ФорумОбсъждане на жалбиJOKAROOM СТОЛИ МОЯТ ПАРИ

JOKAROOM СТОЛИ МОЯТ ПАРИ

преди 3 години от Beckygr990
|
6169 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

неоторизирани транзакции на обща стойност $ 8,434.00 AUD за jokaroom

$ 5,720 бяха върнати, оставяйки неизплатени $ 2,714.00 AUD!


ОСТАВЯТ ТЕЗИ ТИФИ!



Автоматичен превод:
преди 3 години

HI Beckygr990

Jokaroom е деактивирал акаунта ми, след като спечелих $ 9935, не мога да го изтегля и сега оставям на тъмно. И аз вървя в кръгове. Свързах се с моята банка, когато депозирате, трябва да получите печалбата си.

За вас това е различна история измама

... обадете се на банката си и оспорвайте транзакциите и им изпратете всички скрийншоти доказателства, че ще върнат пари в брой и разследване в нея, това е екипът за измами в банковия отдел.

Автоматичен превод:
преди 3 години

В момента говоря с jokaroom чрез чат те са безполезни честно повтарям себе си през последните 2 седмици. Австралийско време през нощта по цял ден, все още същото, което съм заседнал.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да Мина обикаляше кръгове

Подадох жалба в банката, те отидоха при търговеца KAC, който заяви, че нищо не е оспорвано! Айв трябва да се бие вече почти месец! само за тях да върнат част от парите ми!

ще бъда спор отново с банката утре отново имах достатъчно!


късмет да си вземете парите

Автоматичен превод:
Waj888
преди 3 години

Това правят те!

те го правят, така че хората да се откажат! Или вижте колко далеч някой е готов да отиде!

Ще отида докрай, за да ги забраня от AUS, ако имам и аз

Автоматичен превод:
преди 3 години

Аз също отивам по целия път, но чата на живо, когато вашият No1 те просто затворят чата върху вас.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да!

те ви казват един момент да изтеглите вашите детайли, но там помагат на другите


Знам, защото имах един отворен на моя ph n друг на моя лаптоп, само за да хвана агента

Автоматичен превод:
преди 3 години

Прочетете настоящата ми открита жалба срещу тях, тъй като 18/5/20 това продължава


отвратително е

Автоматичен превод:
преди 3 години

Много вярно и те повтарят себе си. Казват, че в рамките на 24 часа, след това в рамките на 48, след това 5 часа лъжи. Изминаха повече от 2 седмици и отново казват 24 часа. Имам екранни снимки на всички доказателства, така че той автоматично затвори чата. Показах банката си и я отчетох.

Автоматичен превод:
Beckygr990
преди 3 години

Просто сея много лошо, чувствам те. ING не толкова големи големи 4 банки по-добре те помагат повече.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Всички чакаме? И няма времеви рамки. Виждам, че може да продължи с месеци.

късмет на всички нас.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Beckygr990, разбирам, че си разочарован, но повярвай ми, имам богат опит с оплаквания от различно естество.

(Beckygr990 има открито оплакване с Joka Room)

Моля, приемете моя съвет. Първо, нека ви платят, а след това можете да започнете със съдебни действия, създавайки други жалби или прегледи, където искате. Не искаме да ги наказваме по-рано, тогава те плащат по причина. Ние не ги подкрепяме, но не искаме да съсипем шансовете ви да си върнете парите.

Това казино няма лиценз - така че няма регулатор, никой не може да ги принуди да ви платят. Досега те нямаха проблеми, но наскоро забелязахме, че имат някои открити оплаквания от австралийските играчи.

Всяко създадено от вас съобщение изпраща сигнал до тях и до мен. Ако започнете да пишете множество съобщения, те може да започнат да ви игнорират. Особено съобщения от рода на „ТОВА КАСИНО Е СУОООООО ОТГОВОРНО"


Ако започнете да ги спазвате, те могат да кажат, че не съдействате, и могат да забавят плащането ви с месеци.

Така че, моля, бъдете умни - изглежда, че искат да ви платят. Затова, моля, дайте им всичко, от което се нуждаят - например банковото извлечение. Мисля, че най-добрата стратегия за сега е да си сътрудничим и да предоставяме всички необходими документи.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте всички.

Това казино работи без лиценз и законовите стъпки може да са сложни. Ако казиното е готово да ви помогне, нека. Ако те откажат да говорят с вас, моля, подайте жалба тук (уебсайт casino.guru) и вие ще помогнете на други играчи.

В отчаяна ситуация винаги има решение:

https://mychargeback.com/ - Тази компания извършва възстановяване на средства. Ако от транзакцията са изминали по-малко от 90 дни, тогава можете да се свържете с тях и да им обясните какво се е случило - те правят обратни плащания в случаите, когато казиното няма лиценз или в случай на лош лиценз за регулатор, (Joka Room Case)

Запазете това в краен случай - можете да подадете своя случай там и да попитате за възможностите, а в случай, че казиното няма да съдейства, използвайте обратно изкупуване. Но внимавайте - връщането на такси по правило е забранено в казината - така че ако правите плащане, не трябва да играете повече с тази компания (група), или те може да не ви плащат в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Това е толкова лошо! Дано има нещо, което можете да направите, за да си върнете всичките пари. Благодаря за споделянето, планирах да депозирам там.

Автоматичен превод:
gloriander63
преди 3 години
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини