ФорумОбсъждане на жалбигуру, трябва да отвориш отново моя случай

гуру, трябва да отвориш отново моя случай

преди 1 година от clintgaige1
|
1821 преглеждания 3 отговора |
|
преди 1 година

Дами и господа,


Позволете ми да представя фактите по по-професионален начин, за да изясня сериозното несъответствие в случая. Bitstarz твърди, че са затворили акаунта ми поради изявления, които направих, твърдейки, че съм финансово затруднен и че семейството ми спешно се нуждае от средства. Това изображение обаче не рисува точна картина на ситуацията.


Генезисът на този проблем датира от 15 април 2023 г., ден, когато изпитвах разочарование от проточения процес на теглене. Моля, разберете, че в моята работа като калфа-линийник се изправям пред предизвикателства, които изискват най-голяма концентрация, а професията ми включва несравними нива на трудност и опасност. Моето търпение е добродетел, която съм култивирал през годините. Следователно, когато се сблъсках с необяснимото забавяне на процеса на теглене, реших да не излея разочарованието си, а да го ускоря с една несъмнено бяла лъжа.


Тази бяла лъжа по никакъв начин не беше свързана с действителното ми финансово състояние, а беше опит да се насърчи Bitstarz да действа незабавно. Искам обаче да подчертая, че критичната точка тук е датата на това изявление, която е 15 април 2023 г. Важно е да се отбележи, че акаунтът ми не беше затворен в този момент. Моят акаунт беше използван активно, по-специално под потребителското име „DarkMe88", до края на юли.


Едва през юли се свързах с поддръжката на Bitstarz, за да съобщя за загубата на моя телефон и потенциалната заплаха за сигурността, която представлява за моя акаунт. Вследствие на това поисках изтриването на моя акаунт в името както на сигурността на казиното, така и на моя акаунт за игри. Това не беше действие, предприето поради безотговорна игра, а по-скоро отговорна предпазна мярка.


Bitstarz обаче погрешно настоя, че акаунтът ми е затворен завинаги поради коментарите, направени през април, и те твърдят, че това се е случило в деня, в който акаунтът е бил активиран, което е очевидно невярно.


Обвинението за множество сметки е също толкова погрешно. Когато преминах от „ClintGaige@gmail.com" към „DarkMe88", го направих с пълното знание и съдействието на поддръжката на Bitstarz. Този преход беше иницииран, за да се поддържа сигурността на моя акаунт. В нито един момент не се опитах да измамя казиното или да спечеля неоправдано предимство.


Внимателно съм запазил доказателства за тези взаимодействия и ролята на поддръжката да ме напътства в съответствие с правилата и условията. Никога не са ме предупредили или информирали, че този преход ще се разглежда като нарушение.


През юли, както и при „ClintGaige@gmail.com", се обърнах към поддръжката с притесненията си относно изгубения телефонен и имейл достъп под „DarkMe88". Още веднъж целта ми беше да защитя казиното и сметката си. Не спечелих от това действие; всъщност претърпях загуба на статусни нива.


Твърдението за множество акаунти е неоснователно и мога категорично да докажа, че имах съдействие от поддръжката при всяко изтриване на акаунт, всичко това, за да се намали рискът от неоторизиран достъп. Повтарям, че не спечелих от този процес; Наистина съм претърпял загуби.


В светлината на тези неопровержими факти и съществените доказателства, които предоставих, аз твърдо твърдя, че Bitstarz трябва да изпълни ангажимента си да изплати печалбите, които ми се дължат по право. Преминах през продължително и предизвикателно изпитание, за да защитя почтеността си и е време Bitstarz да направи същото и да изпълни задължението си.


Благодаря ви за вниманието към този въпрос. filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
clintgaige1
преди 1 година

Приятен ден и на теб!

Позволете ми да се съсредоточа върху най-важната част:

Вашата жалба беше затворена като „ Недостатъчни доказателства от играча ".

Мина месец, така че нещо се промени междувременно? Готови ли сте да представите нещо сега?

Защото няма друг начин да кажем това: без доказателство няма процес на оплакване, който да следваме.

Ако сте убедени, че сте готови, любезно се свържете с бившия отговорник по оплакване и поискайте случаят да бъде възобновен.


Благодаря ви за вашите усилия!

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefile

file доказателството

Между 15.04.2023 г. и деня, в който изтрих акаунта си в Darkme88 и създадох StillAlive88@proton.me с изричното разрешение на поддръжката, никога не е имало нито един случай, в който поддръжката да ме информира, че е изтрила акаунта ми. Факт е, че продължих да депозирам и тегля от акаунта на Darkme88 през това време. Практически е невъзможно да се участва в тези дейности, ако акаунтът наистина е бил изтрит, което прави твърдението им за окончателното му изтриване поради причини, свързани с отговорната игра (RG), явна лъжа. Доказателството е ясно: в момента, в който твърдят, че са изтрили акаунта поради RG, аз го използвах активно. Това е постоянна лъжа, която трябва да бъде разобличена. Повече от готов съм да се боря за това, което по право ми принадлежи, за да мога най-накрая да се насладя на добре спечелените си печалби.

Автоматичен превод:
clintgaige1
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че не сте разбрали смисъла; позволи ми да повторя. Всякакъв вид доказателство, публикувано тук във форума, няма да ви помогне с жалбата, просто не работи по този начин.

Ако сте убедени, че сте готови, любезно се свържете с бившия отговорник по оплакване и поискайте случаят да бъде възобновен.

Този форум и Центърът за разрешаване на жалби са две отделни функции, които предлагаме. Едното не може да замени другото. 🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини