НачалоФорумОбсъждане на жалбиИзисквания за проверка на акаунта (Nomini Casino)

Изисквания за проверка на акаунта (Nomini Casino)

преди 4 години от lauarual
|
5 987 преглеждания 16 отговора |
|
преди 4 години

Със сигурност мнозина тук ще са поискали селфи с документа, за да потвърдят акаунта си.

Но казиното поиска ли ви селфи, като спря мобилен телефон, показващ сайта на казиното? Или с компютър във фонов режим?

Сигурен съм, че никое казино никога не е искало това. Това е безумно!

Е, казвам ви, че NOMINI CASINO иска това, за да потвърди акаунта.

Ако нямате компютър или нямате 2 мобилни телефона, няма да можете да потвърдите акаунта.

Показвам им снимката на това, което искат.

filefile

Автоматичен превод:
lauarual
преди 4 години

Еха! Това е странно. Знам за изискванията за снимка с настоящите вестници. Може да звучи глупаво, но Номини вероятно знае какво прави. Може би имат проблеми с насилниците на бонуси, които купуват селфита от случайни хора и регистрират нови акаунти на техните имена. Кой знае ... Има много казина, така че ако не ви харесва начина, по който те се държат към вас, можете просто да вземете първо оттегляне и да си отидете.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Точно това планирам да направя!

Също така ми дадоха сигнали, че изобщо не е надеждно:

* Свързах се с чата, за да разбера статуса на оттеглянето ми и те ми казаха, че са получили документите ми и се нуждаят само от селфито. Никога не бях изпращал документите си. СИГНАЛ 1.

* Направих депозит, за да изтегля бонуса си. Те отказаха моето теглене, защото не отговарях на изискванията за залагане на депозит. В чата ми казаха, че не е необходимо да залагаме депозита. Че трябваше само да депозирам минимална сума и с това да изтегля печалбите си (както обикновено се случва при всички казина).

За щастие запазих разговора в чата, където ми казаха, че не е нужно да залагам депозита си. СИГНАЛ 2

Надявам се, че ще уважите думата си и ще ми дадете моите средства!

Автоматичен превод:
lauarual
преди 4 години

Показахте ли им запазения разговор и какво казаха те, когато го видяха?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Че са допуснали „грешка", като са ми казали, че не е необходимо да залагам депозита си.

Вече подадох жалбата си тук, защото отказват да ми платят.

Изглежда напълно несправедливо и преди всичко ми се струва сериозно, че те не почитат информацията, която предоставят на клиентите в чата.

file


Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
lauarual
преди 4 години

Първо, не мисля, че те могат да ви принудят да играете с парите си, за да изтеглите печалбите си, второ, дори и да са сгрешили, те трябва да носят отговорност за грешките си.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Напълно съгласен с теб!

Те трябва да притежават своите грешки!

Но те са невежи, не отговарят на имейлите ми и вече ми казаха, че няма да ми дадат парите и по-малко печалбите!

Каква импотентност и ярост!

filefile


Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
lauarual
преди 4 години

И последното от този роман ...

Искат от мен „още един депозит с друго платежно средство"

Говорих веднага в чата и ми беше казано, че не е необходимо да правя нов депозит.

Можете ли да си представите колко лошо е това казино, моля!

Трябва да е шега!

filefile

Автоматичен превод:
преди 4 години

Когато казината искат много неща, за да се регистрират, които не правя, може да е малко трудно да се направят някои заявки за регистрация

Автоматичен превод:
преди 4 години

Има много казина, които работят по този начин, те са ненадеждни, предлагам да бъдат предупредени за тези лоши практики

Автоматичен превод:
paulish
преди 4 години

Напълно съгласен с теб ..

Ако някой тук е успял да изтегли пари от Nomini, моля, кажете им как са го направили!

За мен те просто искат да откраднат пари!

Автоматичен превод:
lauarual
преди 4 години

Чувал съм, че вече са ти платили парите?

https://casino.guru/nomini-casino-player-is-struggling-to-withdraw-her#34389

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Да !!!! След като настоявахте толкова много пъти!

Наистина беше главоболие!

Казаха ми толкова много различни неща ... Помислих си: на кого да вярвам ?! Чатът? До пощата?

Спешно е рейтингът на това казино да бъде преразгледан.

Казино, което борави с информацията, която предоставят на клиентите си по този неофициален начин, не може да бъде оценено толкова високо!

Но накрая събрах своите 36 евро!

Сега просто ще анулирам акаунта си в това казино!

Автоматичен превод:
lauarual
преди 4 години

Разбирам, че сте имали много лош опит с тях. Говорих с различни хора и истината е, че не можем просто да намалим рейтинга въз основа на това.

Получихте парите си в края на деня. Да, това беше ужасно преживяване, но когато разгледах нашата система, има само 1 оправдано оплакване срещу казиното в цялата история. Разбира се, ако имаше много хора, които твърдяха, че са получили много различна информация от поддръжката на клиенти, тогава ще трябва да променим рейтинга поради ужасна поддръжка на клиенти.

В момента изглежда, че току-що сте имали наистина лош късмет, но повечето хора са доволни там. Ако не бяха доволни, жалбите щяха да го отразят.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Добре ... приемам вашето обяснение (за мое съжаление) хаха

Надявам се, че друг път нямам подобно преживяване.


Автоматичен превод:
lauarual
преди 4 години

Добро утро,

Не мога да различа писмото!

Поздрави

Ото Гаше

Автоматичен превод:
otga
преди 4 години

Можете да изберете да превеждате на вашия език!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини