ФорумОбсъждане на жалбиГолеми загуби след умишлено игнориране на подканите за самозаключване

Големи загуби след умишлено игнориране на подканите за самозаключване

преди 2 години от leo174402
|
4738 преглеждания 16 отговора |
|
преди 2 години

Здравейте,


казвам се leo, имам акаунт във Vulkan Vegas и през април исках да се забраня завинаги. Страдам от тежка хазартна зависимост. Психолозите вече са установили това. Освен това съм на текуща терапия и успях да отсъствам от игра само за няколко месеца.


Успях успешно да се изключа от хазарт при всички оператори, където бях регистриран. Но не във Вулкан Вегас. На уебсайта доставчикът казва, че мога да блокирам акаунта си в раздела „Отговорна игра". Но тази област не съществува. Така че се свързах със служител чрез чат на живо. Информирах, че искам да забраня акаунта си завинаги. Но служителят ми каза, че първо трябва да направя пълна верификация на акаунта си, което все още не съм направил. Тъй като депозирах там с много различни карти и сметки, това беше тромав процес. Просто исках да блокирам акаунта си завинаги.


Както и да е, Vulkan Vegas не ме забрани. Изпратиха ми имейл, в който пишеше точно това. „За да забраним акаунта ви, първо трябва да потвърдите акаунта си и след това да ни изпратите имейл и да ни кажете причината за забраната."


Веднага се свързах отново с член на персонала чрез чат на живо. Бях наистина разочарован, защото не можех да се заключа (и защитя). Казах раздразнен, че дори не можаха да забранят акаунта ми. Във всеки случай акаунтът е отворен и до днес. За щастие запазих скрийншотовете на чата и имейла за забраната до днес.


Не съм играл от няколко месеца. След това получих имейл от Vulkan, където ми предложиха бонус без депозит от около €200. Просто избутах този имейл. Но няколко дни по-късно - в слаб момент - приех предложението. Няколко дни по-късно - тъй като кредитирането отне толкова много време - наистина заложих безплатния кредит.


Но няколко дни по-късно моите страдания започнаха отново. Депозирах и загубих огромна сума за няколко дни. Напълно съм разочарован от себе си, че се върнах отново, но също и от Vulkan, тъй като това се случи само заради тази реклама, тъй като те се бореха със самоблокирането по това време. Те просто се опитаха да предотвратят това, като предоставиха уж необходимата верификация на акаунта.


Заложих всички пари, които имам. Напълно се поддадох отново на моята патологична зависимост. Сега съм в пълна загуба какво да правя. Разбира се, първото нещо, което правя утре, е да се свържа с моя терапевтичен център.


Но тъй като беше огромна сума пари, се чудя дали да не пусна оплакване тук?


Какво ме съветвате?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Лео,

Съжалявам за вашия опит. Мога само да си представя колко разочароващо може да бъде да се бориш с блокиране, когато си наясно с проблемите си и искаш да създадеш надеждна бариера. От моя опит, много онлайн казина имат изисквания за проверка в случай на по-продължително или постоянно блокиране. Мога само да гадая каква е причината за това. Въпреки това, често се променя, след като открито споменете проблем с хазарта или пристрастяване и казиното ви блокира възможно най-скоро. Това е доста широко разпространен индустриален стандарт и за оператори, лицензирани в по-малко регулирани юрисдикции.

Споменахте ли това по време на процеса? Може да представлява важен фактор. Ако е така, бих ви посъветвал да подадете жалба на нашия уебсайт. Моите колеги може да са в състояние да помогнат.

Самоизключването е сложна тема в онлайн хазарта поради ограниченията на мащаба и непоследователността в най-добрите практики. В случай, че онлайн хазартът ви вреди и особено когато сте подложени на терапия, важно е да споменете това по време на процеса на самоизключване.

Дръж здраво,

Саймън

Автоматичен превод:
SimonV
преди 2 години

Здравей Саймън,

Днес съм съсипан. Относно вашия въпрос: Да, споменах, че съм много пристрастен към хазарта и затова съм на терапия. Прави екранни снимки/копия на чат и имейли. За щастие го запазих и не го изтрих.

Сега изпратих имейл до Vulkan с молба да ми бъдат възстановени загубите от този момент нататък. Като следваща стъпка бих изпратил имейл до EM Group, която е регистрирана в отговорната компания Invicta Networks NV (компания майка на Brivio Ltd.).

Благодаря ти за помощта,

Лео

Автоматичен превод:
leo174402
преди 2 години

Хей Лео,


Съжалявам да чуя за борбите ви с тази компания.


Не разбирам факта, че казахте, че сте се опитали да се изключите от това казино и че те не са ви помогнали, защото не сте завършили проверката. Нещо не изглежда наред с всичко това.


От много години се боря с пристрастяването към хазарта. Но никога не съм бил в положение, в което казиното да не ме блокира, когато ги помоля.


Както и да е, независимо от това, моят съвет към вас е да се дистанцирате от казиното и притесненията да си върнете парите. Парите ги няма. Трябва да приемете това и да се съсредоточите върху това да продължите напред и да не се поставяте отново в това положение.


Отделете минута от преследването на вашите депозити и помислете защо си позволихте да се подхлъзнете отново в тази ужасна зависимост. Опитайте се да откриете причината, поради която сте загубили контрол, и помислете как ще правите нещата по различен начин напред.


Това е дълъг процес, за да накарате ума си да разбере защо причинявате това на себе си. Но докато не можете да бъдете честни със себе си и да се съсредоточите върху това да станете по-добри, тогава винаги ще бъдете хванати в този кръг.


Това заболяване може да бъде победено. Бъдете силни и останете концентрирани.


Всичко най-хубаво.


Чарли

Автоматичен превод:
Charlie_Manchester
преди 2 години

Здравей Чарли,

Ясно информирах Casino Vulkan, че страдам от нашата зависимост от хазарта и също съм подложен на терапия. Блоковете работеха без проблеми в онлайн казината с лиценз от Малта. Имаше и няколко в Кюрасао, които веднага активираха самозаключването без никакви проблеми. В Casino 20bet ВИП мениджърът каза, че не знае защо трябва да активира ключалката, след като съм в плюс. И в 1bet трябваше да изпратя около 20 WhatsApp съобщения и 3 имейла, докато накрая акаунтът ми беше блокиран. Така че не винаги е толкова лесно. Единствено Вулкан му е устоял напълно.

Да, съгласна съм с теб, трябва да продължа да работя върху себе си и здравето си. Бил съм на терапия от години и имах добри периоди без игра. Този глупав имейл от Vulkan ме удари в лош момент. Първоначално я пренебрегвах седмици наред, а след това щракнах.

Но да не се боря за парите си не е начинът. Ако беше малка сума, щях да кажа: лош късмет. Но това е наистина, наистина голяма сума, която загубих само за около 12 дни. И не говоря за 5000 евро.

Сърдечни поздрави,

Лео

Автоматичен превод:
leo174402
преди 2 години

Здравей Лео,

Не мога да си представя какво трябва да бъде.

Вярвам, че всички ние трябва да работим особено върху неща, които не работят както трябва. Затова Ви моля да подадете жалбата . Чрез него ще дадете шанс на други играчи да научат как това "казино" се справя с такъв деликатен и сложен въпрос и можете да ги спасите от по-големи щети в крайна сметка.

Благодаря ви и продължавайте да се борите 🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,

Вече изпратих имейл на казиното. Включих и групата ЕМ. Вече отговорно лице се свърза с мен, че в момента са в отпуск, но ме препратиха към централа.

Да видим какво ще се случи днес тук. Може би има просто решение.

Автоматичен превод:
leo174402
преди 2 години

Здравей leo174402,

Ще чакам всякакви актуализации. Дръж ни в течение.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте,

Вчера получих отговор. Искането ми за възстановяване на средства първоначално беше отхвърлено от казиното. Изпратих повече информация там и им дадох още един ден. Казиното ме насочи към техните правила и условия. Следвах точно това (опитах се да се блокирам чрез чат и поща).

Ако днес не се споразумеем, ще подам жалбата от ваша страна.

Автоматичен превод:
leo174402
преди 2 години

Здравей leo174402,

не се колебайте да подадете жалбата по всяко време. Иска ми се обаче да не се стига дотук.

Бъди силен.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте,

Тази сутрин получих отговор от казиното. Представените от мен факти бяха игнорирани. Казиното отново казва: Направихме всичко както трябва, няма възстановяване.

Те дори не се притесняват от доказателствата, които им дадох. Не мога да повярвам какви методи използват, за да защитят парите си. Днес ще подам жалбата.

Автоматичен превод:
leo174402
преди 2 години

Здравейте,

Ние винаги съветваме казината, че е необходимо да обяснят какво се е объркало и какво е трябвало да се направи по различен начин, за да се избегне бъдещ проблем.

Нека видим какво можем да направим по въпроса в този случай.

Автоматичен превод:
leo174402
преди 2 години

Мисля, че е крайно време да се откажа от хазарта, вече съм на 49....синът ми и дъщеря ми също играят, понякога залагам с тях....това също е пристрастяване и много лош характер, от който трябва да се въздържам!

Вашият опит е наистина трогателен, аз също съм пристрастен и загубих много пари на хазарт!

Автоматичен превод:
leo174402
преди 2 години

Здравейте!

Може би това ще ви помогне... https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ или също https://gluecksspielhero.at/ lg и всичко най-добро

Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Няма да загубите в това казино. Вземете печалбата си с бонус:

100% за депозит (от 10 евро), когато се регистрирате чрез нашата връзка: https://bit.ly/bigmoneyboonus

Автоматичен превод:
Georgianz
преди 2 години

Как се казва казиното?

Защото не мога да щракна върху него от този сайт!

Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Здравейте, това е спам в момента, този човек е публикувал тонове публикации с тази връзка и аз ще ги изтрия.

Казиното, което той изпраща е PalmSlots . Жалко, че толкова добро казино се рекламира толкова слабо. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини