След като преминах през очакваното забавяне в прегледа на документацията, имах право да изтегля печалбите. След няколко имейла напред-назад моето изтегляне беше отхвърлено поради проблем с IP. Казиното твърди, че IP адресът ми е ping от 4 различни щата и нито един от тях не е моята държава на пребиваване. Нямам софтуер за маскиране на VPN. Казиното „благосклонно" върна парите в сметката ми, където вероятно няма да мога да тегля и в бъдеще.
Не съм сигурен, че мога да направя много в този момент, освен да осведомя другите и да предложа да играете в различно казино.
After going through the expected delay in documentation review I was eligible to withdraw winnings. After a few back and forth emails my withdrawal was declined due to an IP issue. The casino claims my IP was pinging from 4 different states and none of them my residence state. I don’t have any VPN masking software. The casino "graciously " returned the money to my account where I presumably can’t cash out in the future either.
Not sure there is much I can do at this point besides make others aware and suggest your play a different casino.