ФорумОбсъждане на жалбиИграйте Croco Проблем с тегленето

Играйте Croco Проблем с тегленето

преди 2 години от timwilson919
|
3119 преглеждания 4 отговора |
|
преди 2 години

След като преминах през очакваното забавяне в прегледа на документацията, имах право да изтегля печалбите. След няколко имейла напред-назад моето изтегляне беше отхвърлено поради проблем с IP. Казиното твърди, че IP адресът ми е ping от 4 различни щата и нито един от тях не е моята държава на пребиваване. Нямам софтуер за маскиране на VPN. Казиното „благосклонно" върна парите в сметката ми, където вероятно няма да мога да тегля и в бъдеще.


Не съм сигурен, че мога да направя много в този момент, освен да осведомя другите и да предложа да играете в различно казино.

Автоматичен превод:
timwilson919
преди 2 години

Здравейте, тъй като това казино не работи под никакъв лиценз, може да е безполезно да ви питам, но се чудя: предоставиха ли ви някакво доказателство?

Ако смятате, че бихте могли да се възползвате от помощ, моля, не се колебайте да изпратите жалба тук .

Може да успеем да проучим вместо вас.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
timwilson919
преди 2 години

Няма значение какъв IP адрес имате, ако сте успели да потвърдите акаунта си с доказателство за адрес. Не съм изненадан, че вече сте подали жалба тук.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното ми изплати печалбите. Благодаря за подкрепата.

Автоматичен превод:
timwilson919
преди 2 години

Здравейте,

радвам се да чуя това. Имате ли нещо против да актуализирате и жалбата си?

Можете да го направите тук:

https://casino.guru/playcroco-casino-player-s-withdrawal-request-has-been

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини