ФорумОбсъждане на жалбиIce Casino забавя тегленето ми

Ice Casino забавя тегленето ми

преди 2 години от bienchen7026
|
4531 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте, тъй като тук не мога да се оплаквам, независимо от причината, ще пробвам тук във форума. Спечелих 3000 евро в леденото казино. Без бонус или безплатни завъртания. На 31.07.22 г. подадох заявление за изплащане на 3000 евро. Тези 3000 евро след това бяха разделени от казиното на 3 по 1000 евро, което и аз не разбирам. Причината, посочена от казиното, е, че тогава изплащането трябва да върви по-бързо. Неразбираем. Платиха ми първите 1000 евро на 5 август 2022 г. Отмених 1000 евро, а последните 1000 евро, които трябва да ми изплатите, все още ги чакам от 4 август 2022 г. Често съм писал на поддръжката и също написа ИМЕЙЛ чрез поддръжката. Винаги едно и също, или имаш проблеми със системата, или трябва да изчакам. Смешното идва сега. Току-що влязох в моя акаунт на играч и видях в историята на плащанията си, че това изплащане от 8/4/22 за 1000 евро е изчезнало. След това писах на поддръжката и попитах защо вече не мога да видя изплащането, служителят на поддръжката Виола тогава написа, че трябва да опресня страницата и да изтрия бисквитката, което направих, но все още вече не виждам това изплащане. Виждам всички транзакции в акаунта си. Депозити, тегления, заявени и направени тегления, само тази заявка за теглене вече не я виждам. Много смешно . В правилата и условията на ICE Casino се казва, че са необходими максимум 5 дни за изплащане и сега чакам парите си от 8/4/22 и нищо не се обработва. Може би можете да ми помогнете тук. Моят акаунт е потвърден.

Автоматичен превод:
bienchen7026
преди 2 години

Здравейте,

тъй като ние не сме казиното, предполагам, че трябва да попълните имейла, под който сте се регистрирали тук.

Можете ли да опитате, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, защо не мога да направя рекламация тук? Когато попълвам формуляра и моят EMAIL адрес, който имам в казиното, винаги казва, че имейлът не е правилен?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, тъй като тук не мога да се оплаквам, независимо от причината, ще пробвам тук във форума. Спечелих 3000 евро в леденото казино. Без бонус или безплатни завъртания. На 31.07.22 г. подадох заявление за изплащане на 3000 евро. Тези 3000 евро след това бяха разделени от казиното на 3 по 1000 евро, което и аз не разбирам. Причината, посочена от казиното, е, че тогава изплащането трябва да върви по-бързо. Неразбираем. Платиха ми първите 1000 евро на 5 август 2022 г. Отмених 1000 евро, а последните 1000 евро, които трябва да ми изплатите, все още ги чакам от 4 август 2022 г. Често съм писал на поддръжката и също написа ИМЕЙЛ чрез поддръжката. Винаги едно и също, или имаш проблеми със системата, или трябва да изчакам. Смешното идва сега. Току-що влязох в моя акаунт на играч и видях в историята на плащанията си, че това изплащане от 8/4/22 за 1000 евро е изчезнало. След това писах на поддръжката и попитах защо вече не мога да видя изплащането, служителят на поддръжката Виола тогава написа, че трябва да опресня страницата и да изтрия бисквитката, което направих, но все още вече не виждам това изплащане. Виждам всички транзакции в акаунта си. Депозити, тегления, заявени и направени тегления, само тази заявка за теглене вече не я виждам. Много смешно . В правилата и условията на ICE Casino се казва, че са необходими максимум 5 дни за изплащане и сега чакам парите си от 8/4/22 и нищо не се обработва. Може би можете да ми помогнете тук. Моят акаунт е потвърден.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Е, за съжаление изглежда, че казиното е изправено пред някои проблеми, защото много играчи се оплакват от забавени плащания.

file

Чувствайте се свободни да го проверите тук .

Позволете ми да кажа, че всички оплаквания са решени досега, така че смея да твърдя, че е само въпрос на време.

Даваме на казиното 14 пълни дни, за да продължи с плащанията, след като това време изтече, ние влизаме в жалбите.

Моля, уведомете ме, когато подадете жалбата или ако имате нужда от допълнителна помощ.

Благодаря ти.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, успях да подам жалба. Благодаря ви за отговора

Автоматичен превод:
bienchen7026
преди 2 години

Здравейте,

Проверих профила ви и изглежда, че оплакването все още липсва. Какво се обърка, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изчистих се, получих изплащането си днес. Благодаря

Автоматичен превод:
bienchen7026
преди 2 години

Поздравления за това!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви 😊

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изчистих се, получих изплащането си днес. Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

👍 Това е страхотно. какво смяташ да правиш сега 🙂

Автоматичен превод:
bienchen7026
преди 2 години

Здравейте!

Заплашвайте ги с тях или дори ги помолете за помощ: https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ или https://gluecksspielhero.at/ Вече ги използвах. Много професионално. Не може да навреди.. lg и късмет

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих искал да знам дали някой вече е получил парите в това казино?

Автоматичен превод:
lecildaalvesmarques
преди 1 година

Здравейте, да, имаме много потвърждения, че играчите са получили своите печалби от това казино, но казиното отнема време. Ако искате да научите повече за това как казиното се справя с играчите, предлагам ви да разгледате

Секция за оплаквания в Ice Casino, секция за потребителски отзиви a към общата тема за казиното. Дано помогне. 😉 Имате ли опит с тях между другото?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини