ФорумОбсъждане на жалбиicecasino не ми даде 15 800 e уон и се върна

icecasino не ми даде 15 800 e уон и се върна

преди 9 месеца от QueenLara
|
1581 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца

Добър вечер! Нужда от помощ! в събота, 27/1/2024 около 10 Направих депозит в icecasino, получих бонус и започнах да играя.. Загубих всичко и ми останаха 2,80 от завъртанията. Започвам да играя последните и виждам в списъка с тези, които печелят нова игра и влизам в нея. TEXAS HOLDEM БОНУС от EVOPLAY. Играх до 6 следобед и достигнах банката си от 15 898 евро. Бях осребрил бонуса през първия час и половина. Тъй като щях да получа инсулт, защото за първи път спечелих толкова много пари, реших да изтегля парите на 3 различни тегления. Днес, понеделник, влязох още веднъж да проверя парите и видях, че парите ги няма, дори не бях влязъл в акаунта си. РАЗБИРА СЕ И аз не получих имейл от компанията и когато отидох в хронологията на плащанията видях, че моите тегления са били отхвърлени. Не съм направил нищо незаконно или срещу казиното и акаунтът ми е потвърден. Моля, може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
QueenLara
преди 9 месеца

Е, просто се опитай да бъдеш спокоен, моля те.

Имам няколко въпроса, на които ще се радвам да ми отговорите, за да можем да приемем най-добрия начин на действие.

Можете ли да влезете в акаунта си сега?

Ако е така, какъв е действителният ви баланс за изтегляне, моля? По-ниско ли е от вчера?

Може би просто трябва да се потвърдите, за да изтеглите.

Най-доброто, което можете да направите, е да помолите чата за обяснение; може би има проблем с бонуса, който сте взели. За да сме сигурни обаче, се нуждаем от повече подробности от казиното. 🙏

Ще бъда тук, само ми кажи какво си разбрал.


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Благодаря ви много за отговора и истината е, че мога да имам спокойствие само сега. Отговорите на вашите въпроси са следните:

1.да, имам нормален достъп до акаунта си, 2. откакто се върна, както казах, имам 2,80, което са парите, с които бях започнал, преди да спечеля 15 800 и които бяха пари от бонус завъртанията, които бях спечелил, 3. този бонус беше изкупен в първите 30-40 минути, когато достигнах 1900 евро и отвори съобщение, че бонусът е изкупен успешно и ме остави без да знам причината с 1000 евро (имам го и на екран за печат, показващ баланс на бонуса, ротиран във файловете на акаунта ми) 4. акаунтът ми е потвърден от първия път, когато профилирах там и направих някои тегления на много по-малки суми без никакви проблеми в миналото, 5. Опитах се да се свържа чрез чат на първо, но чатът е затворен и изглежда, че така или иначе не работи. Изпратих имейл до поддръжката от вчера сутринта и не получих отговор до днес.

За други подробности съм на ваше разположение.

Моля, помогнете ми колкото можете.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
QueenLara
преди 9 месеца

Здравейте.

Наистина оценявам актуализацията. За съжаление, без правилното обяснение от казиното, ние знаем само вашата гледна точка.

В допълнение, автоматичният превод на английски е много прибързан, когато става въпрос за подробности за бонуса и стойността.

Ето защо все още смятам, че проблемът може да е свързан с бонус. И така, ще опитам друг въпрос: Успешно ли изтеглихте, след като изпълнихте условията за бонус?

Понякога бонусът приключва само с тегленето, може да е така. 🤷‍♂️

Надяваме се, че ще получите отговор от екипа за поддръжка много скоро. Когато го направите, публикувайте го тук, моля. 🙏



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file Здравей отново,

днес получих отговор от icecasino. Техният дословен отговор беше: „Тези печалби са отписани от вашия баланс, тъй като са спечелени поради грешка в играта. Приятен ден!". Тук бих искал да кажа, че намерих играта на случаен принцип отстрани на списъка с игри, че играех от 11 сутринта до 18 часа и в играта не печелех, а губех лотове. И така, как е възможно те да твърдят, че това е грешка и аз играя толкова много часове, че бонусът се превърта нормално и че мога да продължа да играя 15 800 и след това, независимо кога съм спрял. Всичко това сега означава ли, че съм загубил всички тези пари?

Моля, кажете ми какво мислите и какво ме съветвате да направя.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
QueenLara
преди 9 месеца

Ако споменатият бъг е възникнал, само печалбите от тези конкретни игри трябва да бъдат анулирани, докато останалата част от баланса трябва да остане недокосната, ако бъгът ви е донесъл печалби и сте продължили да играете със споменатите средства и сте получили повече печалби, тогава следващите печалби също трябва да бъдат анулиран. Сумата пари, която сте имали преди да играете на първата игра с подслушвания, трябва да остане непроменена, целият ви баланс е анулиран?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file Здравей отново,

днес получих отговор от icecasino. Техният дословен отговор беше: „Тези печалби са отписани от вашия баланс, тъй като са спечелени поради грешка в играта. Приятен ден!". Тук бих искал да кажа, че намерих играта на случаен принцип отстрани на списъка с игри, че играех от 11 сутринта до 18 часа и в играта не печелех, а губех лотове. И така, как е възможно те да твърдят, че това е грешка и аз играя толкова много часове, че бонусът се превърта нормално и че мога да продължа да играя 15 800 и след това, независимо кога съм спрял. Всичко това сега означава ли, че съм загубил всички тези пари?

Моля, кажете ми какво мислите и какво ме съветвате да направя.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Бих казал, че казиното трябва да предостави точни стойности, за да знаете какво всъщност означава това съобщение за вашия баланс.

Както и да е, добра точка, като предложите: Сумата пари, която сте имали преди да играете на първата игра с подслушване, трябва да остане непроменена, целият ви баланс е анулиран?

Ще чакам отговора ти, за да съм сигурен.



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър вечер отново,

първо бих искал да ви благодаря за бързите и много полезни отговори. Почувствах чувство на сигурност, докато разговарях с теб. Реших, че тъй като бъгът не е по моя вина и минаха твърде много часове, не трябва да губя трудно спечелените си пари. И за да отговоря на въпроса ви, както казах в първото си съобщение, той се върна и се озовах отново с 2,80 евро, които бяха парите, които имах, преди да вляза в тази игра, която уж имаше грешка за повече от 6-7 часа.

Значи губещият отново съм аз.

Благодаря отново.


Автоматичен превод:
QueenLara
преди 9 месеца

Наистина, наистина, наистина съжалявам, това бяха доста добри пари и е толкова тъжно да ги видиш загубени, когато вината изобщо не беше твоя, вината беше изключително на доставчика, в този конкретен случай ние дори не можем да виним казиното.

Опитахте ли да се свържете с доставчика, за да могат да обяснят как изобщо е съществувал въпросният бъг? коя игра е Би било добре да знаете да го избягвате или да избягвате доставчика като цяло

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря ви много за вашата подкрепа SunsetGaze. Истината е, че за първи път спечелих толкова голяма сума, от която наистина имах нужда като много хора. Споменавам играта по-горе, TEXAS HOLDEM BONUS от EVOPLAY и много компании я имат, не само icecasino. Мисля, че вината е и на казиното, тъй като го рекламира и ви поставя в процеса на игра, ако искате, след като не го е проверило първо. Най-справедливото нещо за мен и всеки друг, който страда от същото, е той да получи обезщетение за душевните терзания и загубата на време, ако не и всичките пари, тъй като не е по негова вина. За съжаление и от отговорите тук разбрах, че не мога да претендирам за нищо, така че не го разгледах повече и така останах да скърбя за пропилените си пари и време и да проклинам късмета си, че нещо толкова трагично ми се случи.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 9 месеца

Благодаря ви много за вашата подкрепа SunsetGaze. Истината е, че за първи път печелех толкова голяма сума, от която наистина имах нужда като много хора. Споменавам играта по-горе, TEXAS HOLDEM BONUS от EVOPLAY и много казина я имат, не само icecasino. Мисля, че вината е и на казиното, което рекламира точно тази игра и ви предразполага да играете, ако искате, без да сте го проверили преди това и го казвам, защото играх 6 часа точно тази игра и тук отново ще подчертая, че губеше много и печелеше, така че не изглеждаше, че има грешка. Мислех, че поне трябва да бъда компенсиран, ако не и всички пари, тъй като не беше моя вина. След всички отговори, които получих тук, разбрах, че не мога да претендирам за нищо, така че не се притеснявах повече, просто продължих да оплаквам загубените си пари и време и да проклинам късмета си, че нещо толкова трагично се случи с мен

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
QueenLara
преди 9 месеца

Това го прави толкова странно: по време на вашия геймплей всичко беше нормално, може би едно конкретно завъртане е било с подслушване и не всяко едно завъртане е изиграно, така че да кажем, че сте били нагоре и надолу по време на вашата сесия, би било логично да определите кое беше проблемният залог (с неговия идентификатор, размер на залога и час/дата), така че само печалбите от споменатото завъртане и последващите печалби да бъдат анулирани, а не целият баланс от сесията. Може би опитайте да попитате поддръжката следното: кое конкретно завъртане беше подслушвано? Ако обявят, че цялата сесия е била подслушвана, тогава би било странно, как може цяла сесия да бъде подслушвана? Ще помогне много, ако ви обяснят грешката и какъв точно е проблемът, може би е платил над максималния възможен множител?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини