ФорумОбсъждане на жалбиКак да повдигнете спор с подходящите хора в Royal Reels

Как да повдигнете спор с подходящите хора в Royal Reels

преди 1 месец от whatyrnumba
|
675 преглеждания 5 отговора |
|
преди 1 месец

Така че спечелих x сума на кралски барабани рано тази сутрин. Никога не използвам бонуси и играя на този сайт от много дълго време. Продължих да тегля средствата и да изиграя остатъка, след което излязох от играта. Имах приблизително 2 часа почивка и отидох да вляза отново, получих съобщение за грешка, потребителското име или паролата са невалидни. Опитах това 3 пъти и след това отидох в чата, за да ги накарам да отстранят проблема. След като бях свързан с агент, те ме попитаха как мога да помогна. Казах им, че съм заключен, те казаха, че трябва да нулирам паролата, опитайте отново. До което последвах стъпките. Все още нямаше да работи. Затова говорих с друг агент и попитах как мога да поправя този проблем? Тя каза, че ще го сортира в края си, ръчно го нулира, аз все още не успях да вляза. Така че опитах бутона за нулиране на самия раздел и видях дали този път работи за мен. Да, беше успешно. След като бях в моя профил, те имат история на играчите в раздела. Щракнах върху него и нищо от моята история не беше достъпно за разглеждане от полунощ снощи. Направих запитвания в чата, тогава тя каза, че съм анулирал тегленето и възстановяването се е върнало в акаунта ми, имайте предвид, че бях заключен за няколко часа. Заявявайки, че съм изиграл възстановяването през часовете, в които бях заключен. Каза ми, че никога не трябва да давам паролата си на никого, на което няма да дам паролата си на никого. Освен че представител в тамошния отдел ми даде нов, който не работи. Помолих всички агенти да говорят с мениджъри или спорове, те любезно изключват чата и си тръгват. С кого мога да говоря или да отида да видя, за да ми помогне да отстраня проблема? Имам по-голямата част от екранните си снимки, докато говоря с тях, и разписка за теглене. Те няма да предоставят доказателства за споменатото възстановяване обратно в моя акаунт. Когато поискам доказателство

Автоматичен превод:
whatyrnumba
преди 1 месец

Наистина се надявам, че вашият акаунт не е бил хакнат и беше невероятно умен ход да подадете жалбата при нас незабавно. Говоренето с мениджъра също е добър начин да отидете, но от друга страна, мога да си представя, че дори мениджърът трябва първо да проучи с момчетата.

Това, което ме притеснява най-много, е, че историята на игрите е изчезнала. Трудно ми е да повярвам, че не можете да видите отменената, предполагаемо изтеглена сума, справедливо загубена в играта. Правилно ли разбрах?

Освен това, къде е извършено възстановяването, моля?

Обикновено историята трябва да е видима, така че какво се случи с акаунта? Сигурно е предизвикателна ситуация. Очаквам представителят на казиното да обясни този въпрос чрез жалбата.

Със сигурност ще бъде тук в очакване на друг обрат на събитията.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Историята на играчите не се показва от полунощ преди да се случи целият този инцидент. Не се показва, депозити или нещо чакащо, анулации - нищо. Има раздел с депозити, под който в оранжево пише теглене в моя профил. След първоначалното теглене проверих историята на играчите си и тегленето, което направих 1 минута след тегленето, не се появи и всички други депозити, които направих. Все още очаквам по-сериозен отговор от управителя, който да разясни ситуацията и сроковете. След като изпратиха имейл за първи път, те казаха същото, което ми каза един от агентите. Когато поисках доказателства за версиите на събитията, никой няма да отговори. Използвах връзката по-горе и изпратих екранни снимки и бележка, в която се посочват печалбите ми от агента, който нулира паролата ми. Така че вашият прекрасен екип може да види какво е казано. Благодаря ви, че се отзовахте. Ще изчакам отговор от вашия екип за следващите стъпки, които трябва да предприема.


Имам достъп до акаунта от вчера в 20:44, не съм влизал в този сайт от вчера.

Автоматичен превод:
whatyrnumba
преди 1 месец

Това изглежда като малко сложен случай, да ви кажа честно. Така че наистина се надявам, че нашият екип ще успее да се свърже с представителя на казиното във вашата жалба и те ще могат да започнат разследването.

Просто бъдете готови, че справянето с всичко това може да отнеме известно време. Или да се надяваме, че мениджърът, за когото пишете, ще ви помогне и ще успее да оправи всичко по-рано.

Да изчакаме да видим как ще е. Разбира се, но ни информирайте за новини по този случай. Искаме да видим как ще се развие и ще стискам палци за най-добър и бърз резултат.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Благодаря ви, ще изчакам да чуя резултата от вашия екип.

Автоматичен превод:
whatyrnumba
преди 1 месец

Радваме се да помогнем. Може би казиното ще реши проблема дори и без нашата намеса скоро, но ние ще бъдем готови да го разрешим със сигурност.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини