ФорумОбсъждане на жалбиИзплащане по банкова сметка не е разрешено

Изплащане по банкова сметка не е разрешено

преди 2 години от SUE-68
|
3437 преглеждания 11 отговора |
|
преди 2 години

Здравейте, спечелих почти 2000 евро в rollingslots, исках да изплатя 500. Сега получавам съобщение, че трябва да избера алтернативно плащане, защото няма да работи поради глобални политически причини. 🙄 Депозирането е възможно с кредитна карта paysafe и т.н. само теглене акаунт astropay биткойни. Какво да правя сега 🤷‍♀️Предложението беше astropay, но според Google не мога да изплатя кредита към акаунта си.

Автоматичен превод:
SUE-68
преди 2 години

Здравейте, разглеждам потребителските отзиви за казино Rolling Slots и наистина съм загрижен за това, тъй като много хора (повечето от тях са от Германия и Гърция) се оплакват от подобни проблеми. От друга страна, виждам, че казиното реагира активно на всички отзиви и оплаквания на играчи, така че ако смятате, че не ви е предложило метод на плащане, който действително би ви позволил да получите печалбите, моля,създайте оплакване на нашия уебсайт и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря ви за бързия отговор. Исках да подам жалба, но имейл адресът ми, даден в казиното, не се приема.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Печалбите вероятно няма да ми бъдат изплатени. Намирам за възмутително, че ми беше казано, че мога да изплатя печалбите по моята сметка, с която съм платил. Тъжно е 😪 И аз не мога да стигна до официалния сайт, за да подам жалба. Вече нямам нерви, етонът би бил опция, но моята банка също не го приема 🤷‍♀️😢

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не се отказвайте веднага. Можете първо да напишете отзиви тук в потребителя. Казиното изглежда реагира на това. Така ще се установи контакт.

Доста необичайно е astropay изобщо да се предлага като метод на плащане. Предлага се предимно само като депозит.


Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Не съм запознат с него 😣 Мога да говоря английски, но трябваше да използвам Google, за да ми помогне с някои фрази. Сега се разрових в Google и намерих бележка, че някои банки първо * трябва * да активират преводи от чужбина. Сега не знам дали работи, но ако работи, надявам се, че е само от комуникацията. Каза, че не можете да платите на моята банка, нищо повече.

Автоматичен превод:
SUE-68
преди 2 години

Здравейте,

Вярвам, че е станало някакво недоразумение. Можете да подадете жалбата сега директно на нашия уебсайт, просто щракнете тук .

Какво ви кара да мислите, че няма да получите печалбата си? Каква опция за плащане сте използвали за депозит, възможно ли е да използвате друг достъпен за вас начин на плащане?

Бих помолил казиното да се увери.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Hello guten Morgen, nein es wurde wieder eine Auszahlung verweigert.

Изпратете имейл kam gerade.


Бихме искали да ви информираме, че вашата заявка за теглене на сумата от 500 евро е анулирана.

Любезно ви уведомяваме, че поради текущата геополитическа ситуация нашата платежна система не успя да обработи изплащане към вашата банка.

Моля, имайте предвид, че за да изтеглите вашите средства, трябва да изберете алтернативен метод на плащане: Jeton портфейл и да направите минимален депозит в размер на 20 EUR.

Бихме искали да ви напомним, че тегленето ще бъде налично, след като направите депозит за потвърждение от избран алтернативен метод на плащане.


Ich versuche eine Beschwerde in dem angegebenen forum zu senden, ich kann mich aber komischerweise den casino log in daten nichts senden

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега трябваше да създам акаунт с jeton и да депозирам пари или в jetons в rollingslots, за да мога да получа плащане чрез jetons. Отново проверено в jeton, след това в rollingslots и плащане от 500 евро беше одобрено и изплатено. НАДЯВАМ СЕ сега да работи с чиповете.🙄

Автоматичен превод:
SUE-68
преди 2 години

много късмет Според правилата и условията €500 е най-високата сума, която можете да изплатите по сметка за 24 часа. .

Вашата публикация ме улесни да реша дали да спра да играя в онлайн казина през следващата година. Благодаря. Печалбите са твърде малки за стреса и караницата, които човек има с онлайн казината в наши дни. Тъй като ще бъда в Лас Вегас за няколко дни всеки май след прекъсване от почти 3 години от 2023 г., предпочитам да похарча парите си там, отколкото да ги загубя в онлайн казина.

Автоматичен превод:
SUE-68
преди 2 години

Здравейте,

за съжаление тази ситуация е по-честа в наши дни. Огромните ограничения срещу хазарта със сигурност не му помагат в дългосрочен план. Така че бих направил както препоръчва казиното. 🤔

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Здравей Франки,

Трябва да кажа, че също смятам, че начинът, по който тегленията и понякога дори депозитите работят сега, не си струва нервите. Да не говорим за KYC 🙂

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини