Бих препоръчал да се свържете директно с казиното за повече помощ или с техния имейл адрес за връзка, за да могат да ви помогнат с вашия проблем. Съжалявам да чуя, че сте имали проблеми с тегленето на парите си, но се надяваме, че казиното ще може да ви помогне. Късмет!
I would recommend contacting the casino directly for more help or their contact email address so that they can help you with your issue. I'm sorry to hear that you've had trouble withdrawing your money, but hopefully, the casino will be able to help you out. Good luck!
Здравей.
Съжалявам за неприятностите ви, може и ние да успеем да помогнем.
Както и да е, мисля, че би било най-добре да знам името на това казино, след което бих искал да знам и някои подробности:
Най-важното е, че вашият акаунт вече е потвърден? Кога започна проверката, моля?
Надявам се да намерим някакъв начин.
Hello, there.
I'm sorry for your trouble, we may also be able to help.
Anyway I think that it would be best to know the name of this casino, after that I would also like to know some details:
Most importantly, has your account been already verified? When has the verification started, please?
I hope we will find some way.
Здравей.
Съжалявам за неприятностите ви, може и ние да успеем да помогнем.
Както и да е, мисля, че би било най-добре да знам името на това казино, след което бих искал да знам и някои подробности:
Най-важното е, че вашият акаунт вече е потвърден? Кога започна проверката, моля?
Надявам се да намерим някакъв начин.
Hello, there.
I'm sorry for your trouble, we may also be able to help.
Anyway I think that it would be best to know the name of this casino, after that I would also like to know some details:
Most importantly, has your account been already verified? When has the verification started, please?
I hope we will find some way.
Виждам, че жалбата е подадена.
Има ли напредък с тези документи?
I can see that the complaint has been submitted.
Any progress with those documents?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.