НачалоФорумОбсъждане на жалбиДепозиран чрез банков превод и сега изисква доказателство от Paysafe за теглене

Депозиран чрез банков превод и сега изисква доказателство от Paysafe за теглене

преди 2 години от Highroller
|
4 517 преглеждания 15 отговора |
|
преди 2 години

Здравейте заедно,


Имам проблема, че на 26 август 2022 г. направих депозит в моята дългогодишна сметка в казино Platin.

След като спечелих 300 евро и исках да ги изплатя, на следващия ден получих имейл, че ми липсва доказателство за идентификация (доказателство за плащане от Paysafecard), въпреки че играя от години и винаги можех да платя без никакви проблеми .


ps: Не съм плащал през Paysafe поне от 10 месеца.


Това, което ме дразни е, че дори не съм депозирал през Paysafe и защо не се иска при депозит, а само когато спечелиш нещо.

Писах на чата на живо, той ми даде период, в който съм депозирал в Paysafe за 10 месеца и че трябва да извикам този период за транзакции в моя акаунт в Paysafe и да изпратя екранната снимка с имейл, депозит redlino и потребителско име и т.н. За съжаление, не ми показва това в акаунта ми в Paysafe, така че не знам как да продължа. Дълго време беше и платинен премиум член. Поддръжката говори покрай мен. Опитах се да ви изпратя профила на акаунта си в Paysafe с имейл с клиентски номер и т.н. Това беше отхвърлено, защото няма депозит в Platincasino, който да се види.


Моля за помощ




Автоматичен превод:
Highroller
преди 2 години

Здравейте,

За мен изглежда, че казиното има нужда да депозирате някаква сума чрез Paysafe и да изпратите доказателството за тази транзакция, за да оцените опцията за плащане. Също така мисля, че всички тези документи, използвани за проверка, не трябва да са по-стари от да кажем 6 месеца (само пример), така че трябва да ги актуализирате.

Както и да е, кой метод използвахте за депозит и коя опция за теглене избрахте, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години
  • Депозиран по банкова сметка
  • Платено по банкова сметка

Струва ми се, че просто искате да спрете хората, когато плащат, с надеждата, че ще заложат парите, които са спечелили.


Не депозирах в Paysafe, това е шегата, че сега искате доказателство за плащането.

Автоматичен превод:
Highroller
преди 2 години

Разбирам, че отговорът ви е предназначен за казиното, бъдете сигурни, че не съм служител на казино 🙂. Затова няма да говоря от тяхно име.

Трябва да информирате директно казиното. Все пак може да има някакво погрешно впечатление.

Просто се опитах да разбера защо казиното ви пита за Paysafe, това е всичко. Моля, имайте предвид, че ограниченията, причинени от законите за хазарта в Германия, могат да повлияят на наличните опции за плащане. Всичко, свързано с банкова сметка, трябва да бъде внимателно проверено.

Автоматичен превод:
Highroller
преди 2 години

Здравейте!

Може би ги заплашвайте с тези неща... https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ или също https://gluecksspielhero.at/ Може би ще помогне... определено може да не навреди. .. хаха

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сервус хора,


Platin Casino е много съмнително казино и не препоръчваме да играете там.


Задържаха ме 3 седмици, въпреки че парите вече бяха загубени.


предпочита да играе с реномирани доставчици като wunderino и др.


моят съвет вече прекрати моя дългогодишен главен акаунт

Автоматичен превод:
Highroller
преди 2 години

Здравейте,

Не съм сигурен, че разбирам какво се е случило, но изглежда, че сте загубили баланса си в платиновото казино, прав ли съм?

Имате ли нужда от помощ, чудя се?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здравей

Тъй като съм от Германия, не виждам отзиви или оплаквания за Platin Casino. Поисках теглене преди 4 дни и оттогава не съм чул нищо. Те не отговарят на имейли и изглежда няма чат на живо. Някой имал ли е лоши преживявания наскоро?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 4 месеца

Здравейте, според това, което гледах, видях, че други играчи също са имали някои проблеми през последните дни, но в крайна сметка това беше решено. Виждам, че чакаш 4 дни. Това първото ви теглене ли е или сте имали успешни и преди?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравейте, не, не ми беше първото теглене, затова се изненадах. Парите бяха в сметката ми вчера, така че всичко е наред.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 4 месеца

Радвам се, понякога просто трябва да изчакате известно време и ако знаете как работи тук, понякога играчите могат да разчитат на по-малко забавяне.

Както и да е, когато всичко е решено е страхотно. Продължавай в същия дух. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, сега имам същия проблем. Те искат доказателство за Paysafe, но аз платих чрез незабавен превод (Apple Pay) и сега не мога да тегля. може ли някой да ми помогне Те вече имат банковото ми доказателство и всичко останало, но сега вече не се свързват.

Автоматичен превод:
Murphy2106
преди 1 месец

Наистина обаче не разбирам защо биха искали доказателство за Paysafe.

Използвали ли сте го някога в това казино за депозиране?

Непременно се опитайте да се свържете с поддръжката относно това по имейл и ни информирайте за отговора, който получавате, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, плащал съм с Paysafe няколко пъти преди. Но сега платих с Apple Pay. какво трябва да направя Да изтрия акаунта си в Paysafe и да им изпратя потвърждение? Писах им няколко пъти, че съм платил с Apple Pay. От 3 дни нямам отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сега дойде това съобщение. Дори нямам кредитна карта и този път не депозирах чрез Paysafe.


Предстоящото Ви теглене на 700 EUR е отменено.

Лично съобщение от екипа за поддръжка на клиенти: Моля, качете извлечение от кредитна карта като доказателство за вашите депозити, направени чрез ApplePay Card. Моля, уверете се, че датата и часът на депозитите в НАШЕТО казино са видими. Освен това, моля, уверете се, че името и/или IBAN на притежателя на кредитната карта са видими в извлечението. 2024-10-26 09:52:46 60 EUR За да потвърдим напълно вашата сметка на играч за бъдещи депозити/тегления, ние изискваме следните документи: За да потвърдим вашия PaySafe метод на плащане, ние ви молим да качите разписка за Paysafe депозит като PDF към вашия акаунт на играч. За да направите това, моля, отидете на „Транзакции" в менюто в горната част на страницата и изберете датата на последния си депозит. След това щракнете върху синята икона „Принтер", за да отворите и запишете обобщението на транзакцията в PDF формат. Моля, уверете се, че вашето име, клиентски номер, адрес и депозит са видими.

Автоматичен превод:
Murphy2106
преди 1 месец

В този случай наистина бих ви препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип. Те ще ви преведат през всичко това и ще направят всичко възможно, за да ви помогнат да го разрешите.

какво ще кажеш

Ако искате да го направите, моля , следвайте тази връзка и обяснете там цялата ситуация.

Уведомете ни, ако имате нужда от помощ, и ни информирайте за всякакви актуализации, моля.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини