Играех слотове Golden Fire Link - Buchae Blossom на DraftKings, когато отключих бонус играта, като ударих четири или повече огнени топки. В бонус играта успях да отключа всички редове. Когато горният ред се завъртя, той се приземи върху главния бонус; обаче, когато огнените топки бяха сумирани, основният бонус не беше включен. Направих залог от $0,60 и трябваше да ми бъдат платени $600 за уцелването на главния бонус, но бях компенсиран само за общия брой огнени топки.
Информирах DraftKings за този проблем и те казаха, че доставчикът на играта твърди, че не съм улучил основния бонус, което според мен е невярно. Знам как работи играта. Тази ситуация ми се случи три пъти за по-малко от три седмици. Вторият път също заложих $0,60 и отново не ми бяха платени $600 за успеха на мейджъра. Още веднъж доставчикът на играта настоя, че не съм уцелил основния бонус.
До третия случай бях подготвен и направих екранна снимка, показваща, че съм улучил бонуса. Този път заложих $0,20, но отново не ми беше платено за уцелването на основния бонус, който трябваше да ми донесе $200. Уведомих отново доставчика на играта, този път с доказателство, но чаках отговор цяла седмица. Първите два пъти успяха да отговорят в рамките на един ден.
Сега се чувствам разочарован, защото ако това се е случило за трети път и имам доказателство, вярвам, че заслужавам да ми бъдат платени $1400 за това, че съм уцелил основния бонус три пъти. Как това е справедливо за клиента? Причината да харча трудно спечелените си пари за тези игри е да се надявам да спечеля голяма награда. Изглежда несправедливо и вероятно незаконно, че могат да ми вземат парите без проблем, но когато успея да успея да получа голяма награда, те не изплащат.
Нелепо е, че аз като клиент трябва да се боря, за да получа награда, която съм спечелил честно и справедливо. Фактът, че доставчикът на играта може просто да отхвърли искането ми без подходящо разследване, е неприемлив. Никой не трябва да прави екранна снимка, за да докаже, че е спечелил голяма награда. Направих екранната снимка само по необходимост, защото това беше третото събитие.
Сега търся съвет как да се справя с този продължаващ проблем, особено в случай че доставчикът на играта отново оспори печалбата ми въпреки доказателствата, които имам. Всякакви насоки ще бъдат оценени.
I was playing Golden Fire Link - Buchae Blossom slots on DraftKings when I unlocked the bonus game by hitting four or more fireballs. In the bonus game, I managed to unlock all of the rows. When the top row spun, it landed on the major bonus; however, when the fireballs were totaled, the major bonus was not included. I placed a bet of $0.60 and should have been paid $600 for hitting the major bonus, but I was only compensated for the total of the fireballs.
I informed DraftKings about this issue, and they said that the game provider claimed I hadn’t hit the major bonus, which I believe is false. I know how the game works. This situation happened to me three times in under three weeks. The second time, I also bet $0.60 and was again not paid the $600 for hitting the major. Once again, the game provider insisted that I hadn’t hit the major bonus.
By the third instance, I was prepared and took a screenshot showing that I had hit the bonus. I placed a $0.20 bet this time, but once again, I wasn’t paid for hitting the major bonus, which should have paid me $200. I notified the game provider again, this time with proof, but I have been waiting a week for a response. The first two times, they were able to respond within a day.
Now, I feel frustrated because if this has happened a third time and I have proof, I believe I deserve to be paid $1,400 for hitting the major bonus three times. How is this fair to the customer? The reason I spend my hard-earned money on these games is to hopefully win a big prize. It seems unfair, and possibly illegal, that they can take my money without issue, but when I hit a major prize, they don’t pay out.
It is ridiculous that I, as a customer, have to fight to receive a prize that I earned fair and square. The fact that the game provider can simply deny my claim without proper investigation is unacceptable. No one should have to take a screenshot to prove they hit a major prize. I only took the screenshot out of necessity because this was the third occurrence.
I am now seeking advice on how to address this ongoing issue, especially in case the game provider disputes my win again despite the evidence I have. Any guidance would be appreciated.
Автоматичен превод: