От известно време съм щастлив VIP играч в казино Emu и доскоро можех да внасям депозити, използвайки картата си за виза. Преди около месец външният вид на банковата страница се промени и изведнъж се наложи да започна да въвеждам данните на визовата си карта ръчно всеки път, когато се опитвах да депозирам, които постоянно се проваляха. Поддръжката на Emu съветва само след като попитах, че вече не приемат депозити на карти от играчи от Обединеното кралство и че трябва да използвам опция за електронен портфейл. Във Великобритания електронните портфейли изглежда не позволяват депозити за финансиране на хазартни сметки. Така че всъщност не успях да продължа да играя в Emu. Бях обаче много раздразнен, когато ми дадоха бонус за рожден ден тази седмица, който натрупах в размер на £ 500 и когато се опитах да тегля, те казаха, че трябва да използвам ewallet, а при промяната има неизправност при интеграцията на банковия превод към техния нов доставчик ... но не мога да използвам ewallet за теглене, ако той не е свързан с акаунта ми чрез депозит ..... така че в крайна сметка изиграх средствата и затворих сметката си. Но исках да уведомя другите играчи от Обединеното кралство в Emu по въпроса.
I've been a happy VIP player at Emu casino for some time and was until recently able to make deposits using my visa card. About a month ago the banking page appearance changed and I suddenly had to start entering my visa card details manually every time I tried to deposit which were constantly failing. Emu support advised only after I enquired that they no longer accept card deposits from UK players and that I had to use an e-wallet option. In the UK e-wallets dont seem to allow deposits to fund gambling accounts. So I was in effect unable to continue to play at Emu. I was however really annoyed when they gave me a birthday bonus this week which I built to a £500 credit and when I tried to withdraw, they said I needed to use an ewallet a there was a malfunction with the bank transfer intergration in the change over to their new provider..but I cant use an ewallet to withdraw if its not linked to my account via a deposit.....so I ended up playing away the funds and closing my account. But I wanted to make other UK players at Emu aware of the issue.