ФорумОбсъждане на жалбиJoo casino конфискува моя бонус, Кой може да ми помогне

Joo casino конфискува моя бонус, Кой може да ми помогне

преди 1 година от hssx123
|
1705 преглеждания 14 отговора |
|
преди 1 година

Сред гуруто на казиното избрах казино, което показва, че китайските играчи могат да отидат. Аз също избрах Китай, когато се регистрирах и номерът на мобилния ми телефон също беше Китай, след което направих депозит. През този период не бях блокиран, докато не направя теглене. Забраниха акаунта ми като потребител в Китай и ми конфискуваха бонуса. Това е един вид измама. Мисля, че ако загубя спестяванията и бонуса си, няма да ме баннат. С други думи, мога само да губя, но не и да печеля. filefile

Изпратих инструкции в казиното https://casino.guru/joo-casino-player-s-account-has-been-blocked-2, но Joo casino каза, че бонусът ми няма да бъде възстановен. Какво трябва да направя?

Кой може да ми помогне, моля?

Автоматичен превод:
hssx123
преди 1 година

Здрасти.

Чудесно е, че дойдохте тук, защото на пръв поглед това наистина изглежда като нечестна практика.

Вярваме, че след като на играча бъде позволено да депозира и да играе, използвайки неговата или нейната вярна информация относно страната на пребиваване, лишаването на такъв играч от печалби е крайно нечестно.

Също така се радвам, че създадохте жалбата, чрез която нашите специализирани специалисти ще се опитат да ви помогнат.

Освен това забелязах, че сте взели бонус и междувременно ви върнаха депозита. Е, мисля, че нямахте реален шанс да получите печалбите, но ще изчакам жалбата , за да събера повече подробности и от казиното. Винаги е разумно да събирате възможно най-много информация.

По един или друг начин, със сигурност се надявам да оправим нещата!




Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Наистина го оценявам, Радка

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спестих около $21 и имах късмета да спечеля $500+. След като изпълних всички условия, те затвориха акаунта ми и ми дадоха само $21.

Автоматичен превод:
hssx123
преди 1 година

Наистина смятам, че тази ситуация трябваше да се третира по различен начин. Все пак ви моля да проявите търпение към жалбата. Трябва да кажа, че не разбирам напълно отговора от казиното. Представителят спомена нещо, свързано с „в случай на нарушаване на настоящата политика за ограничения на употребата" Знаете ли за нарушаване на някои правила?

Уведомете ни, когато идват актуализации, моля. Не искам да пропусна нито един!


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря за отговора Радка.

Нашият разговор използва софтуер за превод. Съжалявам, ако има проблеми с изречението.

Нямам представа, че съм нарушил договора. Въз основа на това, че във форума се казва, че играчите от Китай имат право да играят, прочетох и условията на казиното. Моят английски не е добър, затова го преведох с Google. Не знам защо, но преведените условия не показват, че китайските играчи са забранени.

След това се регистрирах успешно с китайски адрес и номер на мобилен телефон. В този случай определено смятам, че ми е разрешено.

Обслужването на клиенти каза, че клаузата, забраняваща китайските играчи, е 2.4, но няма 2.4 след превода. ...

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Всъщност, преди да направя тегленето, не видях нищо, което да забранява китайските играчи. Първият път, когато направих теглене, ме помолиха да попълня KYC сертифицирането и да си направя селфи. KYC не беше лесно да се завърши в Китай, но го реших и след това акаунтът ми беше забранен, когато направих ново теглене.


Не разбирам, след като китайските играчи са забранени, защо мога да депозирам и да играя игри нормално, като попълвам адреса на Китай? Всъщност, ако загубя през цялото това време, може да депозирам отново следващия път, защото не съм получил съвети за забрана. Още преди KYC те провериха акаунта ми и вместо да ми кажат, че китайските играчи са баннати, те настояха да завърша KYC.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка, извинявай, казах толкова много и ти загубих времето. Знам, че не отговаряте за жалбите. Просто съм малко отчаян. Съжалявам.😟

Автоматичен превод:
hssx123
преди 1 година

Но наистина се радвам, че си на моя страна.

Автоматичен превод:
hssx123
преди 1 година

Да, така че виждам, че в прикачения скрийншот не е там, че страната е забранена. Що се отнася до проверката на акаунта, също намирам за доста странно, че ако казиното е видяло, че не сте от държава, която е разрешена, то не ви е казало и сте преминали през процеса успешно.

Както и да е, изобщо не е нужно да се извиняваш, защото разбирам как се чувстваш в тази ситуация. Очевидно и аз щях да бъда разочарован.

Да видим обаче как ще излезе цялата жалба и как ще се реши в крайна сметка. Надявам се справедливо. Стискам палци. 🤞🤞☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Благодаря, Джаро, оценявам го😺

Автоматичен превод:
hssx123
преди 1 година

Моля. Ако имате нова информация от казиното, не се колебайте да ни уведомите. 😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радвам се да споделя с всички, че случаят е решен и казиното ми даде бонус. Благодаря на всички, че ми помогнахте. Страхотно е да ви има всички!

Автоматичен превод:
hssx123
преди 1 година

перфектен Радвам се, че накрая всичко се получи и се получи добре. Надявам се да се насладите на времето си в това казино и да не попадате повече в подобни ситуации. Ако имате проблеми в бъдеще, знаете къде да ни намерите. Късмет. 🙂 ☘️

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини