Кога точно сте поискали тегленето, моля, и дали акаунтът ви е напълно верифициран в това казино? Каква беше причината за блокирането на акаунта ви?
When exactly have you requested the withdrawal, please, and is your account fully verified at this casino? What was the reason for blocking your account?
Да, напълно проверено. Деактивираха ме, след като поисках парите, КОИТО КАЗАХА, че ще бъдат готови след 24 часа на 325. Настроих аларма. Наистина им повярвах, но беше глупав бот. Тогава техният агент на живо деактивира акаунта ми и сега нямам представа къде са парите. Получих правилен депозит през април, така че не разбирам защо.
Yes fully verified. They deactivate me after I requested the money THEY SAID would be ready in 24 hours at 325. I set an alarm. I really believed them but it was a stupid bot. Then their live agent deactivated my account and now I have no idea where the money is. I got a proper deposit in Apr so I don't understand why.
Може би казиното изпрати ли ви някакво обяснение по имейл? Опитайте да проверите и папката "спам", понякога може да свърши там.🤷♀️
Did the casino send you any explanation by email, perhaps? Try to check the "spam" folder as well, sometimes it can finish there.🤷♀️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.