Здравейте добро утро!
Благодаря предварително за вниманието към жалбата ми
На 13 май се абонирах за ICE Casino и ми дадоха безплатни завъртания, изпълних изискванията за залагане, за да го направя събираем и тази сума се увеличи, днес имам 3 хиляди мексикански песо в сметката си, за да събера трябва да направя депозит, но когато Опитвам се да го направя, получавам грешка, акаунтът ми вече е потвърден и имам потвърждение за това по пощата, но от 3 дни се опитвам да общувам по пощата или казино чат, за да могат да ме насочат към това или да ми кажат какви опции имам да направя тегленето и вече никой не ми отговаря, прочетох в акаунтите на ice casino в Twitter и Facebook много оплаквания за плащания, които никога не са правени, не знам дали имат подобни случаи или чрез вас мога да се свържа съдействието на казиното, за да могат да ми кажат какво предстои
Повтарям, акаунтът ми вече е проверен, вече не става въпрос за документи, вече доказах самоличността си, но в казиното вече никой не ми отговаря, измамени ли са? Какво мога да направя?
Hi good morning!
Thanks in advance for attention to my complaint
On May 13 I subscribed to ICE Casino and they gave me free spins, I met the wagering requirements to make it collectible and that amount increased, today I have 3 thousand Mexican pesos in my account, to collect I have to make a deposit but when I try to do it I get an error, my account is already verified and I have confirmation of it by mail, however for 3 days I have been trying to communicate via mail or casino chat so that they can guide me in this or tell me what options I have to make the withdrawal and no one answers me anymore, I have read on ice casino's Twitter and Facebook accounts many complaints about payments that were never made, I don't know if they have similar cases or through you I can contact the casino's assistance so they can tell me what's coming
I repeat, my account is already verified, it is no longer a question of documents, I already proved my identity but no one answers me at the casino anymore, was I scammed? What I can do?
Hola buen día!
Gracias de antemano a la atención a mi queja
El día 13 de Mayo me suscribi a ICE Casino y me dieron tiradas gratis, cumplí los requisitos de apuesta para hacerlo cobrable y esa cantidad la incremente, hoy tengo 3 mil pesos mexicanos en mi cuenta, para cobrar debo hacer un depósito pero cuando intento hacerlo me marca error, mi cuenta ya está verificada y tengo confirmación de ello por correo, sin embargo desde hace 3 días intento comunicarme vía correo o chat del casino a fin de que me guíen en esto o me digan que opciones tengo para hacer el retiro y ya nadie me contesta, he leído en las cuentas de Twitter y Facebook de ice casino muchas quejas de pagos que nunca se hicieron, no sé si tengan casos similares o a través de ustedes pueda comunicarme con asistencia del casino para que me digan que procede
Repito, mi cuenta ya está verificada, ya no es una cuestión de documentos, ya acredite mi identidad pero ya nadie me responde en el casino ¿fui timada? ¿Que puedo hacer?