Така че спечелих x сума на кралски барабани рано тази сутрин. Никога не използвам бонуси и играя на този сайт от много дълго време. Продължих да тегля средствата и да изиграя остатъка, след което излязох от играта. Имах приблизително 2 часа почивка и отидох да вляза отново, получих съобщение за грешка, потребителското име или паролата са невалидни. Опитах това 3 пъти и след това отидох в чата, за да ги накарам да отстранят проблема. След като бях свързан с агент, те ме попитаха как мога да помогна. Казах им, че съм заключен, те казаха, че трябва да нулирам паролата, опитайте отново. До което последвах стъпките. Все още нямаше да работи. Затова говорих с друг агент и попитах как мога да поправя този проблем? Тя каза, че ще го сортира в края си, ръчно го нулира, аз все още не успях да вляза. Така че опитах бутона за нулиране на самия раздел и видях дали този път работи за мен. Да, беше успешно. След като бях в моя профил, те имат история на играчите в раздела. Щракнах върху него и нищо от моята история не беше достъпно за разглеждане от полунощ снощи. Направих запитвания в чата, тогава тя каза, че съм анулирал тегленето и възстановяването се е върнало в акаунта ми, имайте предвид, че бях заключен за няколко часа. Заявявайки, че съм изиграл възстановяването през часовете, в които бях заключен. Каза ми, че никога не трябва да давам паролата си на никого, на което няма да дам паролата си на никого. Освен че представител в тамошния отдел ми даде нов, който не работи. Помолих всички агенти да говорят с мениджъри или спорове, те любезно изключват чата и си тръгват. С кого мога да говоря или да отида да видя, за да ми помогне да отстраня проблема? Имам по-голямата част от екранните си снимки, докато говоря с тях, и разписка за теглене. Те няма да предоставят доказателства за споменатото възстановяване обратно в моя акаунт. Когато поискам доказателство
So I won x amount at royal reels early this morning. I never uses bonus and I've been playing on this site for a very long time. I proceeded to withdraw the funds and play the remainder off, I then signed out of the game. Had roughly 2 hour break and went to sign back in, I received a error message, user name or password invalid. Tried this 3 times and then went on chat to get them to rectify the problem. Once I was connected to an agent, they asked how may I assist. I told them I was locked out, they said I had to reset the password try again. To which I followed there steps. It still wouldn't work. So I spoke to another agent and asked how can I get this issue fixed? She said she would sort it at her end, she manually reset it, I still wasn't able to sign in. So I tried the reset button on the tab itself and see if it work for me this time. Yes, that was successful. Once I was in my profile, they have a players history in the tab. I clicked on it an none of my history was available to see as of midnight last night. I made enquiries on the chat, that's when she said I had cancelled the withdrawal and the refund had gone back into my account, bear in mind I had been locked out for a couple of hours. Stating I had played the refund out, during the hours I was locked out. Told me I should never give my password to anyone, to which I would not give my password to anyone. Apart from an representative in there department giving me a new one that didn't work. I've asked all agents to speak with managers or disputes, they kindly switch the chat off and leave. Who can I speak with or go and see to help me rectify the problem? I have the majority of my screen shots whilst speaking to them and a receipt of withdrawal. They will not supply evidence of said refunding back into my account. When I ask for proof