ФорумОбсъждане на жалбиIce casino забавя тегленето

Ice casino забавя тегленето

преди 2 години от ginspirationnz
|
8425 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
преди 2 години

След като изчаках 3 седмици за първоначално теглене или 2500nzd и получих информация за проблеми с доставчика на плащане, средствата бяха върнати в моята казино сметка и бях помолен да кандидатствам за банков превод, а не за превод с банкова карта, ми казаха, че средствата бяха изпратени на 15.04.2022 г., сега е 25.4.2022 г. и очевидно друг проблем с доставчика на плащане.

Някой има ли някакви предложения?


Имам чувството, че съм бил измамен.

Автоматичен превод:
ginspirationnz
преди 2 години

Здравейте,


Проверих натрупаните оплаквания срещу IceCasino и повечето от тях са за забавено плащане. Всички те бяха решени като разрешени и играчите получиха печалбите - в крайна сметка.

В момента не мога да коментирам отворени казуси, но бих казал, че има голям шанс и вие да получите печалбите си, просто трябва да сте постоянни и търпеливи, защото повечето от решените жалби се обработват от самото казино . Преди дори да се свържем с тях от името на играчите.

Съгласен съм, че 3 седмици са твърде много. 🤨

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Спечелих в казино 3500€ преди 4 седмици.

Изпратете цялата документация, каквото поискат, Всичко и се опитайте да направите теглене, накрая моят KYC не беше приет и те просто блокираха акаунта ми.

Опитвам се да се свържа с тях с имейл, винаги получавам един и същ отговор, трябва само да чакам.

4 седмици не е ли малко прекалено?

И как могат просто да блокират акаунта ми?

Тогава разбирам, че съм измамен и връщането на парите ми е само мечта!

Не играйте в ICE CASINO!!!

И същото е VULKAN VEGAS!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

След като изчаках 3 седмици за първоначално теглене или 2500nzd и получих информация за проблеми с доставчика на плащане, средствата бяха върнати в моята казино сметка и бях помолен да кандидатствам за банков превод, а не за превод с банкова карта, ми казаха, че средствата бяха изпратени на 15.04.2022 г., сега е 25.4.2022 г. и очевидно друг проблем с доставчика на плащане.

Някой има ли някакви предложения?


Имам чувството, че съм бил измамен.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-накрая си вземете парите или не?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-накрая си вземете парите или не?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, той всъщност го направи.

Чувствайте се свободни да проверите оплакването:

https://casino.guru/icecasino-player-s-withdrawal-request-has-been-rejected

Мисля, че трябва да изпратите своя, защото е твърде дълъг.

Надявам се и ние да ви помогнем 🙂


Автоматичен превод:
преди 2 години

след като чаках една седмица, за да бъда потвърден от kyc, те ми казаха да направя нова заявка за теглене и да изчакам 2 дни след това и така направих и досега минаха 2 дни от моите тегления r все още всички са непълни, наистина не знам какво става тегленията трябва да са толкова бързи, колкото нашите депозити знаете.. не трябва да е така..

Автоматичен превод:
преди 2 години

само за цялото теглене, инструментът ми е вече почти 2 седмици и досега все още не е завършен, наистина не знам кой друг може да ми помогне

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

след като чаках една седмица, за да бъда потвърден от kyc, те ми казаха да направя нова заявка за теглене и да изчакам 2 дни след това и така направих и досега минаха 2 дни от моите тегления r все още всички са непълни, наистина не знам какво става тегленията трябва да са толкова бързи, колкото нашите депозити знаете.. не трябва да е така..

Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление, първото теглене никога няма да бъде толкова лесно, колкото депозита. Просто не става така. Ако депозирате, казиното не се интересува, не е необходима проверка, но ако спечелите, е точно обратното.

Моля, имайте това предвид.

Автоматичен превод:
преди 2 години

само за цялото теглене, инструментът ми е вече почти 2 седмици и досега все още не е завършен, наистина не знам кой друг може да ми помогне

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат, особено първото теглене.

Предлагам ви да изчакате още няколко дни и ако дотогава проблемът продължава, можете да подадете жалба.

Честно казано, мисля, че е въпрос на време, защото всички скорошни основателни оплаквания бяха разрешени и играчите получават своите печалби. Чувствайте се свободни да го проверите тук .

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

а сега? тегленето ми не дойде, те ми казаха да изчакам 24 часа за него и аз го направих и сега той обикаля вече 24 часа и все още не получи моето теглене, помолих ги за хеша на транзакцията, но те не ми го дадоха, просто означава да кажа, че те не работят по него толкова нереално

Автоматичен превод:
healthyfoodz2021
преди 2 години

Здравейте както написах:

ние даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат, особено първото теглене.

Предлагам ви да изчакате още няколко дни и ако дотогава проблемът продължава, можете да подадете жалба.

Честно казано, мисля, че е въпрос на време, защото всички скорошни основателни оплаквания бяха разрешени и играчите получават своите печалби . Чувствайте се свободни да го проверите тук .

Съжалявам, не останаха други опции. Ако не получите печалбите си, мога да помогна само като ви предложа опцията за оплакване .

Но все пак мисля, че трябва да изчакате малко.


Автоматичен превод:
преди 2 години

разбрах, че сайтовете за класиране на гуру на онлайн казина са фарс. леденото казино е отличен пример. гуру заявява, че приходите им са 100 000 000 на година хаха, няма шанс. избягват да плащат на играчите си, доказано. ice casino и vulkan vegas, тяхното сестринско казино са измислили победители. те всъщност правят фалшиви списъци с победители, за да изглеждат така, сякаш техните казина са заети, което е точно обратното, те почти нямат играчи, затова не плащат на играчите, защото не могат да си го позволят. правилата и условията са абсурдни. системата с точки за лоялност не е шега. тяхната система за лоялност трябва да загубите 25 000 долара, за да получите 10 долара точки за лоялност хахахаха така че това ми казва, че този сайт на гуру се плаща от тези 2 казина, за да лъже и да им дава високи оценки.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
winner1177
преди 2 години

Здравейте,

ако можете да актуализирате нашия преглед въз основа на проверими източници, моля, направете го. Ние винаги приветстваме такава помощ.

Що се отнася до казиното Ice и оплакванията - всички бяха решени и играчите получиха своите печалби, можете да прегледате всички тези оплаквания, ако желаете:

file

https://casino.guru/complaints

Намерихме правилата и условията за справедливи, ако можете да докажете противното, моля, направете го по имейл:

data@casino.guru

Ако смятате, че сте били малтретирани от някое казино, подайте жалба . Може да успеем да помогнем.

Бонусите и програмите за лоялност не са част от вашите отзиви, защото казиното трябва да управлява тези безплатни или частично безплатни оферти.

Чудя се, прочетохте ли статията за това как преглеждаме казината? Чувствайте се свободни да го направите тук:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Не ни плащат от казина, не се колебайте да прочетете тази публикация, за да разберете как работим .


Автоматичен превод:
преди 2 години

избягваш факта, който казах, както обикновено. имате далече по отношение на приходите и ви казах, че измислят победители от нищото, така че кажете ми защо избягвате тези въпроси, защото това са огромни проблеми

Автоматичен превод:
winner1177
преди 2 години

Какво избегнах, моля?

„Ако можете да актуализирате нашия преглед въз основа на проверими източници, моля, направете го. Ние винаги приветстваме такава помощ."

Можете да публикувате всякакви доказателства и информация за фалшиви победители точно тук, ако имате такива, така че всеки да може да види.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден! Имам проблем с леденото казино по отношение на тегленето на моите 450 USD, Xan, моля, помогнете ми, тъй като измина седмица и все още няма средства в банковата ми сметка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

а сега? тегленето ми не дойде, те ми казаха да изчакам 24 часа за него и аз го направих и сега той обикаля вече 24 часа и все още не получи моето теглене, помолих ги за хеша на транзакцията, но те не ми го дадоха, просто означава да кажа, че те не работят по него толкова нереално

Автоматичен превод:
mewadahemang47
преди 1 година

Здравейте!

Бих казал, че казиното трябва да предостави хеша, знаете ли защо не го направиха? Както и да е, преминахте ли вече проверката на акаунта?

Знаете ли за някакви други аспекти, забавящи трансфера? 🤔

Гадно е, когато операторът за поддръжка или чат не може да обясни проблема... Искам да кажа, че може да е обикновено забавяне, но как трябва да знаете?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

ключ

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Дако

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини