ФорумОбсъждане на жалбиiGame акаунтът е спрян

iGame акаунтът е спрян

преди 4 години от Whitelighter
|
7033 преглеждания 6 отговора |
|
преди 4 години

В casino.guru пише, че iGame приема играчи от Обединеното кралство, но когато се регистрирах, нямаше опция Англия, Великобритания или GB в списъка с държави, така че избрах Джърси вместо това. Направих депозит, получих бонус и играх. В крайна сметка загубих средствата си, докато играя, но на следващия ден, когато се опитах да вляза, получих имейл, че акаунта ми е спрян поради неверни данни за регистрация. Когато се свързах с поддръжката на клиенти, за да обясня това, ми казаха, че не приемат играчи от Обединеното кралство. Ако щях да знам това, депозитът нямаше да бъде направен. Никъде не пише на началната им страница или в условията, че на играчите във Великобритания е забранено да играят на този сайт. Със сигурност това трябва да бъде посочено някъде, за да спре играчите във Великобритания да се регистрират по този начин. Това установявате само след като те вземат вашия депозит. Това можеше да стане много разхвърляно, ако спечелих много пари.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 4 години

Моето предложение е, че в каквото и да е онлайн казино да продължавате, никога не трябва да си правите акаунт, ако не сте в състояние да предоставите мобилния си телефон с истински адрес и каквото и да ви кани, а също така не трябва да използвате vpn услуга, освен ако нямате разрешение от казиното. Да има добър: D

Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 4 години

Съжалявам, когато чух, че информацията, която намерихте на нашия уебсайт, не беше правилна. Въпреки че се опитваме да поддържаме актуалната информация, е невъзможно да актуализираме около 2400 казина всеки ден. Възможно е играчите от Обединеното кралство да са били приети, но вече не са.
Тъй като не предоставихте точната информация за себе си (заявихте Джърси вместо Великобритания), страхувам се, че казиното има право да закрие акаунта ви. За да бъда честен, имате някакъв късмет, че не сте осъзнали това в момент, когато сте чакали теглене за XXX k паунда в сметката си. Също така ще информирам нашия екип, за да актуализирам информацията за iGame на нашия уебсайт. Благодаря ви, че ни уведомите!

Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 4 години

2 важни неща, приятелю: по всяко време, когато не можете да намерите вашата страна в списъка на страните при регистрацията, можете да сте 100% сигурни, че играчите от вашата страна са забранени да играят на този сайт. няма друго обяснение за това. второ никога не давайте невярна информация при регистрацията. изглежда, че вие сте доста нови в онлайн хазарта, така че, моля, позволете ми да ви дам най-важния съвет изобщо.

винаги четете условията и условията + условия за бонус отгоре надолу, за да депозирате в ново казино !!! не бихте повярвали колко са сенчести правилата на някои казина.

наздраве

Автоматичен превод:
vomvom12
преди 4 години

Бих добавил най-важния съвет: Прочетете отзиви на уебсайта на Casino Guru и избягвайте казина с лоши оценки :-D

Автоматичен превод:
преди 4 години

В прегледа няма адрес на казино офис. Това е най-важният факт IMO. Просто бих ги проследил в офиса им и ги накарах да плащат. Вероятно така или иначе ще бъде куп от отрепки или хипстери.

Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 4 години

В случай, че не мога да намеря местоположението, проверявам с казиното в чата или пощата и след това отварям акаунта.

На практика е загуба на време, ако човек въведе неверни данни. Очевидно няма да можете да ги съберете!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини