НачалоФорумОбсъждане на жалбиИзплащането на Weltbet отново е отхвърлено

Изплащането на Weltbet отново е отхвърлено

 от valeripr
|
7 162 преглеждания 20 отговора |
|
1 2

вече не знам. Депозирано преди две седмици 1000 евро. Нищо без бонус! Спечели, исках да изплатя 3000 евро! Не работи! Преобръщането не се усеща. Всички депозити трябва да бъдат заложени два пъти!!!! Минимална квота 1,6 !!! Направи всичко! 3000 евро станаха 6000, пак преобръщането беше малко. 6 станаха 10 500... после 12 500 отново преобръщане твърде малко! Не може да се изплати! Сега съм на 17 700 евро. Моят акаунт е блокиран... Тегленето отново е отхвърлено! Предполага се преобръщане. Депозирах общо 3700! Не се взема бонус! Общо залагания от 24000 евро! Сега вече не мога да залагам, защото акаунтът беше блокиран! В чата на живо не могат да ми кажат нищо! И support@weltbet.com просто съм игнориран. Преди седмица искаха документите, разбира се, че ги взеха! Сега вече не знам

Автоматичен превод:
valeripr

Здравейте,

в този случай смятам, че трябва да подадете жалба. Ние сме наясно с несправедливите правила, прилагани дори когато играч играе без никакви бонуси, но не сме били свидетели на използване срещу играчи.

Но това трябва да се провери.

Чувствайте се свободни да използвате тази връзка: https://casino.guru/complaints/create

Надявам се, че ще можем да изясним ситуацията и да ви помогнем.


Автоматичен превод:
Radka

Вече го направих вчера! С неизпълнени преобръщания те просто искаха да ме накарат отново да загубя печалбата. Попитах да!? Колко трябва да сложа !? Всеки път не ми бяха дадени номера! Но често получавах като отговор! И много ! Имам много екранни снимки!

Автоматичен превод:
valeripr

Сега виждам оплакването, не знаех, че проблемът ви е свързан само със спортни залагания 🙁.

Както и да е, изглежда печалбите ви са на път.

Можете ли да потвърдите, че сте го получили, моля?

Автоматичен превод:

Просто исках да вляза! Но акаунтът ми го няма! Парите все още са в него! И аз също не получих печалбите си 😢Support@weltbet.com Игнориран съм

Автоматичен превод:
valeripr

Това е лошо. Съжалявам, но както вече знаете, в момента не можем да помогнем с проблеми, свързани със спортните залагания.

За съжаление казиното спечели много лоша репутация, така че предполагам, че не им пука за оплаквания 🙁.

Мисля, че ще бъдете посъветвани да се свържете с лицензиращия орган като последната опция, честно казано, не съм сигурен, че ще помогне.

Автоматичен превод:

Това е спиране на акаунта! Няма нищо общо със спортните залагания! Всичките ми пари бяха загубени в казиното с абсурдни залози от 1000, 2000, 3000 евро! Никога не играйте казино! И предстоящото изплащане е отхвърлено.

Автоматичен превод:

Защо ме игнорират тук? Това няма нищо общо със спортните залагания... акаунтът ми беше блокиран за няколко часа! И къде имах достъп отново! Изчезнаха ли всички пари! Support@weltbet.com Игнориран съм! Всички пари бяха заложени в казиното! Никога не играя казино

Автоматичен превод:

Това са престъпници

Автоматичен превод:

Това е спиране на акаунта! Няма нищо общо със спортните залагания! Всичките ми пари бяха загубени в казиното с абсурдни залози от 1000, 2000, 3000 евро! Никога не играйте казино! И предстоящото изплащане е отхвърлено.

Автоматичен превод:

Здравейте,

Прочетох жалбата ви , пише:

„В Weltbet играя само спортни залагания!"

Сега казвате, че сте загубили всичко в казиното. Мога да разбера, че може да загубите всичко в Waltbet и това е казиното, но това е разликата между да кажем ротативки и спортни залагания. не мислиш ли?

Можете ли да обясните, моля? Просто искам да съм сигурен.

Както вече ви казах, това казино има лоша репутация и не си сътрудничи добре с нас. Така че няма мистерия защо това казино игнорира и играчите. 🙁 - просто не им пука.

Вашата жалба все още е отворена, така че изчакайте екипа по жалби, моля.


Автоматичен превод:

Защо ме игнорират тук? Това няма нищо общо със спортните залагания... акаунтът ми беше блокиран за няколко часа! И къде имах достъп отново! Изчезнаха ли всички пари! Support@weltbet.com Игнориран съм! Всички пари бяха заложени в казиното! Никога не играя казино

Автоматичен превод:

Здравейте,

не сте пренебрегнати, просто казано:

Ние не сме казино и това е форум, а не някакъв чат на живо 🙂. Така че не всички сме на разположение 24 часа на ден + почивни дни.

Дано разбираш.

Автоматичен превод:
Radka

Не съм играл! Екипът вероятно е загубил парите ми нарочно! За да не го изплаща! Правете само спортни залози! Тези залози бяха направени там, където акаунтът ми беше блокиран! Където нямах достъп! Не съм загубил нищо! Това беше отборът на Weltbet!

Автоматичен превод:
Radka

Добре благодаря разбрах

Автоматичен превод:

Здравейте,

Прочетох жалбата ви , пише:

„В Weltbet играя само спортни залагания!"

Сега казвате, че сте загубили всичко в казиното. Мога да разбера, че може да загубите всичко в Waltbet и това е казиното, но това е разликата между да кажем ротативки и спортни залагания. не мислиш ли?

Можете ли да обясните, моля? Просто искам да съм сигурен.

Както вече ви казах, това казино има лоша репутация и не си сътрудничи добре с нас. Така че няма мистерия защо това казино игнорира и играчите. 🙁 - просто не им пука.

Вашата жалба все още е отворена, така че изчакайте екипа по жалби, моля.


Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:

Не бях аз !

Автоматичен превод:
valeripr

Би било хубаво екипът на казино гуру да разгледа по-отблизо неговия случай и вероятно също да го провери, в противен случай нищо от това наистина няма смисъл тук.


Автоматичен превод:
valeripr

Опитайте да подадете жалба някъде другаде, може би ще ви донесе нещо, а лицензиращият орган е наистина забавен, нямам идея как да го докажа

Автоматичен превод:
SL99

Мерси човече !

Автоматичен превод:
SL99

Получих екранните снимки от заключването на акаунта и чата на живо! Докажете може би история на ip адресите! От къде беше зададено! Но weltbet просто игнорира въпроса. Питах и защото авансовото плащане е отхвърлено, защо и така, също няма отговор. Писах навсякъде от полицията в Кюракау до адвоката в Германия! Имам закона на моя страна!

Автоматичен превод:

Не бях аз !

Автоматичен превод:

Уважаеми valeripr,

Току-що разговарям с Petronela относно вашата жалба.

Моля, отговорете на въпроса й, можете да го направите тук . Благодаря ти.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини