Много дълго е да се каже, но явно ме изтръгнаха Възможно ли е да докладвам за тези компании? Или това губи време?
It is very long to tell but I have clearly been ripped off Is it possible to report these companies? Or is doing this wasting time?
Es muy largo de contar pero me han estafado claramente. Es posible denunciar a estas empresas? O hacer esto es perder el tiempo?
Можете да започнете с подаване на жалба на нашия уебсайт. Можете да го направите тук:
https://casino.guru/complaints/create
Виждам, че казиното комуникира с нас и е решило почти всяка жалба, подадена срещу тях, така че трябва да опитате 🙂
You can start by submitting a complaint on our website. You can do so here:
https://casino.guru/complaints/create
I can see the casino communicates with us and solved almost every complaint submitted against them so you should give it a try 🙂
Здравей отново.
Случи се така, че станах нов клиент и казват, че съм приел бонуса за спортни залагания и това не е вярно. Вложих пари, за да играя казиното. Въведох пари по този начин:
100chf
100chf
200chf
200chf
В първите 3 записа загубих пари, а от четвъртия започнах да печеля пари. Когато достигнах цифрата от 6500 chf, разбрах, че парите ми, които преди това се появиха в реални пари, ми ги предадоха като бонус пари и се кълна в Бог, че никога не са ми давали пари и никога не съм играл бонус. Когато разбрах, че се свързах с обслужване на клиенти и те ми казаха, че имам активен бонус и за да похарча бонус парите си за реални пари, трябва да направя спортни залози на стойност 1000chf. Добре ... Мислех си ... ще бъде лесно, защото имам 6500 chf. Когато напълня лентата, остават само 300chf да завърша, блокирам се от спортни залози. Говоря с обслужване на клиенти и те ми казват, че са блокирали моите залози, защото залагам високи лимити и те имат право да блокират и деблокират.
Добре, измислям идеята да правя ниски залози, за да видя дали мога да победя тяхната система, която ме е блокирала, защото имах само седмица, за да мога да отключа бонуса и да похарча парите си за реални пари, но тогава бяха блокирали залозите ми не мога да завърша бонуса !!!! Добре ... Имам късмет, че системата ми позволява да правя 5chf залагания, така че правя 400chf за 5chf залагания. Докато залаганията приключват, продължавам да играя в казиното и стигам до цифрата от 9 500 шв. Връщам се, за да напусна казиното и чакам да завърши бонусът. Какво стана накрая??? Че бонусът е завършен, но те ми дадоха само 500chf с аргумента, че при условията на бонуса те могат да платят само максималната сума от 5 пъти бонуса. Те трябва да ми дадат 100chf, за да могат да ми платят максимум 500chf. Имах 9 500 chf, така че откраднаха 9 000 chf от лицето ми. Не знам дали тези злоупотребяващи правила за бонуси са законни, но най-важното от всичко е, че НЕ БИХ ДАДАЛ БОНУС. Винаги играх с парите си и всеки път, когато въвеждах пари, слагах истински пари. Говорил съм с тях и съм поискал обяснения и искам САМО да ми покажат кога са ми дали бонуса, защото той не се появява в системата ми за залагания или транзакции. Те ми казват, че в тяхната астема изглежда, но това е ЛЪЖА, защото веднъж човек там ми каза час и минута, а друг работник ми каза друг, така че ме лъжат. Помолих ги, моля, да ми направят екранна снимка на това, което виждат, но ми казват, че е забранено да изпращат екранна снимка. Наистина ще ги докладвам. Откраднаха ми 9 000 chf.
Hello again.
It happened that I became a new customer and they say that I accepted the sports betting bonus and it is not true. I put in money to play the casino. I entered money this way:
100chf
100chf
200chf
200chf
In the first 3 entries I lost money and from the fourth entry I started to earn money. When I reached the figure of 6,500chf I realized that my money that previously appeared in real money they had passed it to me as bonus money and I swear to God they never gave me money and I never played any bonus. When I realized that I contacted customer service and they told me that I have an active bonus and to spend my bonus money to real money I have to place sports bets worth 1000chf. Ok ... I thought ... it will be easy because I have 6,500chf. When I have filled the bar, there is only 300chf left to finish, I am blocked from sports bets. I speak with customer service and they tell me that they have blocked my bets because I was betting high limits and they have the right to block and unblock.
Ok I come up with the idea of making low bets to see if I could beat their system that had blocked me because I only had a week to be able to unlock the bonus and spend my money to real money but they had blocked my bets then no I could complete the bonus !!!! Ok ... I'm lucky that the system lets me make 5chf bets so I make 400chf in 5chf bets. While the bets are being completed I keep playing the casino and I get to the figure of 9,500chf. I return to leave the casino and wait for the bonus to complete. What happened in the end??? That the bonus was completed but they only gave me 500chf arguing that under the conditions of the bonus they can only pay the maximum amount of 5 times the bonus. They are supposed to give me 100chf so they can pay me a maximum of 500chf. I had 9,500chf so they stole 9,000chf from my face. I don't know if these abusive bonus rules are legal, but the most important thing of all is that I WAS NOT GIVEN ANY BONUSES. I always played with my money and every time I entered money I put real money. I have spoken with them and asked for explanations and I ONLY want them to show me when they gave me the bonus because it does not appear in my betting or transaction system. They tell me that in their asstema it appears but IT IS A LIE because once a person there told me an hour and a minute and another worker told me another so they are lying to me. I have asked them please to make me a screenshot of what they see but they tell me that it is forbidden to send a screenshot. I'm really going to report them. They have stolen 9,000chf from me.
Hola de nuevo.
Ha pasado que me hice nuevo cliente y ellos dicen que yo acepté el bono de apuestas deportivas y no es verdad. Yo ingresé dinero para jugar al casino. Ingresé dinero de esta manera:
100chf
100chf
200chf
200chf
En los primeros 3 ingresos perdí dinero y a partir del cuarto ingreso empecé a ganar dinero. Cuando llegué a la cifra de 6.500chf me di cuenta que mi dinero que antes aparecia en dinero real ellos me lo habian pasado a dinero de bonus y juro por Dios que nunca me regalaron dinero y nunca jugué ningun bono. Cuando me di cuenta de eso me puse en contacto con atencion al cliente y me dicen que tengo un bono activo y para pasar mi dinero de bonus a dinero real debo hacer apuestas deportivas por valor de 1000chf. Ok...pensé...sera facil porque tengo 6.500chf. Cuando he llenado la barra que queda solamente 300chf para terminar me bloquean las apuestas deportivas. Hablo con atencion al cliente y me dicen que me han bloqueado las apuestas porque estaba apostando limites altos y ellos tienen derecho de bloquear y desbloquear.
Ok se me ocurre la idea de hacer apuestas bajas a ver si yo podia ganarle al sistema de ellos que me habian bloqueado porque solo tenia una semana para poder desbloquear el bono y pasar mi dinero a dinero real pero ellos me habian bloqueado las apuestas entonces no podia completar el bono!!!! Ok...tengo la suerte que el sistema me deja hacer apuestas de 5chf asi que hago 400chf en apuestas de 5chf. Mientras las apuestas se completan sigo jugando al casino y llego a la cifra de 9.500chf. Vuelvo a dejar el casino y esperar que termine el bono de completarse. Que pasó al final??? Que se completó el bono pero solo me dieron 500chf argumentando que en las condiciones del bono solo pueden pagar la cifra maxima de 5 veces el bono. Se supone que ellos me regalaron 100chf entonces maximo me pueden pagar 500chf. Yo tenia 9.500chf asi que me robaron en mi cara 9.000chf. Yo no se si es legal esas reglas abusivas de lo del bono pero lo mas importante de todo es que NO ME REGALARON NINGUN BONO. siempre jugué con mi dinero y cada vez que ingresé dinero ponia dinero real. He hablado con ellos y he pedido explicaciones y SOLAMENTE quiero que me muestren en que momento me regalaron el bono porque en mi sistema de apuestas o transacciones no aparece. Ellos me dicen que en el asstema de ellos aparece pero ES MENTIRA porque una vez una persona de allí me dijo una hora y minuto y otro trabajador me dijo otra asi que me estan mintiendo. Les he pedido por favor que me hagan un screenshot de lo que ellos ven pero me dicen que esta prohibido enviar screenshot. Realmente los voy a denunciar. Me han ROBADO 9.000chf.
Според това, което чета тук от вас, наистина трябва да се опитате да създадете жалбата, както препоръчах преди. Проблемът е, че всъщност не се занимаваме с оплаквания, свързани със спортни залагания, затова се опитайте да напишете във вашата жалба, че казиното твърди, че сте приели бонус за спортни залагания (което не сте направили) и след това сте били принудени да залагате на спорт.
Би било наистина чудесно да видите някои доказателства от казиното, показващи дали наистина сте получили някакъв бонус за спортни залагания или не.
According to what I'm reading here from you, you should really try to create the complaint as I advised before. The problem is that we don't really deal with complaints related to sports betting so try to write into your complaint that the casino claimed you accepted a sports betting bonus (which you didn't) and then you were forced to bet on sports.
It would be really great to see some evidence from the casino showing if you really got some sports betting bonus or not.
Благодаря за вашият отговор.
Те ми казват: че той трябва да се появи за мен в частта, в която пише бонус, но не изглежда, че съм получил този бонус и те не искат да ми правят скрийншот на това, което се появява на техния екран. Убеден съм, че нищо не им се струва, защото ми казаха 2 различни дати и часове от момента, в който получих ваучера, така че те лъжат. Те не виждат нищо на екрана, просто ЗАЩОТО НЕ МИ ДАДАХА БОНУСА. Имам залозите, които направих в казиното и когато преброите вложените / заложените / спечелените пари, виждате само парите ми, които съм депозирал.
Thanks for your answer.
They tell me: that it has to appear for me in the part where it says bonus but it does not appear that I have obtained that bonus and they do not want to make me a screenshot of what appears on their screen. I am convinced that nothing appears to them because they have told me 2 different dates and times from when I got the voucher so they are lying. They are not seeing anything on the screen, simply BECAUSE THEY DIDN'T GIVE ME THE BONUS. I have the bets that I made in the casino and when you count the money invested / bet / won, you only see my money that I deposited.
Gracias por tu respuesta.
Ellos me dicen: que a mi me tiene que aparecer en la parte donde pone bonus pero no aparece que yo haya obtenido ese bono y ellos no me quieren hacer ek screenshot de lo que le aparece en la pantalla de ellos. Yo estoy convencido que no les aparece nada porque ellos me han dicho 2 fechas y hora distinta de cuando yo obtuve el bono asi que ellos estan mintiendo. No estan viendo nada en la pantalla, simplemente PORQUE NO ME DIERON EL BONO. tengo las apuestas que yo hice en el casino y cuando cuentas el dinero invertido/apostado/ganado solamente se ve mi dinero que yo ingresé.
Не разбирам закона, но е логично, че ако ми бяха дали този бонус, когато направя първия депозит от 100chf, те ми дават 100chf бонус и аз харча парите си и бонус парите, когато направя нов доход, защото той има да продължите да броите към бонуса? Разбирате ли какво имам предвид? Никога не съм виждал това и не знам дали е законно. Това са нови пари, които влагам, така че защо, по дяволите, трябва да се броят за някакви бонуси? Разбирате ли какво имам предвид?
I do not understand the law but it is logical that if they had given me that bonus, when I make the first deposit of 100chf they give me the 100chf bonus and I spend my money and the bonus money when I make another income because it has to continue to count towards the bonus? Do you understand what I mean? I've never seen that and I don't know if it's legal. It's new money that I put in so why the fuck does it have to count towards any bonuses? Do you understand what I mean?
Yo no entiendo de leyes pero es logico que en el caso que ellos me lo hubieran dado ese bono, cuando yo hago el primer ingreso de 100chf ellos me regalan el bono de 100chf y yo me gasto mi dinero y el dinero del bono cuando realizo otro ingreso porque tiene que seguir contando para el bono? Tu entiendes a que me refiero? Eso no lo he visto jamas y no se si es legal. Es dinero nuevo que yo ingreso entonces porque mierdas tiene que contar para ningun bono? Entiendes a que me refiero?
Ето защо ви посъветвах да подадете жалбата. Ако откажат да ви покажат доказателствата, те биха могли да ни го покажат. Ако изобщо нямат доказателства, тогава, разбира се, няма какво да покажат и сте прав.
That's why I advised you to submit the complaint. If they refuse to show the evidence to you, then they might be willing to show it to us. If they don't have the evidence at all, then of course, there's nothing to show and you're right.
Благодаря за вашият отговор. Като знаете, че са измамници, мислите ли, че биха могли да манипулират доказателства? Добре, ще ги докладвам, къде мога да го направя? Не знам къде да отида.
Благодаря.
Thanks for your answer. Knowing that they are scammers, do you think they could manipulate evidence? Ok, I'm going to report them, where can I do it? I don't know where to go.
Thanks.
Gracias por tu respuesta. Sabiendo que ellos son unos estafadores tu crees que ellos podrian manipular pruebas? Ok, los voy a denunciar, donde puedo hacerlo? No se donde dirigirme.
Gracias.
Можете да подадете отчета точно тук:
https://de.casino.guru/beschwerden/einreichen/1
Тъй като е петък, моля, дайте на нашия екип за данни няколко дни да го обработи, но определено трябва да отговори в началото на следващата седмица, ако го изпратите днес.
Вече ни се е случвало казино да манипулира доказателствата, но това е много рядко. Както вече споменах преди, казиното общува и те винаги се опитват да се справят с всяка жалба, която е подадена срещу тях, така че вярвам, че ще можем да помогнем.
Също така, моля, опитайте да опишете, че сте играли казино игри и след това казиното твърди, че са ви дали бонус за спортни залагания. В противен случай случаят би бил отхвърлен само защото е свързан със спортни залагания, но не и с казино игри. Вярвам, че това е свързано и с двете, така че има причина да се справим с него.
You can file the report right here:
https://de.casino.guru/beschwerden/einreichen/1
Since it's Friday, please, give our Data team few days to process it, but they should definitely reply at the beginning of the next week if you submit it today.
It already happened to us before that a casino manipulated the evidence, but it's very rare. As I already mentioned before, the casino communicates and they always try to deal with any complaint that is submitted against them so I believe we'll be able to help.
Also, please try to describe that you played the casino games and then the casino claimed they gave you the sports betting bonus. Otherwise the case would be rejected only because it's related to sports betting, but not to casino games. I believe it's related to both so there's a reason to deal with it.
Аз също. Шибани измамници, копелета. Ала 600 евро плюс 50, които ме принудиха да депозирам в криптовалути според тях за събиране. Заредете да. Пазете повече. Срамота е
Me too. Fucking scammers motherfuckers. Ala 600 euros plus 50 that forced me to deposit in cryptocurrencies according to them to collect. Charge yes. Keep more. It is a shame
A mi tambien. Putos estafadores hijos de puta. Ala 600 euros mas 50 que me obligaron a depositar en cryptomonedas segun ellos para cobrar. Cobrar si. Quedarse con mas. Es una verguenza
Здравейте, от това, което виждам, не съм единственият, тегля се с карта и те ми казват, че вече не мога да тегля по този метод, след като вляза в BNB (криптовалута), правя 4 тегления и те ми казват, че доставчикът има проблеми с влизането в BTC И те ми дават възможност и сега с BTC те нямат никакви приходи, които ми отговарят утре ... Можете да влезете с всеки метод, но аз не мога да тегля с никакъв ... Страхувам се, че са ме измамили.
Hello, from what I see I am not the only one, I withdraw by card and they tell me that I can no longer withdraw by that method, after I enter BNB (cryptocurrency), I make 4 withdrawals and they tell me that the provider has problems entering BTC And they enable me and now with BTC they do not make any income that they answer me tomorrow ... You can enter with any method but I cannot withdraw with any ... I am afraid that they have deceived me.
Hola, por lo que veo no soy el único, retiro por tarjeta y me dicen que ya no se puede retirar más por ese método, luego que ingrese BNB (criptomoneda), hago 4 retiros y me dicen que el proveedor tiene problemas que ingrese BTC y me lo habilitan y ya con BTC no me hacen ningún ingreso que mañana me contestan... Puedes ingresar con cualquier método pero no puedo retirar con ninguno... Me temo que me han engañado.
Току -що ми казаха, че ако се страхувам да не загубя средствата си, те могат да блокират средствата ми, за да не ги загубя ... докато проблемът бъде решен ...
They just told me that if I am afraid of losing my funds they can block my funds so that I do not lose them ... while the problem is solved ...
Me acaban de decir que si tengo miedo de perder mis fondos me pueden bloquear mis fondos para que no los pierda... mientras se soluciona el problema...
Успяхте ли да го разрешите?
Have you been able to solve it?
Lo has podido solucionar?
Е, не, вече дори не мога да вляза в акаунта, затова се страхувам, че ще запазят всичко
Well, no, I can't even enter the account anymore, so I'm afraid they're going to keep everything
Pues no yo ya no puedo ni entrar en la cuenta asi que me temo que se van a quedar con todo
Казвам, че ако всички сме еднакви и ви принудят да депозирате по друг начин на плащане, за да теглите, и след това не ви позволяват да изтеглите, какво може да се направи? Докладване? Те могат да твърдят много неща, но това не трябва да е вярно, не са ми дали доказателства за нищо
I say that if we are all the same and they force you to deposit in another payment method to withdraw and then they do not let you withdraw, what can be done? Report? They can allege many things but it does not have to be true, they have not given me any proof of anything
Digo yo que si todos estamos igual y te obligan a depositar en otro metodo de pago para poder retirar y luego no te dejan retirar que se puede hacer? Denunciar? Ellos puede alegar muchas cosas pero es que no tiene por que ser cierto a mi no me han dado ninguna prueba de nada
Каква алтернатива има? Може ли да се подаде иск някъде или какво може да се направи? Срамно е всичко това ...
What alternative is there? Can a claim be made somewhere or what can be done? It's a shame all this ...
Qué alternativa hay? Se puede poner alguna reclamación en algún lado o qué se puede hacer? Es una vergüenza todo esto...
Струва ми се, че ще откраднат всичките ни пари и ето те ще твърдят, че имате два акаунта и т.н. и т.н ... архаична система регистъра Мисля, че го правят нарочно, така че повечето не си спомнят дали имат сметка с телефона, въведете с имейла и така те имат извинение да запазят парите си.
It seems to me that they are going to steal all our money and voila they will claim that you have two accounts etc etc ... archaic system the registry I think they do it on purpose so most do not remember if they have an account with the phone, enter with the email and so they have an excuse to keep their money.
A mi me parece que nos van a robar todo nuestro dinero y listo ellos alegaran que tienes dos cuentas etc etc… sistema arcaico el de registro yo creo que lo hacen aposta asi la mayoria no se acuerda si tiene cuenta con el tlfn entra con el email y asi tienen excusa para quedarse con su dinero.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.