ФорумОбсъждане на жалбиFortunejack открадна 2600 USD от мен

Fortunejack открадна 2600 USD от мен

преди 4 месеца от sportbeting84
|
1040 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 месеца

Опитах се да изтегля и компанията реши, че съм човек, който не съм, така че решиха едностранно и незабавно да закрият сметката ми с всичките ми печалби, които бяха приблизително 2600 USD


Те нямат никакво доказателство за IP, държава на връзка, мобилно устройство, нищо от това


Поисках от тях да върнат печалбите, получени от законната игра с тях, но те не отговарят повече на имейли и окончателно затвориха акаунта ми


стойте далеч от тези крадци и измамници

Автоматичен превод:
sportbeting84
преди 4 месеца

Видях вашата жалба тук с нашия екип, но да ви кажа честно, не разбирам напълно причината за блокирането на акаунта. Какво имате предвид, като казвате, че „компанията реши, че съм човек, който не съм", моля? Бихте ли били по-конкретни, моля?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

изпратиха ми това по пощата:


спортни залагания84,


Свързваме се с вас във връзка със състоянието на акаунта ви. FortuneJack стриктно прилага политиката си за недопускане на множество акаунти и е установено, че вашият акаунт е свързан с поне един допълнителен акаунт, което се счита за нелегитимно използване на нашия уебсайт.

В пряко съответствие с нашите Правила и условия, печалбите, получени от играч, за когото е установено, че има няколко акаунта, се считат за получени нелегитимно и няма да бъдат кредитирани в акаунта на играча и/или анулирани. Това се отнася за всички допълнителни Игри или Услуги, в които участвате със средства, получени от нелегитимно използване на уебсайта.

Неспазването на изискванията на политиките за сигурност на FortuneJack може да доведе до някои или всички от следните процедури за сигурност:


- Задържане на всички активни транзакции до второ нареждане.

- Задържане на всички съществуващи финансови ресурси на разположение на потребителя.

- Изхвърлете завинаги всички свързани акаунти.

Автоматичен превод:
sportbeting84
преди 4 месеца

Благодаря ви за тази информация. Бихте ли предоставили и тези доказателства за вашата жалба, моля?

Но знаете ли, че имате повече акаунти в това казино?🤔

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

НЯМАМ ПОВЕЧЕ СМЕТКИ В ТОВА КАЗИНО!!!!!!!!!!


хей дори не ми позволи първо да премина KYC!


помолих ги по имейл да го направят, преди да решат да закрият завинаги акаунта ми, но не го направиха. защото всъщност техният KYC, както прочетох в няколко сайта, не изпраща само снимка за самоличност, те питат, всъщност ви молят да използвате уеб камерата и да направите оттам KYC, като сканирате личната си карта и лицето си. как могат да обвиняват, че съм някой друг, без дори да ми дадат рестото, за да докажат противното?


ще прикача екранни снимки на имейл, за да го докажа


те са измамници!

Автоматичен превод:
sportbeting84
преди 4 месеца

Надявам се, че скоро ще получите възможност да им докажете, че грешат във вашата жалба и ние ще можем да видим разрешаването на вашия случай по най-добрия възможен начин.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Как мога да докажа, че грешат, ако НЕ СА МИ ПОЗВОЛИЛИ ДА ПРЕМИНА KYC И СА ЗАТВОРИЛИ ПРОФИЛА МИ И ПОВЕЧЕ НЯМАМ ДОСТЪП?

Не си ли тук да посредничиш и да даваш решения в такива случаи?????????????????

Автоматичен превод:
sportbeting84
преди 4 месеца

Ето защо трябва да сътрудничите изцяло на нашия екип във вашата жалба . Вероника очаква още информация от вас и се надяваме, че нашият екип за оплаквания скоро ще успее да разреши проблема.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини