ФорумОбсъждане на жалбиИзплащане Crazeplay Casino

Изплащане Crazeplay Casino

преди 2 години от nbjunit001
|
6034 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте

Депозирах €30, заложих бонуса, след това купих безплатни завъртания на €0,20 със заложените пари и получих пет глави, т.е. €1000, исках да изплатя 700, трябва ли да го потвърдя, след което днес получих имейл, че моите пари беше отменено беше и отново получих само 30 €, което означаваше, че надвиших максималния залог.

електронна поща.

Здравейте,


Моля, имайте предвид, че вашата заявка за теглене е отхвърлена поради нарушаване на нашите Общи условия, като залагате над максималната разрешена сума при използване на бонус функция. Максималният разрешен залог при игра с бонус пари е €4 на завъртане.


Вашите печалби са анулирани и депозитът е върнат обратно към баланса ви.


Ако имате допълнителни притеснения, въпроси или коментари, не се колебайте да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти.


моля помогнете благодаря

Автоматичен превод:
nbjunit001
преди 2 години

Здравейте,

определено трябва да проверите историята на игрите си. То трябва да докаже дали сте нарушили правилото за лимит на максимален залог или не.

Доста е трудно, когато купувате "безплатни завъртания" чрез функцията в играта.

Имате ли връзка с казиното, моля? Бих ги попитал.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте

Депозирах €30, заложих бонуса, след това купих безплатни завъртания на €0,20 със заложените пари и получих пет глави, т.е. €1000, исках да изплатя 700, трябва ли да го потвърдя, след което днес получих имейл, че моите пари беше отменено беше и отново получих само 30 €, което означаваше, че надвиших максималния залог.

електронна поща.

Здравейте,


Моля, имайте предвид, че вашата заявка за теглене е отхвърлена поради нарушаване на нашите Общи условия, като залагате над максималната разрешена сума при използване на бонус функция. Максималният разрешен залог при игра с бонус пари е €4 на завъртане.


Вашите печалби са анулирани и депозитът е върнат обратно към баланса ви.


Ако имате допълнителни притеснения, въпроси или коментари, не се колебайте да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти.


моля помогнете благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, познавам поддръжка за плащания там, която може да ви помогне, но с малка такса. Можете да попитате тяхната поддръжка в чата или имейл за Ейнджъл, тя е от Сингапур и ми помогна с моето оттегляне

Автоматичен превод:
schmahi123
преди 2 години

Здравейте, можете ли да обясните по-подробно, моля? Звучи доста интересно.

Бихте ли предоставили няколко екранни снимки в подкрепа на вашия съвет, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, мисля, че що се отнася до изплащанията, никой наистина не помага тук по отношение на това съмнително казино, никога не съм получавал печалбите си без бонус от общо 320 € (те твърдят, че са прехвърлили 1 x 80 x 1 x 240 € , странно, че и двете никога не пристигнаха) Тъй като трябваше да обясня, че не съм получил тези пари, изпратих извлечения по сметки чрез екранни снимки, защото получавам извлечения по сметките по пощата, а не чрез онлайн банкиране, само PDF файлове не се приемат, факт е, че тук никой наистина не помага и аз не съм в аз нося тежестта на доказване, но този, който прехвърля, тук никоя врана не си затваря очите, защото тук трябва да печелите пари, иначе не можете да поддържате този портал . ЗАКЛЮЧЕНИЕ: с всички тези оплаквания или лоши отзиви, като липса на плащания, това скапано казино все още се рекламира положително тук, невъзможно!!!

Автоматичен превод:
shanty13
преди 1 година

Ситуацията, която описахте тук, звучи сериозно, затова я разгледах по-подробно. Казвате, че казиното има „всички тези оплаквания", но когато погледнете раздела за оплаквания, те имат само 1 неразрешена жалба срещу 32 разрешени . Тази информация не ми казва, че нещо наистина не е наред с казиното и рейтингът трябва да бъде намален. Всъщност, ако имаха повече неразрешени жалби, рейтингът автоматично щеше да бъде намален.

Както и да е, разглеждам жалбата ви и помолих екипа за жалби да ми предостави повече информация за случая и защо е отхвърлен. Павел и Петронела нямат работа днес, така че ще трябва да изчакам, докато получа повече подробности от тях. Тогава ще се свържа с вас отново тук 🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Благодаря, но вече имах всичко зад мен с Павел, не можете да направите нищо, защото не мога да изпратя извлеченията чрез PDF, но ги изпратих чрез снимки, те настояват за PDF и говориха с моята банка, не могат помогнете ми какво се е случило с печалбата и че лицето, което я прехвърля, носи тежестта на доказване, за да провери това и да не ми изпраща вашите извлечения, че е прехвърлено, те трябва да подадат молба за наказателно преследване, където парите отидоха и след това още 2 плащания .80 € и €240 и двете изчезнаха веднага, странно е) вече не получи отговор и беше блокиран в казиното. Много съмнително

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
shanty13
преди 1 година

Здравей,

Бихте ли изчакали друга актуализация от наша страна? Предполагам, че нямате какво повече да губите.


Както и да е, опитахте ли да посетите вашата банка и да поискате pdf версията на извлечението, моля? Знаете, че причината, поради която не се приемат снимки или изрязани снимки, е фактът, че такива „документи" могат лесно да бъдат променени – тоест фалшифицирани. Тяхната автентичност не може да се докаже със 100% сигурност.

Това е стандартна политика, използвана в много онлайн казина. Трудно малко обяснение би помогнало.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, но ви благодаря за усилията ви, но ние се въртим в кръг, защото вече писах 1000 пъти, че нямам извлечения по сметка чрез онлайн банкиране и да, попитах моята банка 100 пъти и те много ясно казват, че ще разбира се, променете го, но мога да получа тези онлайн извлечения по сметки само от деня на смяната, така че няма смисъл, тъй като няма ретроспективни извлечения по сметки чрез ОНЛАЙН, все още ги получавам по пощата (снимах ги и ги изпратих тях, тогава ще разберете, ако са манипулирани), но моята банка е наясно с този проблем и казва много ясно, че това е измама, за да не се изплаща, тъй като това казино трябва да ми преведе пари и уж 3 превода просто не са намерени . Странно съжалявам. и моята банка също така казва 100 пъти, че казиното има задължението да докаже това, моята банка не може да провери нищо, защото никога нищо не е получено по моята сметка, това казино трябва да следва ngsantra (което никога не съм виждал до днес), ръцете ми и банката ми са вързани, защото извадките от Crazeplay не са точно доказателство, че е платено в сметката ми, PDF файлът също може да бъде манипулиран Играл съм в много, много казина и никога досега казиното не е било толкова ужасно и толкова натрапчиво с PDF и странното е, че просто ме блокираха. Приложени са извлечения от сметките им, странно прехвърляни 3 пъти, изчезвали 3 пъти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радвам се да изчакам вашата актуализация, защото всъщност нямам какво да губя освен 320 €, които вероятно никога няма да получа, също се опитах да изпратя това тук, но не работи, но факт е, че Павел вече изпрати подозрителните им извадки преди седмици. За съжаление не мога да взема извлечението ви относно – Все пак опитахте ли да посетите вашата банка и да поискате pdf версията на банковото извлечение, моля? Знаете ли, причината, поради която не се приемат снимки или изрязани изображения, е фактът, че подобни „документи" могат лесно да бъдат променени – тоест фалшифицирани. Тяхната автентичност не може да бъде доказана със 100% сигурност - всеки знае, че човек може да конвертира изображения в PDF, къде е сигурността там??? са крехки извинения от казиното за мен.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
shanty13
преди 1 година

Здравей shanty13,

Съжалявам за лошия ви опит с целия този случай. Въпреки че предполагам, че трябва да покажете поне малко усилия и да предоставите изявлението. Резюмето на жалбата изглежда споменава, че ви е казано как да направите това няколко пъти, но за съжаление не се получи.

Позволете ми да кажа, че предоставянето на документа изглежда е решението или стъпка към него.

„Освен това, след обширна комуникация по електронната поща, става ясно, че дори с наша помощ не е имало възможност да предоставите на казиното банково извлечение в искания тип файл, така че случаят не може да бъде придвижван повече."


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,

съжалявам, трябва да се смея, трябва да се постарая малко повече, съжалявам, че имам повече от достатъчно, продължих да тичам до банката си и се обадих, направих няколко снимки с оригинални банкови извлечения, изпратих ги и на вас, пиша всичко време и може би трябва да опитате и разберете, че НЯМА ДА ПОЛУЧАВАМ ИЗВЛЕЧЕНИЯТА ОТ СМЕТКАТА СИ В PDF, А ПО ПОЩАТА, НЯМА КАКВО ДА ПОКАЖА, почувствайте се нападнат, сякаш съм глупав, разберете повече от моята банка, това, ако не t НАСТРОЙКАТА НЕ РАБОТИ!!!! Въртим се в кръг, защото що се отнася до правните въпроси, аз не нося тежестта на доказване, но казиното, мислите, че казиното прави впечатление за мен.

Единственото нещо, което мога да ви изпратя, е пълен експорт на историята на моя акаунт, ще го изпратя на Павел.

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 1 година

След това отново помолих моята банка да ми помогне, получавам извлеченията по сметката със задна дата чрез PDF и тъй като е със задна дата, трябва да плащам 4 € на месец, правя това, веднага щом всичко бъде променено от моята банка, Изпращам ги на имейл, за да можете евентуално да уредите нещата с това казино.

Благодаря

С Най-Добри Пожелания

барака

Автоматичен превод:
shanty13
преди 1 година

Е, сега виждаме, че pdf. версията все пак е възможна.

Не ме карайте да греша, някои играчи трябваше да посетят банките си лично, за да получат това, но те успяха.

Не е много удобно, бих казал - все пак знам, че може да се направи.

Бих нарекъл това добра новина и искрено се надявам това изявление да ви свърши работа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка, просто исках да направя актуализация, за съжаление нямам добри новини!, изпратих всичко, което исках, дори отворих 1 skrill сметка, защото уж банката ми не я приема, а се говори, че е отворена още преди повече от 10 дни бяха прехвърлени в моя skrill акаунт, за съжаление това не е така и все още чакам, също съм безкрайно благодарен на вашия колега за помощта, но след шест месеца все още не съм получил печалбите си, така че казиното не е сериозно за мен, особено след като им писах отново по имейл и сега пак се проверява, но пак нищо не идва. Вие сте наказани с невежество от тяхна страна, но получих имейл адрес, на който все още мога да се обърна и май ще трябва да го направя, а заради тези 320 евро е жалко, че не могат да плати такава сума. Както казах, просто исках да направя изявлението си и ви желая всичко най-добро.

Сърдечни поздрави Шанти

Автоматичен превод:
shanty13
преди 1 година

Скъпи Шанти!

За мен това е пълна лудост... Честно казано, нямам думи.

Какво би направило казиното, ако спечелите няколко хиляди евро? Наистина оценявам вашите отзиви и очаквам с нетърпение да видя следващата актуализация на жалбата. Аз лично бих помолил казиното да представи потвърждението на транзакцията. Ако парите са изпратени по-рано, не би трябвало да е проблем, нали?

Приятно и вие!✨


Автоматичен превод:
преди 1 година

Скъпа Радка, това, което преживявам с тях, е невероятно, току-що получих това емилче...

Скъпа Рамона,

Надяваме се, че този имейл ви намира добре.

Изпращаме ви този имейл от екипа за защита на играчите на CrazePlay.

Като лицензиран оператор, от нас се изисква да извършваме определени проверки на всички акаунти на играчи, за да гарантираме, че предоставяме безопасна среда за игра, както и че всеки от нашите играчи се радва на най-високите стандарти, заедно с безопасна и честна игра.

Разгледахме вашата жалба и бихме искали любезно да ви информираме, че след нашето разследване ще възстановим плащането от €320,00.

За съжаление след няколко опита да ви възстановим сумата чрез банков превод и Skrill, все още не успяхме да изпратим вашите €320.

Щастливи сме да възстановим парите към IBAN на трета страна само по този повод, това може да е банкова сметка на приятел или член на семейството на възраст над 18 години (моля, не предоставяйте Santander или Danske IBAN)

За да обработим това възстановяване, ще трябва да получим следното, за да потвърдим метода на плащане:

Банково извлечение на трета страна - Документът трябва да бъде изпратен в оригиналния PDF или хартиен формат, без филтриране на транзакциите.

Моля, използвайте връзката в следващия имейл, за да качите вашите документи; уверете се, че необходимата информация е ясно видима, за да избегнете забавяния по време на проверката.

След като поисканият документ бъде предоставен, ние ще се постараем да обработим плащането ви възможно най-скоро.

Ако имате допълнителни притеснения, въпроси или коментари, не се колебайте да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти.

На Ваше разположение,

Екипът за защита на играчите

Казино CrazePlay


Разбира се, направих го веднага чрез дъщеря ми, не е като да предложих това преди седмици, ако не беше възможно чрез дъщеря ми, тя каза не Ммммм, възмутително е, че дъщеря ми трябва да се обяснява, за да получа печалба, а не как винаги пишат възстановяване, моята победа, сега, разбира се, чакам отново, всичко трябва да се провери отново, всичко е просто невероятно.

Ще те държа в течение

С Най-Добри Пожелания

барака

Автоматичен превод:
shanty13
преди 1 година

Никога не съм чувал за такова скандално предложение!

В подобни случаи казината обикновено искат от играча да създаде крипто портфейл, така че средствата се прехвърлят веднага след създаването на сметката.

Моля, уверете се, че Павел знае за това "решение".

Важно е.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, всичко е невероятно, но това би било още една причина да се поколебаят отново, така че чакам и се надявам да отиде в сметката на дъщеря ми, защото не знам нищо за такива крипто портфейли и съм твърде честно , нямам повече нерви за това, но благодаря.

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
shanty13
преди 1 година

Трябва да добавя, че съм буквално отвратен от начина, по който представителят на казиното отговаря на оплакването.

Съжалявам за това, през което сте преминали, и искрено се надявам този кошмар да свърши скоро!

🤞🤞🤞💚

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини