ФорумОбсъждане на жалбиInetbet.com няма да плати $14 000

Inetbet.com няма да плати $14 000

преди 1 година от utanfu2
|
1661 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Спечелих $14 000 в Inetbet.com, спечелих произволния джакпот в Paydirt и никога не ми бяха изплатени печалбите.

Веднага след като ми отказаха печалбите, те отидоха да променят условията и условията и добавиха страната ми към списъка с ограничени държави.

Те предложиха да платят $2000, за да разрешат проблема чрез Casinomeister - разбира се, отказах тази унизителна оферта

Когато се регистрирах и играх на 1 октомври 2022 г., Швейцария не беше в списъка със забранени държави (сега е посочена като забранена държава в секцията с често задавани въпроси)

Казиното призна, че е добавило условията веднага след като спечелих и даде това извинение за неплащането. Смятам, че това е чист пример за прилагане със задна дата на нов срок и условие.

цитат:

Здравей Аарон,

След преглед на вашия акаунт ни стана ясно, че живеете в държава, където не е разрешено от закона да приемаме вашите залози.

Въпреки че полагаме всички усилия да спазваме разпоредбите, в крайна сметка ваша отговорност е да определите законността на всяка дейност, преди да участвате.

Поради това ние възстановихме пълната ви сума на депозита чрез метода, който сте използвали, за да направите покупките си, и окончателно затворихме акаунта ви.

Поздрави

Поддръжка на iNetBet.com

Документите ми бяха одобрени там, преди да спечеля голямата сума. Документите включваха формуляр за обратно изпращане по факс с моето име и пълен адрес, снимка, която държи формуляра и личната ми карта и сметката ми.

Ако проверите сега ЧЗВ - „мога ли да играя в inetbet?" моята страна е спомената там като неразрешена

Ако отидете в google кеширано от 13 октомври, ще видите, че Швейцария я няма в списъка

Очевидно твърдението им е глупост, защото те приемат и плащат на играчи от САЩ и техният лиценз е в Кюрасао

Публикация на utanfu2 Редактиран от Radka
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
utanfu2
преди 1 година

Уау, смяната на T&C заради един единствен потребител е лудост, звучи ми, че се борят да запазят работата си, подайте жалба до казино гуру, можете също да подадете жалба до техния регулатор, но честно казано, това почти никога не помага и регулаторът в Curazao обикновено застава на страната на казината, така че е по-добре да се опитате да подадете жалба тук, в случай че нещата не се решат, поне предупреждавайте другите да не използват този сайт.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече подадох жалба в този сайт и тя е затворена като неразрешена. Ако някой чуе за начин за плащане, моля, уведомете ме, ако това е партньорски мениджър или някой, който може да бъде полезен.


Ще се оплача на властите в Кюрасао, благодаря

Автоматичен превод:
utanfu2
преди 1 година

Здравейте,

Прочетох жалбата ( достъпна тук ) и съм напълно съгласен, че това е против честния хазарт. За съжаление, от моя гледна точка, лицензиращият орган не е най-добрият, когато става въпрос за проблемите на играча. Надявам се, че греша този път.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих имейл с молба за помощ до следните сайтове, надявам се скоро да имам добра актуализация


казино бонус клуб

realmoneyaction

пикантни казина

чипи

питайте комарджии

безспирен бонус

vegaslotsonline

casinofreak

slotscalendar

игри и казино

капитан хазарт

казино класации

топ10 казина

bestaucasinosonline

gamblerslab

mambabonus

wizardofodds

Автоматичен превод:
utanfu2
преди 1 година

Какво мислиш, че ще постигнеш? Бихте ли обяснили, моля?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини