ФорумОбсъждане на жалбиДали Casino Guru третира справедливо всички оплаквания

Дали Casino Guru третира справедливо всички оплаквания

преди 9 месеца от vieiramarcantoine
|
1421 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца

Здравейте,


Гуруто на казиното отхвърли жалбата ми срещу Stake.


Предоставих доказателства, че съм имал друг акаунт в Stake, който беше затворен поради пристрастяване към хазарта.


Освен това посочих, че новият ми акаунт не е преминал никакви AML или KYC проверки, което ми позволи да депозирам повече от 50k и да изтегля 11k.


Casino Guru поиска имейл, изпратен до Stake, за да ги уведоми за намерението ми да затворя акаунта си.

Намирам това за ненужно, като се има предвид, че всички стъпки са завършени онлайн и са им предоставени имейли за потвърждение.

Наблюдавах други оплаквания, при които това не се изискваше. Агентът не искаше да проучи проблема по-нататък, когато обясних, въпреки опцията за проверка на подробностите.


Как става така, че Casino Guru не следва и не спазва AML и KYC протоколите, които също бяха нарушени в случая на предишния ми закрит акаунт?


Намирам за ненормално организация за алтернативно разрешаване на спорове (ADR) да игнорира процесите на уебсайта и да пренебрегва факта, че имам закрит акаунт.

Освен това Stake не проведе необходимите KYC и AML процедури, което потенциално ме накара да депозирам все повече пари.


Тази ситуация е дълбоко тревожна и бих се радвал да чуя свидетелства от други, които са имали оплаквания от Casino Guru.

Автоматичен превод:
vieiramarcantoine
преди 9 месеца

За да помогна на другите да получат достъп до вашата жалба, добавям директната връзка 👈

Обзалагам се, че заключителното резюме също може да е интересно:

„Моля, разберете, че не можете да сравните вашия случай с други случаи, без да имате пълни доказателства. Те може да изглеждат подобни в началото, темата може да е същата, но доказателствата, предоставени от играчите (които, между другото, не са достъпни за никого, но служители на casino.guru) е най-важното парче от пъзела, което променя начина, по който подхождаме към всеки случай.

Играчите от всяка от споменатите жалби предоставиха имейли, в които поискаха самоизключване и заявиха, че искат да закрият акаунтите си поради пристрастяване към хазарта. Извинявам се, но не предоставихте такива доказателства, въпреки че ги поисках многократно. Без това доказателство не можем да поискаме възстановяване на депозита. Ако не сте съгласни с нашето решение, винаги можете да се свържете с лицензиращия орган, тъй като те имат повече инструменти и опции, за да помогнат на играчите.

Тъй като изглежда, че вашият втори акаунт също е закрит, не можем да направим нищо. Мога само да препоръчам, че ако искате да поискате самоизключване от всяко казино в бъдеще, моля, използвайте инструкциите, които публикувах по-рано в тази тема. Не забравяйте винаги да споменавате проблема с хазарта като причина за самоизключване и не забравяйте да запазите имейла.

Поради горепосочените причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. Благодарим ви за разбирането. Съжалявам, че не можахме да бъдем повече полезни в този случай. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако срещнете проблеми с това или друго казино в бъдеще.

"

Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

За да помогна на другите да получат достъп до вашата жалба, добавям директната връзка 👈

Обзалагам се, че заключителното резюме също може да е интересно:

„Моля, разберете, че не можете да сравните вашия случай с други случаи, без да имате пълни доказателства. Те може да изглеждат подобни в началото, темата може да е същата, но доказателствата, предоставени от играчите (които, между другото, не са достъпни за никого, но служители на casino.guru) е най-важното парче от пъзела, което променя начина, по който подхождаме към всеки случай.

Играчите от всяка от споменатите жалби предоставиха имейли, в които поискаха самоизключване и заявиха, че искат да закрият акаунтите си поради пристрастяване към хазарта. Извинявам се, но не предоставихте такива доказателства, въпреки че ги поисках многократно. Без това доказателство не можем да поискаме възстановяване на депозита. Ако не сте съгласни с нашето решение, винаги можете да се свържете с лицензиращия орган, тъй като те имат повече инструменти и опции, за да помогнат на играчите.

Тъй като изглежда, че вашият втори акаунт също е закрит, не можем да направим нищо. Мога само да препоръчам, че ако искате да поискате самоизключване от всяко казино в бъдеще, моля, използвайте инструкциите, които публикувах по-рано в тази тема. Не забравяйте винаги да споменавате проблема с хазарта като причина за самоизключване и не забравяйте да запазите имейла.

Поради горепосочените причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. Благодарим ви за разбирането. Съжалявам, че не можахме да бъдем повече полезни в този случай. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако срещнете проблеми с това или друго казино в бъдеще.

"

Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Проблемът е, че процесът в онлайн за Stake, вие не заявявате по имейл, а в чата и след това трябва да направите 24-часов студен акаунт и след това трябва да потвърдите след това забавяне, ако искате да бъдете изключени или не. ..


Мисля, че е доста ясно, че е направено по този начин.


Освен това това не обяснява как Casino Guru не подава жалбата, защото казиното не е извършило проверката KYC и AML във втория ми акаунт... Можете ли да обясните, моля?


Благодаря

Автоматичен превод:
vieiramarcantoine
преди 9 месеца

Знаеш ли, затова Кристина предложи по-добър подход следващия път.

„Тъй като изглежда, че вашият втори акаунт също е затворен, не можем да направим нищо. Мога само да препоръчам, че ако искате да поискате самоизключване от всяко казино в бъдеще, моля, използвайте инструкциите, които публикувах по-рано в тази тема . Имайте предвид винаги да споменавате проблема с хазарта като причина за самоизключване и не забравяйте да запазите имейла."

Не съм сигурен точно какво искаш да обясниш. Ако не можете да ни докажете, че пристрастяването към хазарта е посочената причина за закриването на сметката, ние нямаме лост срещу казиното.

Беше споменато. Чувствайте се свободни да коригирате тази част: „Тъй като изглежда, че вторият ви акаунт също е затворен, не можем да направим нищо"

Е, какво има, моля?


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини