Здравейте, можете да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints
Бихте ли споделили няколко подробности? Какъв е проблема?
Hello, you can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
Would you care to share a few details? What's the problem?
Здравейте Добър вечер имам оплакване от казино казиното с бързо заплащане без игра не дава дори минимална печалба и загубих хиляди обикновено всички казина ви дават и ви отнемат, но това не
Hello Good evening I have a complaint about a casino the fast pay casino no game gives even a minimum profit and I lost thousands normally all the casinos give you and take you away but this one does not
Hola Buenas noches tengo una queja de un casino el casino fast Pay ningún juego da ni mínima ganancia e perdido miles normalmente todos los casinos te dan y te quitan pero este no
Както прагматичният доставчик е истинска кражба, кой редовно проверява тези доставчици? Благодаря ти много
Like the pragmatic provider is a real theft, who regularly checks these providers? Thank you very much
Al igual que el proveedor de pragmátic es un verdadero robo ,quien controla periódicamente estos proveedores?muchas gracias
Здравейте, не виждам подадена от вас жалба. Моля те провери го.
По въпроса, играхте ли с някакъв бонус? Минали ли сте процеса на проверка досега?
Благодаря ти
Hello, I can't see any complaint submitted by you. Please check it.
To the matter, did you play with any bonus? Have you passed the verification process so far?
Thank you
Доставчиците трябва да имат лицензи, както и казина, така че доставчиците да се проверяват от лицензиращите органи.
The providers need to have licenses as well as casinos so the providers are checked by the licensing authorities.
Здравейте,
Напълно ми беше отказано теглене в Dublinbet Casino и салдото по сметката ми беше намалено до сумата на депозита ми от €25.
По време на заявеното от мен теглене сметката на играча възлизаше на €5526.
На следващия ден отново посетих казиното и първоначално видях сума от над €3526, която след това внезапно падна до €25 след само няколко игри на рулетка на живо в Skylounge.
Не заради загубени залози, а защото всъщност бях победител, като удвоих залозите си между тях. Поддръжката ме актуализира до 5.1.13. се позова на правилата на играта.
Въпреки това, няма нищо за удвояване или мартингейл, което не знаех по времето, когато го прочетох и го потърсих в Google след това. В Дъблинбет го наричат стратегии за удвояване.
Като играч поемам пълния риск, или печелиш, или губиш, поне така си мислех дотогава.
Залозите на живо също бяха приети от казиното и не бяха отхвърлени, така че не може да се случи печалба да не бъде изплатена.
Изрично се позовавам на текста, използван от казиното в правилата на играча, след което ми се изпраща текст, модифициран от казиното, така да се каже. Бих си дал предимство пред другите.
Досега не успях да постигна нищо, но бих искал това да бъде изяснено законово. Не знам дали това има някакъв шанс за успех. Все още го намирам за измама, защото казиното не иска да изплаща нищо и също не предлага никакъв компромис.
Съответно не мога да го препоръчам и мога само да посъветвам всички да стоят далеч от него
Казино Дъблинбет.
Hello,
I was completely denied a withdrawal at Dublinbet Casino and my account balance was reduced to my deposit amount of €25.
At the time of my requested withdrawal, the player account stood at €5526.
The following day I revisited the casino and initially saw an amount of over €3526, which then suddenly dropped to €25 after just playing a few games of live roulette at Skylounge.
Not because of lost bets, but because I was actually the winner by doubling my stakes in between. Support has updated me to 5.1.13. referred to the rules of the game.
However, there is nothing about doubling or martingale, which I didn't know at the time I read it, and then googled it afterwards. They call it doubling strategies in the Dublinbet.
As a player, I take the full risk, you either win or lose, at least that's what I thought until then.
The live bets were also accepted by the casino and not rejected, so it cannot be the case that a win is not paid out.
I expressly refer to the text used by the casino in the player regulations and then a text modified by the casino is sent to me, so to speak. I would have given myself an advantage over others.
So far I haven't been able to achieve anything, but I would like to have this clarified legally. I don't know if that has any chance of success. I still find it a rip off because the casino doesn't want to pay out anything and doesn't offer any compromise either.
Accordingly, I cannot recommend it and I can only advise everyone to stay away from it
Dublinbet Casino.
Hallo,
mir wurde die Auszahlung im Dublinbet Casino komplett verweigert und der Kontostand auf meinen Einzahlungsbetrag von 25 €, reduziert.
Zum Zeitpunkt meiner beantragten Auszahlung stand das Spielerkonto bei 5526 € .
Am folgenden Tag besuchte ich das Casino erneut und sah anfangs einen Betrag über 3526 € , der dann plötzlich nachdem ich gerade ein paar Spiele in der Skylounge beim Live Roulette spielte auf 25 € gesunken war.
Nicht durch verlorene Wetten sondern weil ich wegen Verdoppelung meiner Einsätze zwischendurch tatsächlich der Gewinner war. Ich wurde vom Support auf den Punkt 5.1.13. der Spielerordnung verwiesen.
Dort steht jedoch nichts von Verdoppelung oder Martingal , was ich zu dem Zeitpunkt als ich es las noch nicht kannte, danach dann gegogelt habe. Verdoppelungsstategien nennen die das im Dublinbet.
Als Spieler trage ich das volle Risiko, entweder gewinnt oder verliert man, dachte ich zumindest bis dahin.
Die Live Wetten wurden ja auch vom Casino angenommen und nicht abgelehnt, daher kann es doch nicht sein dass im Falle eines Gewinnes, der dann nicht ausgezahlt wird.
Ich verweise ausdrücklich auf den vom Casino verwendeten Text in der Spielerordnung und dann wird mir quasi ein vom Casino abgewandelter Text zugesandt. Ich hätte mir anderen gegenüber dadurch Vorteile verschafft.
Bislang konnte ich nichts erreichen, würde das jedoch gern rechtlich klären lassen. Ob das Aussicht auf Erfolg hat, weiß ich nicht. Ich empfinde das dennoch als Abzocke, weil das Casino nichts auszahlen will und auch keinen Kompromiss anbietet.
Ich kann das dementsprechend nicht weiterempfehlen und nur jedem raten, Finger weg vom
Dublinbet Casino.
Влязох, за да играя в казиното на кибербет. Спечелих 150 реала, когато го получих, той беше отхвърлен, след което не знаех какво да правя. Играх всичко, тъй като нямаше да го получа, след което направих залог отново, спечелих 1500 реали и направи тегленето и дойде отказа отново помолен да изчака 3 дни, за да ви уведоми, че имате нужда от документи, но това трябва да бъде поискано по време на регистрацията и сега те искат още 3 дни Свързах се с поддръжката и те казаха, че имам да чакаш да получиш е бързо да платиш е заплетено
I entered to play in the cyberbet casino I won 150 reais when I received it, it was rejected then I didn't know what to do I played everything since I wasn't going to receive it then I made a bet again I won 1500 reais and made the withdrawal and it came refused again asked to wait 3 days to let you know that you need documents but this should be asked at the time of registration and now they are asking for another 3 days I contacted support and they said I have to wait to receive it is fast to pay it is convoluted
Entrei jogar no cassino cyberbet ganhei 150 reais na hora de receber deu rejeitado aí fiquei sem saber o que fazer joguei tudo já que não ia receber aí fiz aposta de novo ganhei 1500 reais e fiz a retirada e veio recusado de novo pediu pra esperar 3 dias pra avisar que precisa de documentos mas isso deveria pedir na hora do cadastro e agora estão pedindo mais 3 dias entrei em contato com o apoio e disseram que eu tenho que esperar pra receber é rápido pra pagar é enrolado
Казината обикновено не изискват документи по време на процеса на регистрация. Това е стандартно нещо, което искат, когато се опитате да направите теглене. Просто защото много хора просто създават акаунт в казиното, опитват се да играят малко, може би да използват бонусите за добре дошли, губят и след това отиват другаде. Ще отнеме много време за казината да проверят всички.
Casinos usually don't ask for documents during the registration process. It's a standard thing they ask for it when you try to make a withdrawal. It's simply because many people just create an account in the casino, try to play a bit, maybe use the welcome bonuses, they lose and then they go elsewhere. It would be quite time-consuming for the casinos to verify everyone.
Даниел, не знам дали си прав, не съм тук да съдя, но всичко трябва да се уведоми предварително, няма никакво предупреждение. , сега не знаете, направете тегленето след три дни, което идва предупреждение, че е отказано, че имате нужда от документите и все още не ви отваря, за да поставите това, от което се нуждаете документ 3 дни до 5, тогава този етап изтича вие изпратете друг отидете още 3 дни или 5 ще отнеме месец за да го получите, така е, можете само да се шегувате, нашите пари се получават навреме и ние ги получаваме, когато искат да ги платят, това е грешно
Daniel, I don't know if you're right, I'm not here to judge, but everything would have to be notified beforehand, there's no warning at all. , now you don't know make the withdrawal after three days that comes warning that it was refused that you need the documents and it still doesn't open for you to put what you need a document 3 days to 5 then this stage expires you send another one go another 3 days or 5 it will take a month to receive it, that's right, you can only be kidding, our money is received on time and we receive it when they want to pay it, this is wrong
Daniel não sei se vc está certo não estou aqui pra julgar mas tudo teria que ser avisado antes não tem aviso nenhum não seria mais fácil eles colocar depois que fizer o cadastro se for fazer retirada preencher os dados com documentos e comprovante de residência ficaria mais fácil, agora vc não sabe faz a retirada depois de três dias que vem avisando que foi recusado que precisa dos documentos e ainda não abre pra vc colocar oq precisa um documento 3 dias a 5 aí vence essa etapa vc manda outro vai mais 3 dias ou 5 vai demora um mês pra receber isso é certo vc só pode está brincando,o dinheiro da gente recebe na hora e a gente recebe quando eles querem pagar isso é errado
Вижте и има още нещо, което не получих за бонус, присъединих се, за да играя с парите си, губех 200 реала, последните 26 реала успях да обърна играта, така че искам това, което е мое, ако сте част от казино, имайте предвид че в играта ние сме там, за да печелим или губим, но и двете страни трябва да са справедливи, похарчих го, за да спечеля, не завися от парите в казиното разбираш ли или искаш да го обясня отново
Look and there's more I didn't get in for a bonus I joined to play with my money I was losing 200 reais the last 26 reais I managed to turn the game around so I want what's mine if you are part of a casino be aware that in the game we are there to win or lose but both sides have to be fair I spent it for me to win I don't depend on the money in the casino do you understand or do you want me to explain it again
Olha e tem mais eu não entrei por bônus eu entrei pra jogar com meu dinheiro estava perdendo 200 reais nós últimos 26 reais que consegui virar o jogo então quero oq é meu se vc faz parte de algum cassino tenha consciência que no jogo a gente está lá pra ganhar ou perde mais os dois lados tem que ser justo eu gastei pra mim ganhar não dependo do dinheiro do cassino entendeu ou quer que explique de novo
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.