Е, това е първата ви публикация във форума, което означава, че никой, включително и аз, няма представа какво не е наред.
Правилно ли разбирам, че желаете вашият акаунт в Casino Guru да бъде изтрит?
Проверих последното ви (неоснователно) оплакване , там сте написали преди 2 месеца:
"не много благодаря. Можете да затворите случая с жалбата."
Моля, обърнете внимание, че това не означава, че имаме право да закрием вашия акаунт.
Кажете ни какво желаете, моля.
Well, this is your first post on the forum, meaning nobody - me included has a clue what seems to be wrong.
Do I understand correctly, that you wish your Casino Guru account to be deleted?
I checked your last (unjustified) complaint, there you wrote 2 months ago:
"no Many Thanks. You can close the complaint case."
Kindly note that this does not mean we are entitled to close your account.
Let us know what you desire, please.
Автоматичен превод: