ФорумОбсъждане на жалбиизтеглянето е отложено.

изтеглянето е отложено.

преди 1 година от Qwerty2023
|
4511 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Депозирах около 1000 евро в hot.bet.sports и спечелих допълнителни 4000 евро, което ги прави общо 5000 евро. Въпреки това се опитвам да си изтегля парите от 14 септември, но все още чака. Всеки път, когато се свържа с поддръжката на живо, те обещават да ускорят процеса на теглене, но все още не съм получил нищо. Когато се опитам да им изпратя имейл, те не отговарят. Поискаха много информация, но в крайна сметка не предоставиха никакви актуализации. Видях този сайт за хазарт в реклама в YouTube🤷

Редактиран от Daniel преди 1 година
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 1 година

Направихте ли официалното искане тук?

Автоматичен превод:
Qwerty2023
преди 1 година

Здравейте, предполагам, че говорите за този уебсайт ? Разгледайте индекса за безопасност и потребителските отзиви. Страхувам се, че не взехте добро решение, когато депозирахте толкова много пари там 😕 Предполагам, че не сте правили никакви отзиви за това казино преди?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Не, не съм. Мислиш ли, че няма да си получа парите? какво мислиш? Четох на други места, че са получили парите си след известно време.. но да, как така този сайт може да работи, ако измамва хората?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Qwerty2023
преди 1 година

Наистина е трудно да се каже дали ще получите парите. Тъй като чакате повече от месец, какво обикновено казват, когато се свържете с тях относно предстоящото теглене?

За съжаление, когато става въпрос за онлайн казина, всеки може да има свое собствено казино. Не е наистина трудно да се създаде такъв. Има дори компании, които продават казина с бели етикети и вие просто създавате своя собствена марка, свързвате я с доставчици на плащания и т.н. Разбира се, когато казиното се регулира от по-строг орган, те не могат просто да правят каквото си искат и имат нужда да се подчиняват на определени правила. Обратно на това, има казина, които нямат никакъв лиценз или лицензиращият орган е много слаб. Такъв е случаят с това казино, което очевидно е лицензирано в Кюрасао.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Съжалявам, имам предвид не от 14 октомври. 14/10/23, опитвам се да се оттегля. Казвате, че това в този случай казиното очевидно е лицензирано в Кюрасао, това добра новина ли е или лоша за мен? Те пишат следното: „Благодарим ви, че се върнахте при нас.


Моля, имайте предвид, че заявките за теглене се обработват от друг отдел и тъй като всяка от тези заявки се преразглежда индивидуално, може да отнеме известно време, докато бъде обработена, а в някои случаи периодът може да е различен.


Следвайки горното, моето предложение е да следите пощенската си кутия, тъй като ако има актуализация или е необходима повече информация относно вашата заявка за теглене, колегите ми ще се свържат с вас там и оттук нататък ще бъде направено най-доброто за бързото разрешаване на вашето искане.


Оценяваме високо вашето разбиране и ние сме на ваше разположение, ако междувременно имате други въпроси.» Най-добри поздрави понякога от Хюго, понякога от Хана.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Qwerty2023
преди 1 година

Някои играчи сравняват лиценза на Кюрасао с нелицензираните казина, така че той варира много в зависимост от това, от което искате да се оплачете.

За съжаление, индексът на безопасност на казиното е ужасно нисък , такъв резултат обикновено показва, че казиното не се притеснява от оплакванията на играчите.

Пожелавам ви успех и следващия път първо проучете, защото такива сайтове трябва да се избягват.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Това е отговорът им на имейл: Благодарим ви, че се свързахте с нас.


Това е, за да ви информираме, че текущата ви заявка за теглене се преглежда.


Моля, имайте предвид, че заявките за теглене се обработват от друг отдел и тъй като всяка от тези заявки се преразглежда индивидуално, може да отнеме известно време, докато бъде обработена.


Като се има предвид това, моето предложение е да следите пощенската си кутия, тъй като ако има актуализация или се изисква повече информация относно вашата заявка за теглене, колегите ми ще се свържат с вас там - ще бъде направено най-доброто за бързото й завършване.


Вашето разбиране се оценява високо!


С Най-Добри Пожелания,

Хюго | Поддръжка на клиенти

Автоматичен превод:
Qwerty2023
преди 1 година

Точно това е отговорът, който не казва почти нищо. Надяваме се, че жалбата ще бъде разгледана. 🤞🤞 Защото изглежда парите не са на път към вас...


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изминаха 17 дни, откакто подадох заявлението за теглене, но то все още е висящо и хората в чата на живо, вероятно същият човек казва, че ще каже на отдела да побърза с Вашия случай и ще чуете от нас🥹 това е шега и измама... не знам какво да правя? Да изтеглите и да загубите парите?

Автоматичен превод:
Qwerty2023
преди 1 година

Много съжалявам да видя как някои казина се отнасят към своите играчи. Мисля, че чакаш достатъчно дълго и ти съчувствам. Със сигурност не е хубаво да ти се повтаря едно и също нещо отново и отново. Сигурен съм, че Кристина скоро ще се свърже с вас и ще се опита да ви помогне. Стискам палци и успех. ☘️🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах се да анулирам тегленето, след което чаках нов превод, сега след няколко дни се казва, че преводът е неуспешен. Когато попитам екипа за поддръжка в чата, те ми казаха, че не знаят по каква причина е неуспешно.. те ми потвърдиха този имейл: support@hot.bet, но не отговарят на съобщенията ми. Сега се опитах да направя нов превод в друга банкова сметка.

Автоматичен превод:
Qwerty2023
преди 1 година

Здравейте, Кристина отговори на жалбата ви преди няколко часа и със сигурност би било полезно, ако можете да предоставите и това, от което се нуждае. Можете да й отговорите тук .

Относно тегленето, странно е, че след толкова време казиното не знае къде е проблемът. Когато въведохте тегленето в другата сметка, беше ли вече потвърдено? Бихте ли ни казали как е минал вторият път и дали тегленето е било успешно?

Автоматичен превод:
Qwerty2023
преди 1 година

Здравей.

Не съм сигурен дали беше добра идея да отменя първоначалното теглене. Знаете, че тази стъпка обикновено работи, когато възникне някакъв технически проблем, но в повечето други случаи просто забавя нещата малко. Това съм научил.

Що се отнася до втория опит, той просто се провали. Бих попитал казиното коя опция за плащане се препоръчва за играч във вашата ситуация, защото според мен изглежда, че сте в контакт с тях, нали?

Когато казвате, че сте опитали да създадете друго теглене, но към другата банкова сметка, надявам се, че и тази е ваша. Така ли?

Ако опцията за плащане остане същата, чудя се как тази промяна би могла да помогне. Но ти пожелавам успех, разбира се!

Кажи ми как върви.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Работата е там, че не се случваше актуализация. Ето защо отмених. Сега, когато се опитах да се оттегля за втори път, не получих отговор на въпроса защо не успя. Опитах се да изпратя имейл, но няма отговор. Неуспешният превод може да се дължи и на това, че банката не разрешава превода. Ето защо опитах ново теглене на превод в другата банка, в която имам сметка. Но това е толкова лошо, защото дори екипът за поддръжка не ми помогна с нищо информативно. Не получавам отговор Защо..

Автоматичен превод:
Qwerty2023
преди 1 година

Със сигурност е неприятно, когато не получиш никаква помощ, разбирам го, но споделям и мнението, че един такъв случай понякога може да удължи нещата излишно. Ако обаче казиното не комуникира, вероятно не е помогнало повторното искане за теглене към друга сметка.

Що се отнася до вашата жалба, предоставихте ли на Кристин отговори на въпросите, които тя зададе? Ако не, можете да го направите тук.

Въпреки това ще трябва да изчакаме по-нататъшното развитие, защото сега изглежда, че топката е в полето на казиното и би било най-добре те да дадат някакво обяснение.

Ако имате някаква актуализация, възможно ли е да ни уведомите? Ще изчакам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

За първи път някаква актуализация, сега чакам документ от банката.. но все още не знам какво ще се случи. Да почакаме и да видим! Вчера получих имейл, в който се казваше следното:

Вашата заявка за теглене е получена в нашата система. За да се справим с него, молим да изпратите следните документи:

1. Извлечение от банкова сметка, издадено от вашата банка, съдържащо следната информация:

Автоматичен превод:
Qwerty2023
преди 1 година

Страхотно, така че изглежда, че нещата са се раздвижили малко. Надявам се, че оттук нататък нещата ще се подобряват и в крайна сметка ще можете да извадите парите си.

Както и да е, не забравяйте да ни уведомите дали документът е наред и дали сте направили успешно теглене. Доста съм любопитен. Късмет. ☘️😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нещата може да изглеждат така, сякаш са се преместили, но от вторник не съм чувал нищо от тях и те вече не възпроизвеждат имейлите ми. Последният имейл от тях беше такъв, който получих преди; Изпращам лична карта и я държа близо до лицето си, правя го за втори път. Имейлът: Благодарим ви, че ни предоставихте вашите документи.


Те бяха прегледани, но за да се гарантира сигурността на вашия акаунт, нашият финансов отдел любезно ви моли да ни изпратите един допълнителен елемент:

- Ваша снимка, на която държите документа си за самоличност до лицето си.


Можете да изпратите своя документ, като отговорите на този имейл.


Благодаря ви за съдействието предварително

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини