ФорумОбсъждане на жалбиGamdom заключи моите 1,35 милиона $

Gamdom заключи моите 1,35 милиона $

преди 2 месеца от watersound11
|
950 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

Преди 2 седмици (9 юли 2024 г.) депозирах 85 000 $ в gamdom и имах късмет да играя блекджек и малко лудо време и успях да осребря 350 000 $, които те обработиха без никакъв проблем. Реших да продължа да играя и депозирах отново и получих баланс от 1,35 милиона $, играейки големи ръце на блекджек (общ депозит от 400 хиляди). Когато се опитах да изтегля половината от баланса, той се показваше като чакащ за няколко часа и в крайна сметка беше отказан. Свързах се с поддръжката на gamdom и те поискаха KYC, доказателство за адрес, селфи с дати и т.н., които с радост предоставих в рамките на минути. Казаха, че трябва да се уверят, че няма измама, преди да обработят тегленето, тъй като това е голяма сума (няма смисъл, тъй като играех блекджек еволюция на живо). Продължих да играя някакво лудо време около 30 минути и след това акаунтът беше забранен без никакво предупреждение. Вече две седмици се опитвам да разбера какво се случва и техният стандартен отговор е, че разследването е в процес на преглед и ще ме уведомят, когато стигне до заключение. Нямам ETA за това кога ще приключи, няма причина за забраната и никакъв вид облекчение, като се има предвид, че моите 1,35 милиона $ са заключени при тях и подозирам, че правят това, за да се измъкнат от плащането (както направиха за други високопоставени играчи, трябва просто търсене в Google, за да видите как се отнасят към своите високопоставени)


Имам нужда от вашата помощ като общност, защото е възмутително да държите тази сума печалби толкова дълго. Моля, ретуитнете, за да може gamdom да види

Редактиран от Romi преди 2 месеца
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
watersound11
преди 2 месеца

Здравейте. Съжалявам, че трябва да преминете през тази ситуация.

Не е необичайно казиното да направи някои допълнителни проверки или да започне разследване на играта, когато става въпрос за по-висока сума. Винаги е важно да информирате играчите за това, както направиха във вашия случай.

Понякога може да отнеме много време да се прегледа цялата история, особено ако трябва да се консултират и с доставчика на играта.

Надяваме се, че това е причината за забавянето и нашият екип ще се опита скоро да открие това във вашата жалба . Ако казиното има желание да комуникира, трябва да е въпрос на време да разрешите всичко това и да се надяваме, че ще можете да получите парите си.

Случайно имате ли актуализации относно вашия случай?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

На 9 юли 2024 г. средствата ми бяха замразени с Gamdom и акаунтът ми беше забранен с причина: Acc. В процес на преразглеждане. Оттогава не успях да получа никакво внимание от съответния отдел (за измами) относно актуализацията на състоянието на акаунта ми или да изтегля средства, които съм спечелил на техния уебсайт.

Сумата далеч не е малка (над 1,3 милиона долара) и при всеки опит да получа каквато и да е информация, единственият отговор, който получавам е: „вашият акаунт в момента се преглежда от съответния отдел". Това е същият стар отговор, формулиран по различен начин за всеки ден от последните 25 дни. В този момент съм все по-уверен, че ChatGPT е тяхната действителна подкрепа, като се има предвид, че формулировката е почти идентична и времето, в което получавам този отговор (почти мигновено). Реших да възприема различен подход и поисках изявление, че моят случай всъщност се преглежда „в момента" и ме помолих да се свържа с ръководителя на отдела. Те ме призрачиха, което ме кара да вярвам, че акаунтът ми дори не е близо до „съответния отдел". Не доколкото знам.


FYI:


1 – Те вече обработиха една заявка за теглене на $350k почти моментално


2 - При поискване за предоставяне на KYC/AML документи, аз го предоставих почти веднага, след няколко минути.


3 - Няма искания за допълнителна документация.


4 – Не е предоставен ETA (освен „скоро, възможно най-скоро").


Съжалявам, че приемам това публично, но това е моят „добросъвестен" опит да се свържа със съответния отдел и най-накрая да получа разрешение на моя случай, преди да отида още повече.


Оценявайте всички, които биха могли да споделят това (особено с някой от Gamdom). file

Автоматичен превод:
watersound11
преди 2 месеца

Наистина съжалявам, че този проблем продължава да съществува и се надявам, че нашият екип ще успее да разбере какво точно се случва.

Моля, бъдете малко търпеливи и скоро Бранислав ще актуализира вашата жалба със съответната информация.🙏

Автоматичен превод:
watersound11
преди 2 месеца

Това е доста неприятна ситуация!

Изумен съм колко спокоен изглеждаш. За да бъда напълно честен, бих очаквал и прилична грижа, но мога отчасти да разбера, че персоналът на казиното или неговият рисков екип се нуждаят от известно време, за да извършат каквото сметнат за необходимо.

Обичайно е големите печалби да се проверяват задълбочено. Понякога, за да се изключат бъгове или грешки в играта, дори доставчикът на играта е помолен да премине през процес на преглед. Въпреки това смятам, че трябваше да бъдете информирани за тези факти, за да не се налага да предполагате най-лошото, просто защото не сте наясно какво се случва.

Изглежда, че жалбата е напреднала до точката, в която казиното трябва да предостави своята гледна точка. Надявам се на повече информация много скоро.

Моля, докладвайте ни всяка нова информация, която откриете.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини