Напълно ви съчувствам, защото знам, че има казина, които вероятно ще затворят акаунта ви или ще ви самоизключат и няма да ви позволят да играете, без да поискате.
Казината обаче не трябва да правят това по собствено желание. Но винаги бих казал, че в тези случаи е добре да общувате с играча на малко по-различно ниво, ако той види какво пише. Съгласен съм с вас за това и не мисля, че казината за чат на живо или някой друг трябва да насърчават играта и да питат какво се случва, ако играчът показва ясни признаци на пристрастяване.
От друга страна, това трябва да бъде ясно съобщено и от ваша страна, както споменах.
По въпроса ви само ще кажа, че това, което органът явно е решил през лятото, не означава, че сте в черния списък и що се отнася до жалбата, тя е отхвърлена, защото в общи линии си е същата.
I totally sympathize with you because I know there are casinos that would probably close your account or self-exclude you and not let you play without you asking.
However, casinos don't have to do that of their own accord. But I would always say in these cases, it's good to communicate with the player on a slightly different level if they see what they're writing. I agree with you on that, and I don't think that live chat casinos or anyone else should be encouraging the game and asking what's going on if the player is showing clear signs of being addicted.
On the other hand, it has to be clearly communicated from your side too as I mentioned.
Regarding your question, I will just say that what the authority apparently decided in the summer does not mean that you are blacklisted and as far as the complaint is concerned it was rejected, because it is basically the same as before.
Автоматичен превод: