ФорумОбсъждане на жалбиИграйте Logia NV (Win Unique и т.н.) ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ - Не се изплаща

Играйте Logia NV (Win Unique и т.н.) ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ - Не се изплаща

преди 11 месеца от michaeluffendale
|
4846 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 11 месеца

Здравейте всички,


Play Login NV вече не плаща на играчи. Те изпращат абсурдни бонуси от 675% до 6k и т.н. Същото поведение са използвали scatterhall, pocketplay и т.н.


Теглене на 100 евро чака един месец. Същото тичане наоколо, както правеха всички останали, сега дори стигнаха дотам, че да твърдят, че на другите играчи се дава приоритет пред мен.


Вижте всички екранни снимки по-долу.


Моля, стойте настрана, това е само в една посока. Те също имат обвинение срещу тях в съда в Кюрасао.


filefilefile

Автоматичен превод:
michaeluffendale
преди 11 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която се намирате. Мога ли обаче да знам за какво казино говорим, защото нямам представа от това.

Що се отнася до вашето теглене, мисля, че тегленето на 100 евро за месец е твърде дълго, тъй като имате потвърдена сметка и следователно само защото сте на плюс, не трябва да е толкова дълго. Това не е много честно, бих казал.

Затова ви препоръчвам даподадете жалба тук , където нашият екип ще се опита да ви помогне.

ще го направиш ли

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Нулева точка в жалба, би било загуба на време за вашите сайтове и моето. Те са напълно измамници, бегло търсене онлайн ви казва това.

Това казино е уникално за печалби или уникално казино.

Те не извършват тегления на играчи и изпращат ежедневни бонуси от 675% до 6k и т.н.

Надявам се casinoguru да получи предупреждение, тъй като това е, което Scatterhall направи на играчите.

Автоматичен превод:
michaeluffendale
преди 11 месеца

Благодаря ви за отговора. Току-що проверих това казино и неговият индекс за безопасност на нашия сайт е много нисък с доста предупреждения. Мисля, че това казва всичко за това какво вероятно е това казино и бих бил много предпазлив, преди да депозирам тук.

Както и да е, и на теб не ти изплатиха парите? Защо мислите, че подаването на жалба би било загуба на време?

Автоматичен превод:
michaeluffendale
преди 11 месеца

Здравей michaelufendale,

Искрено се извиняваме за неудобството, което сте изпитали с нашата платформа. Разбираме разочарованието, причинено от забавянето на вашето теглене, и оценяваме търпението ви, така че нашият екип работи усърдно, за да обработи вашето теглене и имам удоволствието да ви информирам, че днес то е одобрено. Съжаляваме за всяка грешка в комуникацията по отношение на други играчи и се ангажираме да третираме всеки случай с еднакво внимание.

За допълнителна помощ и актуализации на вашия акаунт, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка на клиенти на service@winunique.com . Ние сме тук, за да ви помогнем и да отговорим на всички допълнителни притеснения, които може да имате.

Още веднъж се извиняваме за неудобството и оценяваме вашето разбиране, докато работим за бързото разрешаване на този въпрос.

С Най-Добри Пожелания,


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Win Unique Casino
преди 11 месеца

Имахте и моето теглене на огромни 100 евро, чакащо повече от 1 месец! Напълно проверена съм.


Просто ли правите това с всички ирландски играчи?


Казаха ми в чата, че давате приоритет на новите играчи.....Изобщо не звучи като казино с парични проблеми?


filefile


Приложено е глупостите, разказани в чата от месец. Никой никога не ми е изпращал имейл и по този начин тегленето е останало висящо в продължение на месец...


file

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Win Unique Casino
преди 11 месеца

file След месец чакане ги нарекох лъжци. След това агентът каза, че парите ми са задържани поради това.


Тази група очевидно е измамник, както казаха други играчи. Това е единственият сайт, който успях да намеря, където по някаква причина не са в черния списък.

Автоматичен превод:
paullangford
преди 11 месеца

Здрасти.

Надявам се представителят на казиното да помогне. Но ако останете на същата позиция по отношение на оттеглянето, моля, обмислете подаването на жалба - безплатно е и просто изисква известна подготовка и време.

За да получите тази основна идея, моля, прочетете това ръководство .

Ще бъда тук, ако имате нужда от нещо друго. Не се колебайте да попитате, ако имате нужда. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Благодаря ти.


Вероятно ще трябва да направя това.

Автоматичен превод:
paullangford
преди 11 месеца

Виждам.

Ако ви е трудно или ви хрумнат някакви въпроси, просто попитайте.

Ако мога да добавя моята гледна точка, първо бих дал на представителя на казиното няколко дни за отговор. Но, разбира се, зависи от вас.

Дано не свърши така! 🤞🤞

Автоматичен превод:
Win Unique Casino
преди 11 месеца

Ако не получа отговор и тегленето не бъде обработено до утре, ще трябва да подам жалба чрез casinoguru.


За пореден път чатът не ми изпрати имейл, както „обещаха"... „Обещаха" вече около 5 пъти.

Автоматичен превод:
paullangford
преди 11 месеца

Жалко е, ако казиното не изпълни това, което обещава, но както вече беше обявено, имате възможност да използвате нашата безплатна функция - оплакване.

Много бих се радвал, ако не се налага и вашият случай се разреши, но не знам дали ще стане.

Уведомете ни, ако ще подадете жалба. Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
paullangford
преди 11 месеца

Здравей Пол,


Съжаляваме за причиненото неудобство и искрено оценяваме вашето разбиране. Пиша, за да ви информирам, че заявката за оттегляне, изпратена до съответния отдел, е надлежно прегледана и одобрена. Необходимите вътрешни процеси са завършени и транзакцията вече е в ръцете на нашия банков партньор за по-нататъшна обработка.

За допълнителна помощ и актуализации на вашия акаунт, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка на клиенти на service@winunique.com . Ние сме тук, за да ви помогнем и да отговорим на всички допълнителни притеснения, които може да имате.


С Най-Добри Пожелания,

Автоматичен превод:
Win Unique Casino
преди 10 месеца

Бих искал да знам как обяснявате това....


https://casino.guru/forum/complaints-discussion/winunique-casino-stolen-balance-due-to-inability-to-do-maths

Редактиран от Radka преди 10 месеца
Причина: връзката за оплакване вече може да се кликне
Автоматичен превод:
Win Unique Casino
преди 9 месеца

Отново - ще се радвам да опитате да обясните това....


https://casino.guru/forum/complaints-discussion/winunique-casino-stolen-balance-due-to-inability-to-do-maths#post-87653


Вие също пренебрегвате моята активна жалба тук срещу вас, тъй като пренебрегнахте съдебната заповед и нямате физически адрес, така че изпълнителните органи не можаха да ви намерят....

Автоматичен превод:
Win Unique Casino
преди 9 месеца

Интересно, че спряхте да отговаряте в нишката за оплакване, след като casinoguru посочи, че математиката ви е грешна. Виж отдолу….


Още ли се опитваш да откраднеш парите ми? Игнориране на съдебни разпореждания, принудително изпълнение и казино гуру?


file

Автоматичен превод:
dormanpete
преди 9 месеца

Здравейте, виждам, че казиното все още не е отговорило на жалбата ви и има още малко време. Ако не го направят, таймерът ще бъде удължен с още една седмица, но ще се радвам, ако могат да отговорят възможно най-скоро, за да придвижим целия случай и да го разрешим.

От последния отговор на казиното все още нямате нищо ново?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Всичко е черно на бяло.


Казино е извършило кражба. Пренебрегнаха съдебното решение срещу тях. Принудителните органи не могат да ги намерят, тъй като използват фалшив адрес, платежната им система се управлява от едно и също лице, жена, която не съществува и управлява множество компании.


Казино гуру в жалбата им подчерта, че математиката им не работи и правилото, което се опитват да наложат в моя акаунт, не се прилага.


Щастлив съм да предоставя всички съдебни разпореждания и доказателства, че извършват измама, така че да бъдат включени в черния списък от този сайт. Направих това на askgambelrs, casino freak и други и те бяха в черния списък.

Автоматичен превод:
dormanpete
преди 9 месеца

Виждам, че таймерът вече е удължен, тъй като казиното не е отговорило. Да видим как ще се справят сега. Ако не реагират, ще получат черни точки и това ще окаже влияние върху индекса им за безопасност.

Що се отнася до черния списък, ние не го правим на нашия сайт. Търсим само подходящи черни списъци, където се намира казиното.

Както и да е, ще се радвам, ако вашият случай бъде разрешен и тъй като казиното е отговаряло преди, ако биха го направили отново. Не съм сигурен дали това ще се случи и ще трябва да изчакаме крайния резултат.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Оценявам, че работата ви е да изразявате съчувствие и т.н.


Но това казино (което мога да докажа) е в нарушение на съдебни решения и активно краде от играчи (което мога да докажа).


Да нямате голямо предупреждение за това на вашия сайт е небрежност и ще носите отговорност за бъдещи загуби.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини