Нямах проблеми с депозирането и харченето на пари, но когато стана дума за теглене на печалбите ми, възникна недоразумение с моето име. Аз съм Алек, но името ми в акта ми за раждане е Александър, получих имейл с молба да обясня това недоразумение и веднага щом когато отговоря, акаунтът ми ще бъде потвърден, една минута по-късно, без дори да имам възможност да отговоря, те имейлите отново казват
Ние преглеждаме и извършваме няколко проверки на вашия акаунт и междувременно сме поставили временно задържане на акаунта. Моля, оставете ни 10 работни дни, за да се свържем с вас с допълнителна информация и статус на акаунта. След като получих втория имейл, продължих да изпращам необходимите документи, за да докажа, че съм същото лице в моята шофьорска книжка, както и в паспорта си, тъй като единият е Алек, а другият е Александър. от 400 евро те бяха достатъчно щастливи да ми вземат парите без проверка и дори сега, когато предоставих правилните документи и се обясних с доказателство, в деня след като направих теглене ми казаха, че сметките ми са затворени и в процес на проверка да изчакам 10 дни, Надявам се това да е разрешено и да мога да се върна и да напиша добър преглед. Няма да чакам 10 работни дни, ако това не бъде подредено. Предлагам ви да вземете съвета ми да стоите напълно далеч от този уебсайт! Направих скрийншот на всички имейли между екипа за поддръжка и мен, които ясно показват, че не съм в грешка и предоставих обяснение и доказателство, както и че те просто се опитват да излязат от плащането на моето теглене
I had no trouble depositing and spending money but when it came to withdrawaling my winnings there was a misunderstanding with my name I go by Alec but my name on my birth certificate is Alexander, I received an email asking me to explain this misunderstanding and as soon as i reply my account would be verified, one minute later without me even getting a chance to reply they email again saying
We are reviewing and carrying out a few checks on your account and in the meantime have placed a temporary hold on the account. Please allow us 10 business days to get back to you with further information and account status. After receiving the second email I proceeded to relpy with the necessary documents to prove I am the same person on my drivers licence as I am on my passport as one is Alec and one is Alexander I also provided my birth certificate, I have a pending withdrawal of 400 euro they were happy enough to take my money without verification and even now that I have provided the right documents and explained myself with proof, the day after making a withdrawal I've been told my accounts closed and under review wait 10 days, I do hope this resolved and I can come back and write a good review i won't be waiting 10 business days if this isn't sorted I suggest you take my advice to stay completely away from this website! I have screenshotted all emails between there support team and myself that clearly show I am not in the wrong and have provided an explanation and proof and also that they are just trying to get out of paying my withdrawal