Здравейте,
казвам се leo, имам акаунт във Vulkan Vegas и през април исках да се забраня завинаги. Страдам от тежка хазартна зависимост. Психолозите вече са установили това. Освен това съм на текуща терапия и успях да отсъствам от игра само за няколко месеца.
Успях успешно да се изключа от хазарт при всички оператори, където бях регистриран. Но не във Вулкан Вегас. На уебсайта доставчикът казва, че мога да блокирам акаунта си в раздела „Отговорна игра". Но тази област не съществува. Така че се свързах със служител чрез чат на живо. Информирах, че искам да забраня акаунта си завинаги. Но служителят ми каза, че първо трябва да направя пълна верификация на акаунта си, което все още не съм направил. Тъй като депозирах там с много различни карти и сметки, това беше тромав процес. Просто исках да блокирам акаунта си завинаги.
Както и да е, Vulkan Vegas не ме забрани. Изпратиха ми имейл, в който пишеше точно това. „За да забраним акаунта ви, първо трябва да потвърдите акаунта си и след това да ни изпратите имейл и да ни кажете причината за забраната."
Веднага се свързах отново с член на персонала чрез чат на живо. Бях наистина разочарован, защото не можех да се заключа (и защитя). Казах раздразнен, че дори не можаха да забранят акаунта ми. Във всеки случай акаунтът е отворен и до днес. За щастие запазих скрийншотовете на чата и имейла за забраната до днес.
Не съм играл от няколко месеца. След това получих имейл от Vulkan, където ми предложиха бонус без депозит от около €200. Просто избутах този имейл. Но няколко дни по-късно - в слаб момент - приех предложението. Няколко дни по-късно - тъй като кредитирането отне толкова много време - наистина заложих безплатния кредит.
Но няколко дни по-късно моите страдания започнаха отново. Депозирах и загубих огромна сума за няколко дни. Напълно съм разочарован от себе си, че се върнах отново, но също и от Vulkan, тъй като това се случи само заради тази реклама, тъй като те се бореха със самоблокирането по това време. Те просто се опитаха да предотвратят това, като предоставиха уж необходимата верификация на акаунта.
Заложих всички пари, които имам. Напълно се поддадох отново на моята патологична зависимост. Сега съм в пълна загуба какво да правя. Разбира се, първото нещо, което правя утре, е да се свържа с моя терапевтичен център.
Но тъй като беше огромна сума пари, се чудя дали да не пусна оплакване тук?
Какво ме съветвате?
Hello,
my name is leo I have an account at Vulkan Vegas and in April I wanted to ban myself forever. I suffer from severe gambling addiction. Psychologists have already established this. Also, I'm in ongoing therapy and had only managed to be off play for a few months.
I was able to successfully exclude myself from gambling with all operators where I was registered. But not at Vulkan Vegas. On the website, the provider says I can block my account in the "Responsible Gaming" section. But this area does not exist. So I contacted an employee via live chat. I informed that I want to permanently ban my account forever. But the clerk told me I had to do a full verification of my account first, which I hadn't done yet. Since I deposited there with many different cards and accounts, this was a cumbersome process. I just wanted to block my account forever.
Anyway, Vulkan Vegas didn't ban me. They sent me an email saying exactly that. "In order for us to ban your account, you must first verify your account and then send us an email and tell us the reason for the ban."
I immediately contacted a member of staff again via live chat. I was really frustrated because I couldn't lock (and protect) myself. I said annoyed that they couldn't even get my account banned. In any case, the account is still open to this day. Luckily I have kept the screenshots of the chat and the e-mail about the ban until today.
I haven't played for a few months. Then I received an email from Vulkan where they offered me a no deposit bonus of around €200. I just pushed that email away. But a few days later - in a weak moment - I accepted the offer. A few days later - because the crediting took so long - I really just gambled away the free credit.
But a few days later, my suffering began again. I deposited and lost a huge sum in a few days. I'm totally frustrated with myself for relapsing again but also with Vulkan as it only happened because of this ad as they were fighting the self-lockdown at the time. They simply tried to prevent this by providing the supposedly necessary account verification.
I've gambled away all the money I have. Completely succumbed again to my pathological addiction. Now I'm totally at a loss as to what to do. Of course, the first thing I do tomorrow is to contact my therapy center.
But since it was a huge sum of money, I wonder if I shouldn't make a complaint here?
What do you advise me?
Hallo,
mein Name ist Leo. Ich habe ein Konto bei Vulkan Vegas und wollte mich im April selbst sperren für immer. Ich leide unter massiver Spielsucht. Psychologen haben das bereits festgestellt. Außerdem bin ich in laufender Therapie und hatte erst geschafft, ein paar Monate spielfrei zu sein.
Bei allen Betreibern, wo ich registriert war, konnte ich mich erfolgreich vom Glücksspiel ausschließen. Aber nicht bei Vulkan Vegas. Auf der Webseite sagt der Anbieter, ich könne im Bereich "Verantwortungsbewusstes Spielen" mein Konto sperren. Doch diesen Bereich gibt es nicht. Also kontaktierte ich einen Mitarbeiter über den Live Chat. Ich teilte mit, dass ich mein Konto dauerhaft für immer sperren möchte. Doch der Mitarbeiter sagte mir, ich müsse zuvor eine vollständige Verifizierung meines Kontos durchführen, was noch nicht gemacht war. Da ich mit vielen verschiedenen Karten und Konten dort einbezahlt habe, war dies ein umständliches Verfahren. Ich wollte doch nur mein Konto für immer sperren.
Jedenfalls sperrte mich Vulkan Vegas nicht. Sie sendeten mir ein E-Mail, wo sie genau dies sagten. "Damit wir ihr Konto sperren können, müssen Sie zuerst Ihr Konto verifizieren und danach uns eine E-Mail senden, wo Sie uns auch den Grund für die gewünschte Sperre mitteilen".
Daraufhin kontaktierte ich sofort erneut einen Mitarbeiter über den Live Chat. Ich war wirklich frustriert, weil ich mich nicht sperren (und so schützen) konnte. Ich sagte genervt, dass sie nicht einmal eine Sperre für mein Konto hinbekommen würden. Das Konto ist jedenfalls bis heute noch geöffnet. Die Screenshots über den Chat und die E-Mail wegen der Sperre habe ich zum Glück bis heute aufgehoben.
Ich war einige Monate spielfrei. Dann erhielt ich eine E-Mail von Vulkan, wo sie mir einen ca. 200 Euro ohne-einzahlen Bonus angeboten haben. Diese E-Mail habe ich erst weggedrückt. Doch ein paar Tage später - in einem schwachen Moment - nahm ich das Angebot dann doch an. Ich habe ein paar Tage später - weil die Gutschrift so lange dauerte - wirklich nur das Gratis-Guthaben verspielt.
Doch ein paar Tage später begann mein Leid von Neuem. Ich zahlte ein und verlor in wenigen Tagen eine riesige Summe. Ich bin total frustriert über mich selbst, dass ich wieder rückfällig wurde, aber auch auf Vulkan, da dies nur wegen dieser Werbung passierte, da sie sich damals gegen die Selbstsperre gewehrt haben. Sie haben ganz einfach versucht, diese zu verhindern, indem sie die angeblich dafür notwendige Kontoverifizierung vorgesetzt haben.
Ich habe alles Geld, was ich habe, verspielt. Bin erneut komplett meiner pathologischen Sucht unterlegen. Nun bin ich total ratlos, was ich machen soll. Natürlich ist das Erste, was ich morgen mache, meine Therapiestelle zu kontaktieren.
Aber nachdem es eine riesige Geldsumme war, stelle ich mir die Frage, ob ich hier nicht eine Beschwerde anbringen soll?
Was ratet ihr mir?