хей
Имам голям проблем и се надявам да ми помогнете по някакъв начин. Искам да подам жалба, но казиното johnvegas не е в списъка. Въпреки това- Преди няколко дни играх в казино Джон Вегас. Депозирах 2 пъти. Вторият път без използване на бонус. Имах късмет и спечелих 700€. Някой се опита да ме хакне и внезапно получи достъп до моя имейл адрес. В друго казино хакерът изигра баланса ми до нула. Бях шокиран, опитах се да сменя всяка парола и т.н. Въпреки това писах на john vegas casino дали могат да ограничат или закрият акаунта ми, защото се страхувах да не загубя парите си. Те направиха. Не бях потвърдил на този етап, за първи път играх там. Свързах се с казиното и те ми казаха да изпратя всички документи. Направих. След това ме попитаха дали искам да отворя отново сметката си или трябва да продължат с печалбите и когато това стане, все още мога да отворя отново. Казах, че първо бих искал да си взема печалбата. Казаха ми, че това не е проблем. Дадох им и банкови дати и днес получих плащане от 100 €. Не разбрах защо получих само 100€. Така че отново написах чат на живо. Казаха ми, че няма да отварят отново сметката ми и да запазят печалбите. Току-що получих депозита си обратно.
Но не стана така, както казаха, че ще го направят. Много съм разочарован, защото наистина имам нужда от тези пари.
Някой знае ли какво мога да направя? Имам всеки имейл, който ми изпращат, където са ми казали да получа печалбите си без проблем
Hei
I have a big problem and i hope you can help me out somehow. I want to make a complaint but johnvegas casino is not on the list. However- A few days ago i played at john vegas casino. I deposited 2 times. The second time without using a bonus. I was lucky and won 700€. Someone tried to hack me and had suddenly access to my email adress. In another casino the hacker played my balance to zero. I was shocked, tried to change every password etc. However i wrote to john vegas casino if they could limit or close my account because i was scared to loose my money. They did. I had not verified at this point, it was my first time playing there. I contacted the casino and they told me to send all the documents. I did. Then they asked me if I want to reopen my account or if they should proceed with the winnings and when this is done i can still reopen. I said i would like to have my winnings first. They told me thats not a problem. I gave them bank dates too and today i recived a 100€ payment. I didnt understand why i only got 100€. So i wrote live chat again. They told me that they wont reopen my account and keep winnings. I just got my deposit back.
However it doesnt went how they said they will do it. I am very frustrated because i really need this money.
Does someone know what i can do? I have every email they send me where they told me to get my winnings without any problem