Здравейте,
първо се успокойте и проверявайте оплакването си редовно, моля.
Не можах да намеря дали сте играли с бонуси или не, можете ли да отговорите на Кристина, моля? Важно е, просто посетете жалбата си и я уведомете, моля.
Благодаря ти.
Hello,
firstly calm down and check your complaint regularly, please.
I could not find whether you played with bonuses or not, can you answer Kristina, please? It's important, just visit your complaint and let her know, please.
Thank you.
Здравей Радка,
Когато акаунтът ми е заключен, в него няма активен бонус.
Hi Radka,
When my account is locked there is no active bonus in my account.
Здравейте и благодаря.
Сега, моля, дайте малко време на Кристина да разгледа ситуацията, ще изчакам някаква актуализация.
Ако мога да предположа, акаунтът ви може да е под някаква допълнителна проверка за сигурност, така че да видим.
Hello, and thank you.
Now, kindly allow Kristina some time to go through the situation, I'll wait for some update.
If I may guess your account may be under some additional security check, so let's see.
Сигурен.
Получих актуализация от FUN88, акаунтът ми е заключен за постоянно и казаха, че депозитът ми няма да бъде възстановен.
Моят акаунт е потвърден преди 10 дни.
И така, след 10 дни направих допълнителен депозит в сметката и завърших еднократния оборот с цялата сума, след което пуснах една заявка за теглене, след което те заключиха акаунта ми.
След като заключих акаунта за втори път, също подадох всички документи и документът ми беше проверен.
Получих имейл, че документите ми са проверени и ще взема решение за освобождаване на моя акаунт.
Finlay блокираха акаунта ми и общите средства в сметката.
Sure.
I got an update from FUN88 my account is locked permanently and they said my deposit's are not going to be refunded.
My Account verified 10 days before.
So, after 10 days i have done the additional deposit's to the account and i have completed the 1 time turnover with the whole amount after that i have placed one withdrawal request then they have locked my account.
After locking the account second time also i have submitted all the document's and my document's verified.
I have received an email saying My documents are verified and will take a decision on releasing my account.
Finlay they have blocked my account and total funds in the account.
Виждам, че жалбата ви остава отворена, така че това е най-доброто място да я разгледате. Доста странно е да чуете, че са потвърдили акаунта ви и след това са го блокирали, без да ви кажат причината.
I can see your complaint remains open so that's the best place to deal with it. It's quite strange to hear they verified your account and then they blocked it without telling you the reason.
Здравей Даниел ,
Моят акаунт е потвърден преди 10 дни и получих имейл за потвърждение също за същото.
След като депозираха допълнителните средства отново, те заключиха акаунта ми и за втори път подадох всички документи и те също потвърдиха моите KYC документи за втори път. Но те не са освободили сметката ми и средствата ми.
Моля, проверете прикачените имейл съобщения.
Hi Daniel,
My Account is verified 10 days back and I have received a confirmation email also for the same.
After depositing the additional funds again they locked my account and second time i have submitted all the documents and they have verified my KYC documents second time also. But, they have not released my account and my funds.
Kindly check the attached email communications.
Здравейте,
Най-добре е да изчакате оплакването ви да се развие по-нататък. В момента не можем да дадем отговори.
Ще се свържа с вас следващата седмица.
Hello,
It would be best to wait for your complaint to develop further. We can't provide any answers at the moment.
I'll check back with you next week.
Здравей Даниел ,
Моят акаунт е потвърден преди 10 дни и получих имейл за потвърждение също за същото.
След като депозираха допълнителните средства отново, те заключиха акаунта ми и за втори път подадох всички документи и те също потвърдиха моите KYC документи за втори път. Но те не са освободили сметката ми и средствата ми.
Моля, проверете прикачените имейл съобщения.
Hi Daniel,
My Account is verified 10 days back and I have received a confirmation email also for the same.
After depositing the additional funds again they locked my account and second time i have submitted all the documents and they have verified my KYC documents second time also. But, they have not released my account and my funds.
Kindly check the attached email communications.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.