Beckygr990, разбирам, че си разочарован, но повярвай ми, имам богат опит с оплаквания от различно естество.
(Beckygr990 има открито оплакване с Joka Room)
Моля, приемете моя съвет. Първо, нека ви платят, а след това можете да започнете със съдебни действия, създавайки други жалби или прегледи, където искате. Не искаме да ги наказваме по-рано, тогава те плащат по причина. Ние не ги подкрепяме, но не искаме да съсипем шансовете ви да си върнете парите.
Това казино няма лиценз - така че няма регулатор, никой не може да ги принуди да ви платят. Досега те нямаха проблеми, но наскоро забелязахме, че имат някои открити оплаквания от австралийските играчи.
Всяко създадено от вас съобщение изпраща сигнал до тях и до мен. Ако започнете да пишете множество съобщения, те може да започнат да ви игнорират. Особено съобщения от рода на „ТОВА КАСИНО Е СУОООООО ОТГОВОРНО"
Ако започнете да ги спазвате, те могат да кажат, че не съдействате, и могат да забавят плащането ви с месеци.
Така че, моля, бъдете умни - изглежда, че искат да ви платят. Затова, моля, дайте им всичко, от което се нуждаят - например банковото извлечение. Мисля, че най-добрата стратегия за сега е да си сътрудничим и да предоставяме всички необходими документи.
Beckygr990, I understand that you are frustrated, but trust me, I have rich experience with complaints of various nature.
(Beckygr990 has an open complaint with Joka Room)
Please, take my advice. First, let them pay you, and then you can begin with legal actions, creating other complaints or reviews where you want. We don't want to punish them sooner then they pay for a reason. We don't support them, but we don't want to ruin your chances to get the money back.
This casino has no license - so there is no regulator, nobody can force them to pay you. So far they had no problems, but recently we noticed that they have some open complaints from Australian players.
Every message you create sends an alert to them and to me. If you start writing multiple messages, they may start ignoring you. Especially messages like "THIS CASINO IS SOOOOOOOO DISGUSTING"
If you start spamming them, they can say you are not cooperating, and they can delay your payment for months.
So please be smart - it looks like they want to pay you. So please give them everything that they need - for example the bank statement. I think the best strategy for now is to cooperate and provide they all required documents.
Автоматичен превод: