ФорумОбсъждане на жалбиИзплащането не работи

Изплащането не работи

преди 1 година от Stein53
|
3259 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

здравей!! От дни се опитвам да изтегля печалбите си от Great Ein, изобщо не става, може ли някой да ми помогне? В противен случай ще обърна адвоката си. Благодаря!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Голяма победа разбира се

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей!! От дни се опитвам да изтегля печалбите си от Great Ein, изобщо не става, може ли някой да ми помогне? В противен случай ще обърна адвоката си. Благодаря!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

В кое казино спечелихте, моля?

Можете ли да бъдете по-конкретни - Какъв изглежда е проблемът?

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравейте!!

Страхотна печалба в Казино!

Не съм препратен към изплащането, избирам Mastercard, въвеждам сумата за изплащане и щраквам върху продължаване, след което нищо не се случва. Получих инструкции чрез чата на живо, като изтриване на данни от браузъра, бисквитки, кеш и т.н., но не работи по никакъв начин, нито на компютъра, нито на мобилния телефон!!

Просто е странно, че депозитът работи толкова гладко!

Чувствам се измамена!!

Автоматичен превод:
преди 1 година
тук не се стига по-нататък
file
Автоматичен превод:
преди 1 година

здравейте!!

Страхотна печалба в Казино!

Не съм препратен към изплащането, избирам Mastercard, въвеждам сумата за изплащане и щраквам върху продължаване, след което нищо не се случва. Получих инструкции чрез чата на живо, като изтриване на данни от браузъра, бисквитки, кеш и т.н., но не работи по никакъв начин, нито на компютъра, нито на мобилния телефон!!

Просто е странно, че депозитът работи толкова гладко!

Чувствам се измамена!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

така се случва в казино Greatwin .

Трябва да кажа, че на мен това ми изглежда като технически проблем, може би някакъв по-голям от страна на доставчика на плащания в казиното. Можете ли случайно да опитате друга опция за плащане? Продължавайте да питате казиното, неприятно е, но те трябва да предложат някои решения, за предпочитане това, което по някакъв начин ще работи за вас.


Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти

Благодаря ви за писмото, пробвах с други, проблемът винаги е един и същ, не ме препращат, когато ме попитат, винаги казва изтриване на браузър, бисквитки и т.н., не мога да получа парите си, бързи са при плащане! Какво трябва да направя??

Автоматичен превод:
Stein53
преди 1 година

Нямам представа, защото изглежда като технически проблем, но мисля, че казиното трябва да намери някакъв начин как да ви изпрати печалбите. Можете да създадете видео файл, показващ всички предложени решения и грешката, след което да го изпратите на казиното.

Можете също да подадете жалба, любезно щракнете тук . Не сме сигурни дали можем да ви помогнем, зависи от екипа за жалби да опита. Моля, обърнете внимание, че ние не сме техническа поддръжка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви много за вашето съобщение, ще поддържам връзка.

LG. Силвия Ранебургер

Автоматичен превод:
Stein53
преди 1 година

Здравей,

нова седмица тук, така че се чудя за вашия проблем - някакви актуализации, моля?

Автоматичен превод:
Stein53
преди 1 година

Здравейте!

Получихте ли вече пари, иначе ви препоръчвам веднага: https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ или също https://gluecksspielhero.at/ Аз също го използвах. Много лесно и бързо. lg

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
tour_fashm_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини