В casino.guru пише, че iGame приема играчи от Обединеното кралство, но когато се регистрирах, нямаше опция Англия, Великобритания или GB в списъка с държави, така че избрах Джърси вместо това. Направих депозит, получих бонус и играх. В крайна сметка загубих средствата си, докато играя, но на следващия ден, когато се опитах да вляза, получих имейл, че акаунта ми е спрян поради неверни данни за регистрация. Когато се свързах с поддръжката на клиенти, за да обясня това, ми казаха, че не приемат играчи от Обединеното кралство. Ако щях да знам това, депозитът нямаше да бъде направен. Никъде не пише на началната им страница или в условията, че на играчите във Великобритания е забранено да играят на този сайт. Със сигурност това трябва да бъде посочено някъде, за да спре играчите във Великобритания да се регистрират по този начин. Това установявате само след като те вземат вашия депозит. Това можеше да стане много разхвърляно, ако спечелих много пари.
On casino.guru it says iGame accepts UK players but when I registered there was not an option England, UK or GB in there country list so I picked Jersey instead. I made a deposit got a bonus and played. I eventually lost my funds whilst playing but the next day when I tried to log in I received an email saying my account was suspended due to registration details being false. When I contacted customer support to explain this they told me they do not accept players from the UK. If I would have known this then the deposit would not have been made. It does not say anywhere on their homepage or in the terms and conditions that players in the UK are prohibited from playing on this site. Surely this must be stated somewhere to stop UK players from registering this way. You only find this out once they take your deposit. This could have got very messy if I had won a lot money.