Играх evolution онлайн BJ преди 2 седмици чрез моя сайт за залагания Unibet
Имаше няколко пъти, когато моят залог и някои други залагания на маса бяха отхвърлени, но парите бяха обърнати, така че всичко е наред. Но след около 4 минути - един час по-късно техническият проблем отново отхвърли залога ми, но не и една маса, на която играх. Така че може би е моят интернет или нещо подобно. Така че излязох и влязох отново, но бях наистина шокиран, открих, че в баланса ми липсват £320, докато гледах историята на залозите си, залогът, който бях направил и бях отхвърлен и никога не ми се раздаваше от дилъра, но те взеха парите и не t се върна до сега. Така че онази нощ/рано сутринта докладвах на поддръжката на живо на evolution, след което те получиха референтния код и ми казаха да кажа на моя доставчик или UNIBET. така че докладвах историята и почти всеки ден ги питах чрез чат на живо и им давах някои доказателства като моята история на залагания и идентификационния номер на залога. Винаги са ми казвали, че все още се разследват. МИНАХА 2 СЕДМИЦИ. Моля, не използвайте UNIBET, хора.
Все още чакам да приключи разследването.
Обслужването на клиенти е ужасно.
Изглежда никой не може да ви помогне.
I played evolution online BJ 2 week ago via my bet site Unibet
There was couple time my bet and some of other table bet get rejected but the money was reverse so it's alright. But after about 4mins - one hour later the technical issue back again rejected my bet but not one table I played with. So maybe it's my internet or something. So I logged off and logged back in but I was really shock I found my balance missing £320 as I look at my bet history the bet I was placed and got rejected and never get dealt by the dealer but they took the money and hasn't returned till now. So that night/early morning I reported to the live support of the evolution then they have me Reference code and told me to tell my provider or UNIBET. so I reported the story and almost everyday I asked them via live chat and gave them some evidence like my bet history and and the ID of the bet. They always told me still under investigation. IT HAS BEEN 2 WEEKS. Don't use UNIBET please people.
I'm still waiting for the investigation finish.
Costumer service is horrible.
No one seem able to help you.