ФорумОбсъждане на жалбиИзплащането не работи

Изплащането не работи

преди 2 години от Stein53
|
4387 преглеждания 10 отговора |
|
преди 2 години

здравей!! От дни се опитвам да изтегля печалбите си от Great Ein, изобщо не става, може ли някой да ми помогне? В противен случай ще обърна адвоката си. Благодаря!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Голяма победа разбира се

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей!! От дни се опитвам да изтегля печалбите си от Great Ein, изобщо не става, може ли някой да ми помогне? В противен случай ще обърна адвоката си. Благодаря!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

В кое казино спечелихте, моля?

Можете ли да бъдете по-конкретни - Какъв изглежда е проблемът?

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравейте!!

Страхотна печалба в Казино!

Не съм препратен към изплащането, избирам Mastercard, въвеждам сумата за изплащане и щраквам върху продължаване, след което нищо не се случва. Получих инструкции чрез чата на живо, като изтриване на данни от браузъра, бисквитки, кеш и т.н., но не работи по никакъв начин, нито на компютъра, нито на мобилния телефон!!

Просто е странно, че депозитът работи толкова гладко!

Чувствам се измамена!!

Автоматичен превод:
преди 2 години
тук не се стига по-нататък
file
Автоматичен превод:
преди 2 години

здравейте!!

Страхотна печалба в Казино!

Не съм препратен към изплащането, избирам Mastercard, въвеждам сумата за изплащане и щраквам върху продължаване, след което нищо не се случва. Получих инструкции чрез чата на живо, като изтриване на данни от браузъра, бисквитки, кеш и т.н., но не работи по никакъв начин, нито на компютъра, нито на мобилния телефон!!

Просто е странно, че депозитът работи толкова гладко!

Чувствам се измамена!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

така се случва в казино Greatwin .

Трябва да кажа, че на мен това ми изглежда като технически проблем, може би някакъв по-голям от страна на доставчика на плащания в казиното. Можете ли случайно да опитате друга опция за плащане? Продължавайте да питате казиното, неприятно е, но те трябва да предложат някои решения, за предпочитане това, което по някакъв начин ще работи за вас.


Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти

Благодаря ви за писмото, пробвах с други, проблемът винаги е един и същ, не ме препращат, когато ме попитат, винаги казва изтриване на браузър, бисквитки и т.н., не мога да получа парите си, бързи са при плащане! Какво трябва да направя??

Автоматичен превод:
Stein53
преди 2 години

Нямам представа, защото изглежда като технически проблем, но мисля, че казиното трябва да намери някакъв начин как да ви изпрати печалбите. Можете да създадете видео файл, показващ всички предложени решения и грешката, след което да го изпратите на казиното.

Можете също да подадете жалба, любезно щракнете тук . Не сме сигурни дали можем да ви помогнем, зависи от екипа за жалби да опита. Моля, обърнете внимание, че ние не сме техническа поддръжка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ви много за вашето съобщение, ще поддържам връзка.

LG. Силвия Ранебургер

Автоматичен превод:
Stein53
преди 2 години

Здравей,

нова седмица тук, така че се чудя за вашия проблем - някакви актуализации, моля?

Автоматичен превод:
Stein53
преди 2 години

Здравейте!

Получихте ли вече пари, иначе ви препоръчвам веднага: https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ или също https://gluecksspielhero.at/ Аз също го използвах. Много лесно и бързо. lg

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини