НачалоФорумОбсъждане на жалбиEXTREME CASINO EXTREME ИЗМАМИТЕЛИТЕ НЕ ИЗПОЛЗВАТ!!!

EXTREME CASINO EXTREME ИЗМАМИТЕЛИТЕ НЕ ИЗПОЛЗВАТ!!!

преди 2 години от fatkatzdispatch
|
3 878 преглеждания 1 отговор |
|
преди 2 години

Внимавайте, че този сайт не е легитимен и ще направи каквото трябва, за да избегне изплащане! Регистрирах се през уикенда, беше малко проблем на телефона ми, така че изиграх завъртанията си и след това превключих на компютъра си, след което ми каза, че моето влизане не съществува, въпреки че получих имейла за добре дошли, той се обърка малко повече, но накрая получи сметката ми нагоре Спечелих малко над един бон, така че отидох да потвърдя акаунта си, както пишеше, чаках цял уикенд, за да ми бъде казано в понеделник, че акаунтът, който има баланс в него, е прекратен поради нарушаване на правилата от два акаунта... изпратих имейл и използвах функцията за чат. Показах им екранната снимка на това, което спечелих, и те ме игнорират, така че ме кара да вярвам, че това е техният начин да не плащат и да сайтът все още не работи, силно препоръчвам да не влагате пари в този сайт изглежда доста очевидно, че са измамници и ще намерят дупки, за да избегнат да плащат на хората това, което дължат. Хората в Чате отговориха на едно изречение и след това ме пренебрегнаха. Както казах този сайт е ИЗМАМА. И следващата ми спирка онлайн днес е с по-доброто бизнес бюро. Ако имате проблем там, внимавайте, че няма да ви помогнат. За да архивирам това, което казвам, включих транскрипта на чата. Просто си помислих, че ще спестя някого там от утежнението да даде на тези мошеници и стотинка от трудно спечелените им пари!



Добър ден и добре дошли в Casino Extreme! С какво мога да бъда полезен?


Бари


Здравейте, моето име е Тереза, току-що се присъединих към този сайт и когато отидох да направя проверката, се върна, че имам два акаунта с едно и също екранно име, както се оказа, не съм сигурен какво направих или как го направих всичко, което знам е че печалбите, които спечелих, ги няма и аз се опитвам да видя къде са взети и те? Ето екранна снимка, която направих онзи ден, докато играех


file


image.png

187,96 КБ

Изтегли


Но объркването с моя акаунт обяснява защо понякога не мога да вляза в играта, но не разбирам как получих два акаунта с едно и също екранно име и защо да прекратя този с печалбите в него?


Един момент моля. Нека видя какво мога да направя.


Бари


ОЦЕНЯВАМ ГО



Здравейте


Ей там! В момента изпитваме натоварен трафик, така че, моля, в готовност и възможно най-скоро, ние ще ви помогнем. Благодаря ви много за разбирането. Моля, заявете заявката си и изчакайте някой от нашите агенти да се присъедини към вашата чат сесия!


Джарвис


Здравейте, моето име е Тереза, току-що се присъединих към този сайт и когато отидох да направя проверката, се върна, че имам два акаунта с едно и също екранно име, както се оказа, не съм сигурен какво направих или как го направих всичко, което знам е че печалбите, които спечелих, ги няма и аз се опитвам да видя къде са взети и те? Ето екранна снимка, която направих онзи ден, докато играех




image.png

172,17 КБ

Изтегли


Но объркването с моя акаунт обяснява защо понякога не мога да вляза в играта, но не разбирам как получих два акаунта с едно и също екранно име и защо да прекратя този с печалбите в него?


Ей там! Наистина съжаляваме, но в момента не можем да отговорим на нито една заявка за чат поради автоматична поддръжка на системата. Моля, върнете се след няколко и ние сме сигурни, че всички услуги ще работят! Междувременно можете свободно да използвате нашето казино, както обикновено! Извинения за неудобството и благодаря за разбирането!


Казино Extreme


Здравейте и добре дошли в Casino Extreme!

Моля, изчакайте няколко минути.


Филип


да


Получавате безплатен бонус при първия си депозит


Филип


вземете какъв бонус? И така, къде изчезнаха и парите, които спечелих?




IMG_0632.PNG

323,15 КБ

Изтегли


Балансът е премахнат поради множество нарушения на акаунта.


Филип


Дори не знам как получих другия акаунт със същото екранно име и този, който вие прекратихте, е този, на който играх, така че те избраха този, който имаше баланс, а не този, който не беше използван, за който дори не бях уведомен грешката, която трябваше да е проблем, докато не потвърдих акаунта си.



в деня, в който се регистрирах, беше проблем на телефона ми, но сега разбирам защо ми позволяваше да вляза в една секунда, а след това не на следващата, но не беше направено нарочно


и ако е така, защо да използвам същата информация за вход

13:28

трябва да има начин, който показва това


Здравейте


Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Фамилията е изтрита
Автоматичен превод:
fatkatzdispatch
преди 2 години

Здравей Тереза,

за мен изглежда, че казиното имаше някои технически проблеми и служителите на казиното сега имат проблеми да се справят с последствията.

Ние винаги се опитваме да убедим казината, че правилото за няколко акаунта, както и същото правило за IP, трябва да се третират внимателно, всеки проблем поотделно.

И двете правила служат като защита от ловци на бонуси или злоупотреба с бонуси. Ако създадете 5 акаунта и вземете 5 бонуса без депозит само за нови играчи, вие вече не сте нов играч и получавате предимство от няколко бездепозитни бонуса, които нямате право да взимате нормално за една сметка.

Въпросът е кога взехте бонуса, моля? Можеш ли да кажеш?




Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини