Здравейте, макар че има известен смисъл, препоръчвам ви да прочетете пълните правила и винаги да потвърждавате очакванията си с поддръжката на казиното, вместо да разчитате единствено на собствените си заключения.
Помислете за тези:
8. ИЗПОЛЗВАНЕ НА ИГРАЧНИЯ ПРОФИЛ
8.1 Разрешен е само един акаунт на човек, домакинство, IP адрес и компютърно устройство. Създаването на множество потребителски акаунти може да доведе до прекратяване на акаунтите и спиране на всички плащания. Ако двама или повече потребители споделят едно и също домакинство, IP адрес и компютърно устройство, ние трябва да бъдем информирани от съответните титуляри на акаунтите. Нямате право да предоставяте достъп до вашия потребителски акаунт или да позволявате на трети страни да използват уебсайта, включително, но не само, непълнолетни или самоизключили се лица. Всички печалби, възвръщаемости или бонуси, които сте спечелили или натрупали през времето, когато дублираният акаунт е бил активен, могат да бъдат възстановени от нас и вие се задължавате да ни върнете при поискване всички средства, които са били изтеглени от дублирания акаунт. Ако решим да оставим една сметка отворена, това ще бъде първата сметка, която сте открили при нас, към която ще бъдат преведени останалите ви депозити, ако има такива.
„9.5 Не можете да прехвърляте, продавате или залагате Вашата сметка на друго лице. Тази забрана включва прехвърлянето на каквито и да е ценни активи от всякакъв вид, включително, но не само, собственост върху сметки, печалби, депозити, залози, права и/или искове във връзка с тези активи, правни, търговски или други. Забраната за посочените прехвърляния включва също, но не се ограничава до, обременяване, залагане, прехвърляне, ползване, търговия, посредничество, ипотекиране и/или даряване в сътрудничество с довереник или друга трета страна, компания, физическо или юридическо лице, фондация и/или асоциация под каквато и да е форма."
По принцип, ако мога да обясня накратко, трябва да информирате казиното в момента, в който създавате акаунт от едно и също домакинство, и разбира се, идеята за един акаунт на човек означава, че няма споделени услуги, активи или пари. Бихте ли помислили защо казината биха изисквали отделни акаунти за всеки човек, ако тези съображения не бяха от значение?
Съжалявам, че не сте предвидили това и се надявам, че това обобщение ще ви помогне да се предпазите. 🙏
Hello, while it makes some sense, I recommend that you read the full rules and always confirm your expectations with casino support instead of relying solely on your conclusions.
Consider those:
"8. USE OF PLAYER’S ACCOUNT
8.1 Only one Account per person, household, IP address and computer device is allowed. Creating multiple user accounts may result in termination of the accounts and suspending of all payouts. If two or more users share the same household, IP address and computer device, We must be informed by the respective Accounts’ holders. You shall not provide access to your user account or allow any third party use of the Website including but not limited to minors or self excluded persons. Any returns, winnings or bonuses which You have gained or accrued during such time as the duplicate account was active may be reclaimed by us, and You undertake to return to us on demand any such funds which have been withdrawn from the duplicate account. Should We decide to leave one account open, it will be the first account that You opened with us, to which your remaining deposits, if any, will be transferred."
"9.5 You cannot transfer, sell, or pledge Your Account to another person. This prohibition includes the transfer of any assets of value of any kind, including but not limited to ownership of accounts, winnings, deposits, bets, rights and/or claims in connection with these assets, legal, commercial or otherwise. The prohibition on said transfers also includes however is not limited to the encumbrance, pledging, assigning, usufruct, trading, brokering, hypothecation and/or gifting in cooperation with a fiduciary or any other third party, company, natural or legal individual, foundation and/or association in any way shape or form.."
Basically, if I may explain that in short, you are supposed to inform the casino the moment you create an account from the same household, and of course, the point of one account per person means no shared services, assets, or money. Could you consider why casinos might require separate accounts for each person if these concerns were not relevant?
I'm sorry you did not see this coming, and I hope this summary helps you stay safer. 🙏
Автоматичен превод: