ФорумОбсъждане на жалбиДепозиран чрез банков превод и сега изисква доказателство от Paysafe за теглене

Депозиран чрез банков превод и сега изисква доказателство от Paysafe за теглене

преди 1 година от Highroller
|
3118 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте заедно,


Имам проблема, че на 26 август 2022 г. направих депозит в моята дългогодишна сметка в казино Platin.

След като спечелих 300 евро и исках да ги изплатя, на следващия ден получих имейл, че ми липсва доказателство за идентификация (доказателство за плащане от Paysafecard), въпреки че играя от години и винаги можех да платя без никакви проблеми .


ps: Не съм плащал през Paysafe поне от 10 месеца.


Това, което ме дразни е, че дори не съм депозирал през Paysafe и защо не се иска при депозит, а само когато спечелиш нещо.

Писах на чата на живо, той ми даде период, в който съм депозирал в Paysafe за 10 месеца и че трябва да извикам този период за транзакции в моя акаунт в Paysafe и да изпратя екранната снимка с имейл, депозит redlino и потребителско име и т.н. За съжаление, не ми показва това в акаунта ми в Paysafe, така че не знам как да продължа. Дълго време беше и платинен премиум член. Поддръжката говори покрай мен. Опитах се да ви изпратя профила на акаунта си в Paysafe с имейл с клиентски номер и т.н. Това беше отхвърлено, защото няма депозит в Platincasino, който да се види.


Моля за помощ




Автоматичен превод:
Highroller
преди 1 година

Здравейте,

За мен изглежда, че казиното има нужда да депозирате някаква сума чрез Paysafe и да изпратите доказателството за тази транзакция, за да оцените опцията за плащане. Също така мисля, че всички тези документи, използвани за проверка, не трябва да са по-стари от да кажем 6 месеца (само пример), така че трябва да ги актуализирате.

Както и да е, кой метод използвахте за депозит и коя опция за теглене избрахте, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година
  • Депозиран по банкова сметка
  • Платено по банкова сметка

Струва ми се, че просто искате да спрете хората, когато плащат, с надеждата, че ще заложат парите, които са спечелили.


Не депозирах в Paysafe, това е шегата, че сега искате доказателство за плащането.

Автоматичен превод:
Highroller
преди 1 година

Разбирам, че отговорът ви е предназначен за казиното, бъдете сигурни, че не съм служител на казино 🙂. Затова няма да говоря от тяхно име.

Трябва да информирате директно казиното. Все пак може да има някакво погрешно впечатление.

Просто се опитах да разбера защо казиното ви пита за Paysafe, това е всичко. Моля, имайте предвид, че ограниченията, причинени от законите за хазарта в Германия, могат да повлияят на наличните опции за плащане. Всичко, свързано с банкова сметка, трябва да бъде внимателно проверено.

Автоматичен превод:
Highroller
преди 1 година

Здравейте!

Може би ги заплашвайте с тези неща... https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ или също https://gluecksspielhero.at/ Може би ще помогне... определено може да не навреди. .. хаха

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сервус хора,


Platin Casino е много съмнително казино и не препоръчваме да играете там.


Задържаха ме 3 седмици, въпреки че парите вече бяха загубени.


предпочита да играе с реномирани доставчици като wunderino и др.


моят съвет вече прекрати моя дългогодишен главен акаунт

Автоматичен превод:
Highroller
преди 1 година

Здравейте,

Не съм сигурен, че разбирам какво се е случило, но изглежда, че сте загубили баланса си в платиновото казино, прав ли съм?

Имате ли нужда от помощ, чудя се?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини