ФорумОбсъждане на жалбиКак да се борим, за да получим средствата

Как да се борим, за да получим средствата

преди 2 години от pavan88
|
4911 преглеждания 8 отговора |
|
преди 2 години

Средствата ми над 11 лакха са заключени във FUN88, аз съм индийски играч. Какви са начините за законното им обработване

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
pavan88
преди 2 години

Здравейте,

първо се успокойте и проверявайте оплакването си редовно, моля.

Не можах да намеря дали сте играли с бонуси или не, можете ли да отговорите на Кристина, моля? Важно е, просто посетете жалбата си и я уведомете, моля.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Когато акаунтът ми е заключен, в него няма активен бонус.


Автоматичен превод:
pavan88
преди 2 години

Здравейте и благодаря.

Сега, моля, дайте малко време на Кристина да разгледа ситуацията, ще изчакам някаква актуализация.

Ако мога да предположа, акаунтът ви може да е под някаква допълнителна проверка за сигурност, така че да видим.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Сигурен.

Получих актуализация от FUN88, акаунтът ми е заключен за постоянно и казаха, че депозитът ми няма да бъде възстановен.

Моят акаунт е потвърден преди 10 дни.

И така, след 10 дни направих допълнителен депозит в сметката и завърших еднократния оборот с цялата сума, след което пуснах една заявка за теглене, след което те заключиха акаунта ми.

След като заключих акаунта за втори път, също подадох всички документи и документът ми беше проверен.

Получих имейл, че документите ми са проверени и ще взема решение за освобождаване на моя акаунт.


Finlay блокираха акаунта ми и общите средства в сметката.




Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
pavan88
преди 2 години

Виждам, че жалбата ви остава отворена, така че това е най-доброто място да я разгледате. Доста странно е да чуете, че са потвърдили акаунта ви и след това са го блокирали, без да ви кажат причината.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Даниел ,


Моят акаунт е потвърден преди 10 дни и получих имейл за потвърждение също за същото.


След като депозираха допълнителните средства отново, те заключиха акаунта ми и за втори път подадох всички документи и те също потвърдиха моите KYC документи за втори път. Но те не са освободили сметката ми и средствата ми.


Моля, проверете прикачените имейл съобщения.

filefile

Автоматичен превод:
pavan88
преди 2 години

Здравейте,

Най-добре е да изчакате оплакването ви да се развие по-нататък. В момента не можем да дадем отговори.

Ще се свържа с вас следващата седмица.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Даниел ,


Моят акаунт е потвърден преди 10 дни и получих имейл за потвърждение също за същото.


След като депозираха допълнителните средства отново, те заключиха акаунта ми и за втори път подадох всички документи и те също потвърдиха моите KYC документи за втори път. Но те не са освободили сметката ми и средствата ми.


Моля, проверете прикачените имейл съобщения.

filefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей pavan88,

благодаря ви за скорошната актуализация. Надявам се, че ще се справим, за да изясним какво е причинило този проблем.🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини