НачалоФорумОбсъждане на жалбиИграчите са манипулирани

Играчите са манипулирани

преди 2 седмици от Ramona1987
|
532 преглеждания 15 отговора |
|
преди 2 седмици

Плащате над 14 000 евро в рамките на няколко дни, пишете колко зле се чувствате и вместо да затворите сметката си незабавно, вие сте насърчени да играете на по-висок залог, за да си върнете загубите. Намирам за много очевидно, че имате проблем с играта?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици
Превенцията е важна и доставчиците с лиценз от Кюрасао също разчитат на това. Ако има очевидно игрово поведение, последователното блокиране е важно. Това се прилага в казина от Германия, както и от оператори от Кюрасао или Малта.
Самото подозрение за необичайно игрово поведение е достатъчно!
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Някой има ли опит с подобни ситуации? Поддържам връзка с адвокат.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Жалбата ми до Гуру беше отхвърлена поради липса на доказателства. Според мен представих много ясни доказателства. Съгласно законовите разпоредби е достатъчно ясно игрово поведение, за да може операторът поне да провери депозитите. Поведението ми беше повече от ясно. Има страници с чатове, които показват колко зле съм се чувствал и колко близо съм бил до лимита. Можеха поне да поставят лимит. Моята сметка беше проверявана всеки ден и те знаеха точно какво се случва.

Автоматичен превод:
Ramona1987
преди 1 седмица

Здравейте, прочетох оплакването , което сте въвели и как приключи. За съжаление Вероника обясни защо не можем да ви помогнем и това, което е важно да запомните в такива случаи е, че сте пристрастен към хазарта. Нашите експерти често се занимават с такива случаи, така че винаги се опитват да оценят всичко възможно най-добре и да навлязат в дълбочината на всеки случай.

Очевидно ще трябва да научите поне един урок за бъдещето, въпреки че при загуби като тази вероятно би било най-разумно да спрете да играете напълно.

Както и да е, видях, че сте написали, че поддържате връзка с адвокат, все още ли е така? Ако успеете да разрешите нещо, бихте ли ме уведомили?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

И смятате ли, че разсъжденията са основателни? Съгласно лицензионните разпоредби трябва да реагирате на подозрително игрово поведение само ако има подозрение. В моя случай те реагираха, като ми дадоха съвети, че трябва да направя по-високи депозити, за да си върна загубите. Дори на сайта им пише, че трябва да играеш за удоволствие и в моя случай беше ясно, че вече съм загубил много. Вие сте безпристрастен, но за съжаление изглежда не се интересувате от честна игра. Точно в такива случаи трябва да се реагира и да се спрат чернокожите, които се възползват от подобни проблемни ситуации.


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това, което са направили е престъпно и вие дори подкрепяте подобно поведение

Автоматичен превод:
Ramona1987
преди 1 седмица

Със сигурност не бих приел подобни казино практики. Няма значение какво би било, хазартно зависимият не трябва да получава нищо подобно. Но както казах, Вероника оцени всичко, което изпратихте, и ви каза причината за отказа. В тези случаи е уместно да споменете на казиното, че сте пристрастен към хазарта. Не го спомена нито веднъж в разговора си с казиното. Освен това според това, което прочетох, вашият VIP мениджър е питал няколко пъти по време на вашите загуби дали искате да спрете да играете или вместо това да опитате различни стратегии.

Ако някога почувствате, че губите повече, отколкото трябва, трябва незабавно да предприемете действия или да се опитате да получите помощ.

Такива случаи са много важни за нас и както казах, ние се отнасяме към всеки един отговорно и задълбочено.

Съжалявам за начина, по който се разви това.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

друга стратегия, че трябва да направя по-високи депозити? Това отговор ли е за някой, който вече е загубил 7000 евро за няколко дни. Тегленията бяха отменени нарочно, за да ги заложа отново. Това надеждно ли е? По време на разговора стана повече от ясно, че имам проблем? Всеки, който чете това внимателно, може ли да види проблема? В други казина незабавно ме блокираха, дори и от разстояние да напиша нещо подобно. Казаха ми, че трябва да играя на по-високо ниво? Къде е логиката в това? Писах ясно на 26.11.24, че искам да ме блокират и нямаше отговор. VIP мениджърът прочете това и отговори какво се случва? По този начин той можеше да отговори. Но нищо не беше направено. Играчите, които имат проблем, трябва да бъдат защитени повече, което за съжаление изобщо не е така. Всичко се толерира. Съсипах се и не получавам помощ? Къде е справедливостта в това? Казиното знаеше много добре. Дори писах на 19 ноември 2024 г., че не мога повече, че съм надхвърлил лимита си и че нямам пари, какво има за неразбиране? Трябваше да ме блокира или да ми предложи лимит. Само да ми кажеш да си направя почивка и да опитам отново на следващия ден или по друго време не е отговорно. Искам пак да се провери. Аз също съм блокиран и в черния списък, как изобщо е възможно да вляза? Как сме защитени?

Автоматичен превод:
Ramona1987
преди 1 седмица

Прав си, че няма много смисъл и мениджърът не трябва да те притиска или предлага да депозираш повече. От друга страна, когато имате подобен проблем, понякога е по-добре да се свържете с нас веднага. За някои казина написаното от вас е ясен знак, за някои не. Имаше играчи, които написаха същото, казиното ги самоизключи и след това дойде да се оплаче, че са изключени. Тогава всъщност не можете да приемете никого. Ето защо казах, че винаги е важно да пишете ясно, а не да заобикаляте.

Ако мислите, че искате да кандидатствате за повторно отваряне, можете да опитате, но очевидно, освен ако не дойдете с нещо, което ясно посочва, че сте пристрастен, ще бъде трудно да получите одобрение.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Мисля, че можеха поне да ме попитат или да проверят откъде са парите. Казах му ясно, че съм на края на акъла си и че съм се съсипал. Трябваше поне да реагират. Както се казва навсякъде, предпазливостта е на първо място. Как трябва да докажа това? Аз съм в черния списък и съм забранен от Oaisis от години. Може би това е доказателство?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Имам имейл от друго казино, в който се казва, че съм забранен от Oasis, това достатъчно ли е?

Имаше и случай с dailyspin през юни и се реши, че е вик за помощ, само защото съм изпратил съобщение. Това беше решено от Антилопа. Това означава ли, че оттогава съм в черния списък? Изобщо не трябваше да се приема регистрация. Имам нужда от отговор

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Подадох жалба, но искам да я изтрия. Можете ли да направите това? Ти така или иначе не ми помагаш.

Автоматичен превод:
Ramona1987
преди 1 седмица

Напълно ви съчувствам, защото знам, че има казина, които вероятно ще затворят акаунта ви или ще ви самоизключат и няма да ви позволят да играете, без да поискате.

Казината обаче не трябва да правят това по собствено желание. Но винаги бих казал, че в тези случаи е добре да общувате с играча на малко по-различно ниво, ако той види какво пише. Съгласен съм с вас за това и не мисля, че казината за чат на живо или някой друг трябва да насърчават играта и да питат какво се случва, ако играчът показва ясни признаци на пристрастяване.

От друга страна, това трябва да бъде ясно съобщено и от ваша страна, както споменах.

По въпроса ви само ще кажа, че това, което органът явно е решил през лятото, не означава, че сте в черния списък и що се отнася до жалбата, тя е отхвърлена, защото в общи линии си е същата.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Имате пристрастяване. Ясно и просто. Обвиняването на казиното за всяко от поведенията, които са стандартни за индустрията и напълно предвидими, е избягване. Не затваряш магазин за алкохол, защото в съседство живее алкохолик. Това е ваш проблем и докато не признаете, че проблемът сте вие ​​и не получите терапията в реалния живот, трябва да се справите със зависимостта си...е, нищо няма да се подобри, само по-лошо.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Не, но и аз не бих предложил на алкохолика бира. Проблемът беше повече от ясен в чатовете и казиното е длъжно да защити хората, които имат проблем с него. За съжаление в моя случай това не беше направено. Вместо да ме подкрепят, дори ме посъветваха да променя стратегията си и да депозирам повече, въпреки че щетите вече бяха нанесени.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини