ФорумОбсъждане на жалбиКак да изтегля парите си? SOS

Как да изтегля парите си? SOS

преди 3 години от Gery1985
|
4378 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 години

здравей, някой знае ли как мога да изтегля парите си? Играх във fantasticbet, депозирах 50 000, те ми дадоха бонус 50 000, спечелих 180 000 и искам да направя теглене, но не знам как да го направя, защото не знам опциите, които дават аз не знам какви данни да въведа и най-лошото е, че в него се казва, че оставяното от мен, което трябва да изтегля, е 400 чилийски песо, като балансът ми да играя е 180 000, egun, поне трябва да мога да изтегля първоначалния си депозит от 50 000 чилийски песо ... някой, който може да ме насочи, моля! Благодаря!

Автоматичен превод:
Gery1985
преди 3 години

Вярвам, че в този случай трябва да изпратите тези въпроси на клиентската поддръжка на казиното. Те трябва да са тези, които могат да ви водят през процеса на оттегляне.

Както и да е, знам, че имаме тестер от Чили, така че може би тя знае повече за казиното и възможностите за плащане.

Автоматичен превод:
преди 3 години

здравей, някой знае ли как мога да изтегля парите си? Играх във fantasticbet, депозирах 50 000, те ми дадоха бонус 50 000, спечелих 180 000 и искам да направя теглене, но не знам как да го направя, защото не знам опциите, които дават аз не знам какви данни да въведа и най-лошото е, че в него се казва, че оставяното от мен, което трябва да изтегля, е 400 чилийски песо, като балансът ми да играя е 180 000, egun, поне трябва да мога да изтегля първоначалния си депозит от 50 000 чилийски песо ... някой, който може да ме насочи, моля! Благодаря!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Първото нещо, което трябва да направите, е да видите дали сте изпълнили всички изисквания за теглене, тоест, ако сте играли толкова пъти, колкото е необходимо, за да съберете парите си, мисля, че затова се появява този баланс, проверете условията на залога си и ще имате съмнения, свържете се с обслужване на клиенти на казино. Сега, за да изтеглите парите си, трябва да го направите по същия начин, по който сте депозирали, за да бъде по-ефективно и надеждно за казиното, препоръчвам ви да опитате да направите скрийн или paypal сметка, която е най-бързата, така че в бъдещи залози да използвайте само тези методи. Кажете ми как се справяте, за да мога да продължа да ви помагам, аз също съм от Чили 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах 25, за да играя в guru casino и не мога


Автоматичен превод:
adilsonjosesouza205
преди 1 година

Здравейте,

къде направи депозита, моля? Какво изглежда не е наред?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден хора. Бил съм покер играч в 888 Poker от години, винаги съм теглил парите си нормално. Но този последен път те бяха помолени да изпратят документи като доказателство за пребиваване и самоличност. Оказа се, че съм променил адреса си и не съм го актуализирал в профила си 888. Свързах се с тях, за да променя адреса си, за да мога да изпратя текущата разписка и те временно деактивираха акаунта ми. Те все още са в срок, какво да направя? Изчакайте?

Автоматичен превод:
ROGERMASTE1
преди 1 година

Напълно разбирам, че промяната на адреса на уебсайта не ви е хрумнала, когато сте се преместили на друго място. Както и да е, нямате ли някакво остаряло доказателство за адрес, което можете да покажете на казиното и след това да предоставите и доказателството за новия адрес.

Би било хубаво да им покажете, че действително живеете на адреса, който сте им предоставили при регистрацията си.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Разбрах. Ще изчакам крайния срок за отговор и ще потърся доказателство за предишния адрес, за да им го покажа. Благодаря.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Успяхте ли да изтеглите печалбите си?

Автоматичен превод:
ROGERMASTE1
преди 1 година

Просто ни уведомете как се развива. Мисля, че преместването на друг адрес не противоречи на правилата и условията на казиното, така че не сте направили нищо лошо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ти много. Всичко мина добре, актуализираха адреса ми.

Автоматичен превод:
ROGERMASTE1
преди 1 година

Отлично! Радвам се за теб! 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Nemoga da istegly parite si 2000


Автоматичен превод:
hristo870
преди 6 месеца

Къде точно, в кое казино се опитвате да теглите? Какво стана, моля?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

GURU vidyh da istegly parite na vasiy sait

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Da isteglete mi parite li 3000 lv

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

nemoga da istegly partys si

Автоматичен превод:
hristo870
преди 6 месеца

Звучи като някакво проклятие! Шегувам се 🙂

Мога ли да ви помогна по някакъв начин?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Specelih 3000 lv no nemoga da istegly parite ot saita pomognete da girl istegly

Автоматичен превод:
hristo870
преди 6 месеца

Dear user.

I moved all your posts here in order to keep the forum well organized, and I'd like to ask you to keep the conversation right here.

Sadly, I need to use a translator in order to understand you, so it would be best to write down the whole story and mention all important facts along the way.

Such as:

Where do you play?

What happened?

Are you in touch with the support?

Let me know right here, please.

Преведено от Google Translate: Уважаеми потребител.

Преместих всичките ви публикации тук, за да поддържам форума добре организиран и бих искал да ви помоля да поддържате разговора тук.

За съжаление трябва да използвам преводач, за да ви разбера, така че би било най-добре да запиша цялата история и да спомена всички важни факти по пътя.

Като:

къде играеш

Какво стана?

Свързвате ли се с поддръжката?

Уведомете ме тук, моля.

1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини