Здравейте,
Гуруто на казиното отхвърли жалбата ми срещу Stake.
Предоставих доказателства, че съм имал друг акаунт в Stake, който беше затворен поради пристрастяване към хазарта.
Освен това посочих, че новият ми акаунт не е преминал никакви AML или KYC проверки, което ми позволи да депозирам повече от 50k и да изтегля 11k.
Casino Guru поиска имейл, изпратен до Stake, за да ги уведоми за намерението ми да затворя акаунта си.
Намирам това за ненужно, като се има предвид, че всички стъпки са завършени онлайн и са им предоставени имейли за потвърждение.
Наблюдавах други оплаквания, при които това не се изискваше. Агентът не искаше да проучи проблема по-нататък, когато обясних, въпреки опцията за проверка на подробностите.
Как става така, че Casino Guru не следва и не спазва AML и KYC протоколите, които също бяха нарушени в случая на предишния ми закрит акаунт?
Намирам за ненормално организация за алтернативно разрешаване на спорове (ADR) да игнорира процесите на уебсайта и да пренебрегва факта, че имам закрит акаунт.
Освен това Stake не проведе необходимите KYC и AML процедури, което потенциално ме накара да депозирам все повече пари.
Тази ситуация е дълбоко тревожна и бих се радвал да чуя свидетелства от други, които са имали оплаквания от Casino Guru.
Hello,
The Casino Guru rejected my complaint against Stake.
I provided evidence that I used to have another account with Stake, which was closed due to gambling addiction.
Additionally, I pointed out that my new account did not undergo any AML or KYC checks, allowing me to deposit more than 50k and withdraw 11k.
Casino Guru requested an email sent to Stake to notify them of my intention to close my account.
I find this unnecessary, considering all steps are completed online, and confirmation emails were provided to them.
I've observed other complaints where this was not required. The agent did not want to explore the issue further when I explained, despite the option to verify the details.
How is it that Casino Guru fails to follow and respect AML and KYC protocols, which were also violated in the case of my previous closed account?
I find it abnormal that an Alternative Dispute Resolution (ADR) entity ignores the website's processes and overlooks the fact that I have a closed account.
Moreover, Stake did not conduct the necessary KYC and AML procedures, potentially resulting making me deposit more and more money.
This situation is deeply concerning, and I would appreciate hearing testimonies from others who have had complaints with Casino Guru.