ФорумОбсъждане на жалбиHugewin.com Нуждаете се от помощ с крипто жалба

Hugewin.com Нуждаете се от помощ с крипто жалба

преди 8 месеца от RS200
|
3017 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 8 месеца

Имам нужда от помощ от някой, който знае повече за блокчейна.

Започнах да играя в Hugewin и направих първи депозит с крипто. Използвах Skrill, за да изпратя крипто. И всичко беше наред.

Но моят втори и трети депозит (използваха същия метод на Skrill) така и не достигнаха портфейла ми в казиното. Skrill обвинява Hugewin и Hugewin обвинява Skrill, така че имам нужда някой да погледне блокчейна и да ми каже кой е виновен тук, защото моите €150 вече ги няма.


Не знам нищо за блокчейна и единственото уважение, което виждам, е, че първият депозит се показва в раздела „транзакции", а вторият и третият депозиран (които са загубени) се показват в раздела „вътрешни транзакции" . Вижте екранни снимки

Кой може да ми помогне с това?


filefile

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Също така намирам за странно, че всичките ми 3 депозита напуснаха този портфейл заедно. Първият депозит (който мина добре) може да бъде само притежание на казиното. Как е възможно тази сума да е напуснала портфейла с другите 2 суми? (всичките 3 депозита заедно са сумата, която е напуснала портфейла)


file

Автоматичен превод:
RS200
преди 8 месеца

Нещо не е както трябва. Бихте поставили кода на казината в лентата, преди да изпратите депозитите, така че всички те трябва да са достигнали една и съща дестинация = избраното от вас казино. Това е мястото, където моите знания свършват по отношение на това какво можете да направите. може ли SKRILL да ви даде адреса, на който са отишли 2-та липсващи депозита, за да можете да ги проверите спрямо кода на казината. Късмет

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 8 месеца

Благодаря за отговора Nigeljc.

Skrill ми обясни как да чета блокчейна и сега мога да докажа, че парите са влезли в портфейла на казиното, но казиното вече не отговаря,

Ако не отговорят до утре, ще пусна жалба срещу тях.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Изпратих на казиното всички доказателства, но сега те ме игнорират, така че ще пусна жалба.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Може ли някой да потвърди, че това е техният ETH портфейл, който използват за тегления на ETH?

0x7C09EC3AeCEE2E313897455d54dC595D3517FB4B

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Говорих с някого в Reddit как има точно същия проблем. Не разбирам, че казиното не вижда грешката си. Дано и тук подаде жалба.

Така че вече съм сигурен, че портфейлът 0x7C09EC3AeCEE2E313897455d54dC595D3517FB4B е основният портфейл на казината.

Можете да видите точно същия проблем тук;

https://etherscan.io/tx/0x92f1aea39f41a5406832edea65f4a1ba5f031df717c448caa7df60701acae41f

https://etherscan.io/address/0x6A98E1593BE25Be289f56c3cd65617F3CD0996e3

Автоматичен превод:
RS200
преди 8 месеца

Здравейте. Съжалявам, че трябва да преминете през тази неприятна ситуация. След като прочетох всичките ви публикации, виждам, че сте постъпили правилно и сте пуснали жалба тук с нашия екип. Случайно да сте получили някакво друго обяснение от поддръжката на казиното за ситуацията?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не, единственото нещо, което казват е „Няма транзакции в портфейла ни".


Забравих да спомена връзката си тук;

https://etherscan.io/address/0xd14663c2066a8332af2312312bb19511942649e4

Вижте моята жалба за повече обяснения и подробности. (някои публикации чакат за одобрение)

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
RS200
преди 8 месеца

Здравейте и благодаря. Сега трябва да изчакаме и да се надяваме, че нашият екип за оплаквания ще може да получи повече информация или обяснение от поддръжката и те ще могат да маркират вашия случай като разрешен. Ще стискам палци

Автоматичен превод:
преди 6 месеца


Имах подобен проблем с моето биткойн плащане от вчера. Въпреки че беше изпратено до информацията от QR кода, който ми предоставиха, те казаха, че не е техният адрес и отказаха да ми платят. Те откраднаха $100 от мен, преди да мога да играя една игра.

Всичко това е много сянка и звучи като още един Wagerinox или VooZaZa. Всички тези нови казина в Кюрасао мошеници ли са? Мисля, че трябва незабавно да се захванем с това и незабавно да намалим оценките им, ако не бъде разрешено или ако не се отговори. Мислех, че рейтинг 7,3 ще бъде достатъчно висок, за да мога да избегна дребни кражби в казино. Ако видите тенденция, моля, реагирайте бързо с предупреждения и санкции и актуализирайте играчите възможно най-скоро...благодаря

Автоматичен превод:
rboyce212
преди 6 месеца

Здравейте. Прочетох поста ви и в другата тема, където можете да видите отговора ми.

Ако вашата жалба или друга жалба за това казино не бъде разрешена, това със сигурност ще понижи индекса му за безопасност. Наистина искам да видя проблема възможно най-скоро решен и наистина се надявам, че нашият екип за жалби ще може да помогне. Моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини