НачалоФорумОбсъждане на жалбиКак да подам жалба в казино?

Как да подам жалба в казино?

 от alekakis3234
|
1 651 преглеждания 24 отговора |
|
1 2

На страницата на Slots Palace направих депозити от поне €500 и има само загуби. Ненадеждно казино с голямо съмнение за измама. Те не кредитират бонусите

Автоматичен превод:

Освен това за самоизключване трябва да общувате само чрез чат и те не извършват изключване. Те трябва да кандидатстват и то никога не е завършено.

Автоматичен превод:
alekakis3234

Здравейте, мога ли да знам на какво основание искате да подадете жалба? Защо не искат да ти дадат бонуси, казаха ли ти конкретно какво става?

Що се отнася до самоизключването, това трябва да се приеме сериозно и така, когато се свързахте с тях относно това искане, нищо не се случи?

Автоматичен превод:

mrVegas не иска да ми даде моите печалби!


здравей


Казвам се Шохида Ниязова и спечелих 46 000 SEK в MrVegas. Сега проверих всичко, което поискаха и им писаха няколко пъти, но все още не мога да изтегля парите си. Всеки път, когато се свързвам с тях, те казват, че сега ще работи, но след това, когато правя теглене, ми казва, че чака за един час и след това тегленето не е одобрено. Направих всичко, което казаха, но нищо не работи 🙁

Автоматичен превод:

Вие подавате ли жалбата?

Автоматичен превод:

mrVegas не иска да ми даде моите печалби!


здравей


Казвам се Шохида Ниязова и спечелих 46 000 SEK в MrVegas. Сега проверих всичко, което поискаха и им писаха няколко пъти, но все още не мога да изтегля парите си. Всеки път, когато се свързвам с тях, те казват, че сега ще работи, но след това, когато правя теглене, ми казва, че чака за един час и след това тегленето не е одобрено. Направих всичко, което казаха, но нищо не работи 🙁

Автоматичен превод:

Здравей, прочетох какъв ти е проблемът в казиното. И така, когато се опитате да изтеглите, каква е причината да не ви го дадат като одобрение след час? Какво препоръчаха и от колко време продължава всичко?

Ще изчакам отговора и ще видя какво може да се направи.

Автоматичен превод:

Не знам причината, проверих всичко, което ме помолиха да проверя и още. DOm каза поне четири пъти, че сега мога да направя теглене без никакви проблеми, но след това, когато направя теглене, то не се одобрява. Когато ги попитам, те казват, че имат проблеми с тегленето и ми казват да имам търпение. Но искам парите си възможно най-скоро...

Автоматичен превод:

Вие подавате ли жалбата?

Автоматичен превод:

Здравейте, вие също имате ли проблем, когато питате за жалбата?

Автоматичен превод:

не, те винаги отговарят, когато питам за това, но винаги отговарят различно и сега минаха четири дни

Автоматичен превод:
muyopck

Разбира се, казиното може да има някои технически затруднения, но разбира се би било добре да комуникират с вас, за да знаете какво може да се случи и какво да направите. Те трябва да могат да ви информират по най-добрия начин.

Бих искал да добавя, че ние даваме на казината два 14 дни за разрешаване на теглене или проверка и ако не успеят да го направят, можете да подадете жалба при нас, където ние ще се опитаме да ви помогнем.

Надявам се, че тези трудности ще преминат бързо и парите ви ще бъдат върнати скоро.

Ще бъда тук, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:

Искам си парите сега.

Автоматичен превод:
muyopck

Е, предполагам, че ще трябва да сте търпеливи, бих казал в този случай. Жалбата е в процес на разглеждане и докато казиното направи крачка напред, ще трябва да изчакаме.

Колкото и да ми се иска да получите парите веднага, не съм сигурен дали ще е така.😕

Автоматичен превод:

не са направили крачка напред

Автоматичен превод:
muyopck

Да, защото ако не ви кажат нищо, ще трябва да изчакате, докато Томас вземе всичко необходимо от вас и тогава ще се свържем с казиното. Това е крачката напред.

Автоматичен превод:

Здравей казино гуру,


вече мина седмица и mrvegas още ми е изпратил имейл🙁 не може ли просто да се свържете с mrvegas

Автоматичен превод:
muyopck

Ще стигнем до всичко, не се притеснявайте. Но има много оплаквания, така че не е възможно Томас да ви отговори веднага. Когато той стигне до вас, със сигурност ще има напредък в случая и ще се свържем и с казиното.

Но търпението ще бъде това, което всички ще трябва да имаме сега.

Автоматичен превод:

здравей

В момента имам €30 000 в моята сметка в librabet. Поисках теглене за 4 дни и нищо. Аз все още чакам.

Прочетох на вашия сайт, че са измамници и се ужасявам, че ще загубя парите си. На някой плащано ли е от librabet или трябва да започна да приемам, че са крадци и са ми откраднали парите? Ако това е вярно, ще подам жалба срещу тях.

благодаря

Автоматичен превод:
anastasiakalogeri2

здрасти

Видях жалбата ви тук, където екипът ни ще трябва да изчака пълни 14 дни, преди да може да се намеси. Това е периодът от време, който обикновено даваме на казината, за да продължат с тегленето във всеки случай.

От всички потребителски отзиви можете да научите, че играчите имат смесен опит там, така че се надявам скоро да получите печалбите си.

Минахте ли вече проверката там?

Автоматичен превод:
Romi

Добър вечер отново.

Не, все още не са ми отговорили с искане за документи за самоличност.

Кажете ми, че ще успеем да си вземем парите. моля!!!

Автоматичен превод:
muyopck

Добър вечер

Успяхте ли да си вземете парите?

Имам същия проблем с Librabet. Имам 31 000 € печалби и те са изчезнали.

Толкова съм ядосан, че не знам какво да правя!

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини