Здравейте, не мога да отговоря точно на този ваш въпрос, защото никъде не е споменат. Исках да кажа, че може би в тази тема може да се посочи такава информация, но не е така.
Както и да е, разгледах жалбите и един играч успя да вземе всички пари от казиното последния път, но отне около 3 седмици, което е доста за мен. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че ако все още имате проблем и казиното все още не комуникира с вас и не ви информира какво не е наред с вашето теглене, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем .
Мислиш ли, че можеш да се справиш?
Hi, I can't answer this question of yours with precision because it is not mentioned anywhere. I wanted to say that maybe in this thread such information could be mentioned but it is not.
Anyway, I looked at the complaints and one player managed to get all the money from the casino last time, but it took about 3 weeks, which is quite a lot for me. We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so if you still have a problem and the casino still won't communicate with you and give you any update on what's wrong with your withdrawal, you can contact us and we'll try to help.
Do you think you can handle it ?
Автоматичен превод: