ФорумОбсъждане на жалбиCoingames Casino отхвърля тегленето ми с автоматичен имейл

Coingames Casino отхвърля тегленето ми с автоматичен имейл

преди 2 години от Lion1818
|
4543 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Това казино отхвърли моето теглене с автоматичен имейл, в който се казваше, че не съм повторно залагал бонус печалби 35 пъти. Но никога не съм искал бонус, когато депозирах и моите раздели с история на бонусите не показват бонуси.


Когато им изпращам имейл за поддръжка, те не отговарят. Единственият отговор, който получих, е автоматичният имейл от имейл адрес без отговор.


Някой друг да е пробвал това казино преди?

filefile

Автоматичен превод:
Lion1818
преди 2 години

Здравейте,

Това изглежда странно. Сигурен съм, че ще трябва да получим някакво обяснение от казиното... Добре е, че подадохте жалбата .

Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно проверен, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

здравей


Няма и опция за проверка. Моля, вижте приложената снимка, която показва страницата за потвърждение file

Автоматичен превод:
Lion1818
преди 2 години

Здравейте,

би било най-добре да актуализирате жалбата си сега. Кристина ще се опита да ти помогне.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

добре да изчакам тя да ми отговори

Автоматичен превод:
Lion1818
преди 2 години

Да моля. Тя ще актуализира жалбата в момента, в който прегледа цялата информация и има какво да сподели.

Все пак следете таймера.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре благодаря ти

Автоматичен превод:
Lion1818
преди 2 години

Няма проблем.

Надявам се скоро да се свържем с казиното. Предполагам, че това е начинът да се помогне по този въпрос.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, видях оплакване преди месец на този сайт за същото казино. Може да са измама, защото и на тях не са отговорили

Автоматичен превод:
Lion1818
преди 2 години

Ще видим, казвам. Това е ново казино, така че се надявам, че ги е грижа за тяхната репутация и рейтинг, след като те бъдат загубени, е доста трудно да се повиши отново.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Току-що отхвърлиха тегленето ми отново без имейл този път. Изпратих им още няколко имейла и те не отговарят. Чудя се дали има начин да подам жалба до техния доставчик на лиценз за казино хазарт

Автоматичен превод:
Lion1818
преди 2 години

Е, това казино сега е маркирано като „зомби", определено не е добър знак, така че бих предположил, че те просто не се интересуват много от нищо. 🙁

Ще изчакам нашия екип за разглеждане на жалби да предложи следващата стъпка, след като жалбата бъде приключена.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Така че аз коментирах в техните акаунти в социалните медии и те най-накрая ми отговориха на тези коментари и обработиха тегленето ми!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Казино Гуру,

Благодаря за всички предоставени подробности.

Проблемът е съобщен на потребителя и след допълнително проучване техническият проблем е отстранен.

Ние не сме измама и зомби, а страстен екип, който се грижи много за нашите клиенти.

Заявката за теглене е приета сега след завършване на KYC.

Ние сме компенсирали Lion с щедър бонус като част от нашето извинение за забавяне.

Мил

Микеле

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че аз коментирах в техните акаунти в социалните медии и те най-накрая ми отговориха на тези коментари и обработиха тегленето ми!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

това беше много добър подход, благодаря ви за доброто предложение!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Казино Гуру,

Благодаря за всички предоставени подробности.

Проблемът е съобщен на потребителя и след допълнително проучване техническият проблем е отстранен.

Ние не сме измама и зомби, а страстен екип, който се грижи много за нашите клиенти.

Заявката за теглене е приета сега след завършване на KYC.

Ние сме компенсирали Lion с щедър бонус като част от нашето извинение за забавяне.

Мил

Микеле

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Микеле,

благодарим ви, че се свързахте с нас. Проверих нашата база данни, за да намеря това:

file

Само за да се уверите, можете ли да потвърдите, че уебсайтът е "https://coingames.bet/en", моля?

Ако имате някакви актуализации за нас, моля, използвайте тези имейли, ние не възнамеряваме да предоставяме невярна или остаряла информация:

info@casino.guru

data@casino.guru

affiliate@casino.guru

Благодаря ти много.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, нашият URL е https://coingames.bet/en.

Мил

CoinGames

Автоматичен превод:
CoinGames
преди 2 години

Здравейте,

Виждам, че се опитваме да се свържем с вас от три седмици, за съжаление без отговор.

Моля, обърнете внимание, че написах:

Ако имате актуализации за нас, моля, използвайте тези имейли, ние не възнамеряваме да предоставяме невярна или остаряла информация:

info@casino.guru

data@casino.guru

affiliate@casino.guru

Нямаме намерение да предоставяме невярна или остаряла информация.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,

Никой не се оплаква от времето. Само забележете, че искането е повдигнато преди една седмица.

Намерихме решение веднага след прочитането на билета.

Мил

CoinGames

Автоматичен превод:
CoinGames
преди 2 години

Здравейте, знам, че мина доста време досега, но току-що ми мина през ума дали бихте искали да създадете акаунта си като официален представител на казиното.

Разгледайте тези правила и ме уведомете, ако се интересувате 🙂

Ако е така, изпратете ми официален имейл на radka@casino.guru

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини