Здравейте!
Ако мога да предположа малко, бих казал, че казиното е открило някои прилики или нередности; следователно сметката е в процес на проверка. Предполагам, че искате да чуете, че всичко ще бъде наред, защото никога не сте правили нещо подозрително. Но очевидният отговор е, че първо трябва да чуем заключението на казиното.
Доколкото мога да преценя, вие не знаете причината за такава щателна проверка, нито аз не знам. Обикновено казината няма да кажат скоро след като „нещото" е напълно проучено. Съжалявам, че го казвам, но трябва да изчакаме.
Ако сте подозрителни за нещо, обзалагам се, че също се стремите да разберете по-ясно какво причинява проблема. Казината мислят същото, бих казал. Но за съжаление основният ефект е допълнително чакане от страна на играча.
Не бих казал, че такава проверка показва, че казиното не желае да плати, това просто означава, че има известно безпокойство, което първо трябва да бъде изчистено.
Знаете ли, че това може да е случайна допълнителна проверка? Това също се случва, системата просто избира някои акаунти на случаен принцип.
Тъй като подадохте жалбата, мисля, че е добре да споменем, че Томас очаква вашия отговор. Моля, използвайте тази връзка , ако искате да отговорите веднага.
Бих искал да добавя, че това казино е сред по-добрите видове, според много висок индекс на безопасност , така че съм убеден, че има добри шансове за добро сътрудничество, ако възникне необходимост.
Опитайте се да запазите спокойствие засега.
Hello!
If I may guess a little, I'd say the casino has found some similarities or irregularities; hence, the account is under review. I imagine you want to hear that everything will be okay because you have never done anything suspicious. But the obvious answer is that first, we need to hear the casino's conclusion.
As far as I can tell, you don't know the reason for such a thorough check, and I do not either. Usually, casinos won't tell soon after the "thing" is fully investigated. I'm sorry to say that, but we need to wait.
If you are suspicious about something, I bet you also aim to understand more clearly what's causing the issue. Casinos think the same, I'd say. But sadly, the primary effect is additional waiting on the player's side.
I would not say that such a check indicates that the casino is not willing to pay, it just means there is a certain concern that needs to be cleared first.
Did you know it may possibly be a random additional check? That also happens, the system simply picks some accounts randomly.
Since you submitted the complaint, I think it's good to mention that Tomas awaits your response. Please use this link if you would like to answer right away.
I'd like to add that this casino is among the better sorts, according to a very high safety index, so I'm convinced there is a fair chance for good cooperation if the need arises.
Try to stay calm for now.
Автоматичен превод: