Виждал съм подобно поведение от казина в миналото. Чудя се дали наистина смятат, че играчът ще каже: „Добре, спечелих 100k, все още ми дължат 96k, но казват, че акаунтът ми е затворен, решението е окончателно, така че просто ще го оставя така. " - разбира се, че няма. Дори ако сте направили нещо много грешно, трябва да знаете какво сте направили според тях.
Следващи стъпки? Просто следвайте жалбата на нашия уебсайт. Ако се окаже, че не можем да помогнем по някаква причина, винаги имате възможност да се свържете с лицензиращия орган, но е по-добре да изчакате засега. Предполагам, че нашият екип за оплаквания ще се свърже с казиното относно вашия случай.
I've seen this kind of behaviour from casinos in past. I'm wondering if they really think that the player will say: "Alright, I won 100k, they still owe me 96k, but they say my account is closed, the decision is final so I'll just leave it as it is." - of course you won't. Even if you did something very very wrong, you should know what you did according to them.
Next steps? Just follow the complaint on our website. If it turns out that we can't help for any reason, you always have the option of contacting the licensing authority, but it's better to wait for now. I suppose our Complaints team will contact the casino regarding your case.
Автоматичен превод: