Здравейте, тъй като тук не мога да се оплаквам, независимо от причината, ще пробвам тук във форума. Спечелих 3000 евро в леденото казино. Без бонус или безплатни завъртания. На 31.07.22 г. подадох заявление за изплащане на 3000 евро. Тези 3000 евро след това бяха разделени от казиното на 3 по 1000 евро, което и аз не разбирам. Причината, посочена от казиното, е, че тогава изплащането трябва да върви по-бързо. Неразбираем. Платиха ми първите 1000 евро на 5 август 2022 г. Отмених 1000 евро, а последните 1000 евро, които трябва да ми изплатите, все още ги чакам от 4 август 2022 г. Често съм писал на поддръжката и също написа ИМЕЙЛ чрез поддръжката. Винаги едно и също, или имаш проблеми със системата, или трябва да изчакам. Смешното идва сега. Току-що влязох в моя акаунт на играч и видях в историята на плащанията си, че това изплащане от 8/4/22 за 1000 евро е изчезнало. След това писах на поддръжката и попитах защо вече не мога да видя изплащането, служителят на поддръжката Виола тогава написа, че трябва да опресня страницата и да изтрия бисквитката, което направих, но все още вече не виждам това изплащане. Виждам всички транзакции в акаунта си. Депозити, тегления, заявени и направени тегления, само тази заявка за теглене вече не я виждам. Много смешно . В правилата и условията на ICE Casino се казва, че са необходими максимум 5 дни за изплащане и сега чакам парите си от 8/4/22 и нищо не се обработва. Може би можете да ми помогнете тук. Моят акаунт е потвърден.
Hello, since I can't make any complaints here, for whatever reason, I'll try it here in the forum. I won 3000 euros at the Ice Casino. No bonus or free spins. On 7/31/22 I applied for the 3000 euros to be paid out. These 3000 euros were then divided by the casino into 3 times 1000 euros, which I don't understand either. The reason given by the casino was that the payout should then go faster. Incomprehensible. They paid me the first 1000 euros on August 5th, 2022. I canceled 1000 euros and the last 1000 euros that you should pay me out, I'm still waiting for that since August 4th, 2022. I have often written to the support and also written an EMAIL via the support. Always the same, either you have problems with the system or I should wait. The funny comes now. I just went into my player account and saw in my payment history that this payout from 8/4/22 for 1000 euros has disappeared. I then wrote to the support and asked why I could no longer see the payout, the support employee Viola then wrote that I should refresh the page and delete the cookie, which I did, but I still don't see this payout anymore. I can see all transactions in my account. Deposits , withdrawals , withdrawals requested and made , only this withdrawal request I no longer see . Very funny . In the terms and conditions of ICE Casino it says that it takes a maximum of 5 days to pay out and now I've been waiting for my money since 8/4/22 and nothing is being processed. Maybe you can help me here . My account is verified.
Guten Tag , da ich hier keine Beschwerde abgeben kann , warum auch immer , probiere ich es mal hier im Forum .ich habe im Ice Casino 3000 Euro gewonnen . Ohne Bonus oder Freispiele . Am 31.7.22 habe ich die 3000 Euro zur Auszahlung beantragt. Diese 3000 Euro wurden dann vom Casino , auf 3 mal 1000 Euro geteilt , was ich auch nicht verstehe . Die Begründung vom Casino war das die Auszahlung dann schneller gehen soll . Unbegreiflich . So die ersten 1000 Euro hatten sie mir ausbezahlt am 5.8.22 . 1000 Euro habe ich storniert und die letzten 1000 Euro die sie mir Ausbezahlen sollten , darauf warte ich immer noch seit dem 4.8.22 . Ich habe schon des öfteren den Support angeschrieben und auch über den Support eine EMAIL geschrieben . Immer kommt das gleiche , entweder sie haben Probleme mit dem System oder ich soll warten . Das komische kommt jetzt . Ich bin gerade in mein Spielerkonto gegangen und habe in meiner Zahlungshistorie gesehen das diese Auszahlung vom 4.8.22 über 1000 Euro verschwunden ist . Ich habe dann den Support angeschrieben und gefragt warum ich die Auszahlung nicht mehr sehen kann , darauf schrieb die Support Mitarbeiterin Viola , ich soll die Seite aktualisieren und die Cookie löschen , was ich auch getan habe aber diese Auszahlung sehe ich trotzdem nicht mehr . Ich kann alle Transaktionen in meinem Konto sehen . Einzahlungen , Auszahlungen , beantragte und erfolgte Auszahlungen , nur diesen Auszahlungantrag sehe ich seit heute nicht mehr . Sehr komisch . In den AGBs vom ICE Casino steht das es höchstens 5 Tage dauert mit der Auszahlung und jetzt warte ich schon seit dem 4.8.22 auf mein Geld und nichts wird bearbeitet. Vielleicht können Sie mir hier helfen . Mein Konto ist verifiziert.