала, последните 26 реала успях да обърна играта, така че искам това, което е мое, ако сте част от казино, имайте предвид че в играта ние сме там, за да печелим или губим, но и двете страни трябва да са справедливи, похарчих го, за да спечеля, не завися от парите в казиното разбираш ли или искаш да го обясня отново


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини