ФорумОбсъждане на жалбиjoo casino анулира акаунта ми, след като спечели 100k джакпот

joo casino анулира акаунта ми, след като спечели 100k джакпот

преди 2 години от Thomasandrewdent90
|
6010 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
преди 2 години

Това казино ме ограби от моята печалба от джакпот от $100 000, те ме помолиха да напиша рецензия, позволиха ми да изтегля $4000 и след това блокираха акаунта ми и казаха, че са затворили акаунта ми поради измама, което е абсолютна глупост. НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО, дори и да спечелите, те няма да ви платят. Томас Дент

Автоматичен превод:
Thomasandrewdent90
преди 2 години

Искам да кажа, ако сте извършили измама, защо изобщо ще ви платят 4000? Наблюдаваме казиното от известно време, тъй като получихме много положителни отзиви от играчи за казиното, но много от тях бяха маркирани като фалшиви от нашата система.

Бихте ли споделили повече подробности за това как са ви помолили да напишете рецензията?

Ще гледам внимателно жалбата ви , наистина ме интересува, особено поради страхотния рейтинг на казиното според нашия уебсайт.

Автоматичен превод:
Anonymized282
преди 2 години

Включих адвокатите си в това! Бях в Joo casino толкова дълго време, че депозираното беше повече от това, което спечелих, и също бях правил много тегления с тях. vip мениджърът ми изпрати имейл, за да ме поздрави за печалбата ми и ме помоли да напиша какво е чувството, когато спечелих джакпота, за да могат да го публикуват на сайта, след което ми позволиха да изтегля $4000 долара в биткойни, които получих и когато отидох на влизане след това бях заключен от акаунта и получих имейл, че акаунтът ми е затворен поради невалидни данни! основно казвайки, че не съм този, който казвах, че съм, което е пълна глупост. Ще се боря с това, за да свърша. Не искам това да се случи на никой друг, все още се чувствам зле от цялото изпитание!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

имам всички имейли от тях относно написването на отзива за спечелването на джакпота и т.н.!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

искаш ли да ти изпратя всички имейли?


Автоматичен превод:
преди 2 години

имам всички имейли от тях относно написването на отзива за спечелването на джакпота и т.н.!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Dama Nv има наистина лоша репутация сред другите им казина, така че не съм изненадан.

Изпратете им писмо до техния офис за управление на компанията в Кипър:

ВИЗУС ХК ЕООД

Alpha Tower, Pavlou Nirvana, 4,

Леофорос Архиепископу Макариу III,

3021 Лемесос

Кипър


Дано получиш справедливост

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

добре благодаря за това!

Автоматичен превод:
преди 2 години

искаш ли да ти изпратя всички имейли?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Помолиха ли те да напишеш рецензия за техния блог, уебсайт и т.н. или тук в CasinoGuru?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Включих адвокатите си в това! Бях в Joo casino толкова дълго време, че депозираното беше повече от това, което спечелих, и също бях правил много тегления с тях. vip мениджърът ми изпрати имейл, за да ме поздрави за печалбата ми и ме помоли да напиша какво е чувството, когато спечелих джакпота, за да могат да го публикуват на сайта, след което ми позволиха да изтегля $4000 долара в биткойни, които получих и когато отидох на влизане след това бях заключен от акаунта и получих имейл, че акаунтът ми е затворен поради невалидни данни! основно казвайки, че не съм този, който казвах, че съм, което е пълна глупост. Ще се боря с това, за да свърша. Не искам това да се случи на никой друг, все още се чувствам зле от цялото изпитание!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е толкова странно...отнесоха се с теб като с ВИП, поздравиха те, беше с тях от дълго време, така че съм сигурен, че са те проверили, имали са някакви отношения с теб и след това изведнъж са те прекъснали? Бих искал да чуя mroe за причините от казиното, защото това е наистина странно досега.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

да беше за уебсайта на казино joo, за да покаже на другите клиенти, че могат да спечелят големи`!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Фактът, че ми позволиха да изтегля $4000, след което решиха да ме откажат, беше просто странен. след това отказаха да говорят с мен в чата, просто решението на нашия екип по сигурността беше окончателно и нищо повече не може да се направи. те бяха щастливи да ми вземат стотици хиляди в депозити, но веднага щом спечелих голяма част от тях обратно, те затвориха сметката ми! грешно е, препращам ви имейлите от точно след като спечелих джакпота, доста разбира се! това е следващата ми стъпка от тук бихте ли препоръчали?

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

хей мога ли да те попитам joo casino и king billy са собственост на една и съща компания?

Автоматичен превод:
Thomasandrewdent90
преди 2 години

Здравейте, позволете ми да добавя, че и двете са собственост на Дама НВ

Чувствайте се свободни да използвате горната лента за търсене, за да намерите преглед на казино, след което можете да намерите по-подробна информация за всяко казино:

filefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

Фактът, че ми позволиха да изтегля $4000, след което решиха да ме откажат, беше просто странен. след това отказаха да говорят с мен в чата, просто решението на нашия екип по сигурността беше окончателно и нищо повече не може да се направи. те бяха щастливи да ми вземат стотици хиляди в депозити, но веднага щом спечелих голяма част от тях обратно, те затвориха сметката ми! грешно е, препращам ви имейлите от точно след като спечелих джакпота, доста разбира се! това е следващата ми стъпка от тук бихте ли препоръчали?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Виждал съм подобно поведение от казина в миналото. Чудя се дали наистина смятат, че играчът ще каже: „Добре, спечелих 100k, все още ми дължат 96k, но казват, че акаунтът ми е затворен, решението е окончателно, така че просто ще го оставя така. " - разбира се, че няма. Дори ако сте направили нещо много грешно, трябва да знаете какво сте направили според тях.

Следващи стъпки? Просто следвайте жалбата на нашия уебсайт. Ако се окаже, че не можем да помогнем по някаква причина, винаги имате възможност да се свържете с лицензиращия орган, но е по-добре да изчакате засега. Предполагам, че нашият екип за оплаквания ще се свърже с казиното относно вашия случай.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

благодаря ви много, балансът ми беше над 100k, просто не мога да си спомня точната цифра! много ценен Даниел ще чака да чуе от вас 🙂

Автоматичен превод:
Thomasandrewdent90
преди 2 години

Здравейте, само любезна бележка: няма нужда да питате екипа за оплаквания за напредък, веднага щом има такъв, ще бъдете уведомени. Дотогава, моля, опитайте се да запазите спокойствие. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

добре, няма проблем, благодаря ви отново 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

И така... какво е състоянието?

Автоматичен превод:
D-Rose
преди 1 година

Здравейте,

състояние за какво моля? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка защо още не сте ми отговорили в темата?


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини