НачалоФорумОбсъждане на жалбиCasombie, продължавай да играеш въпреки доброволното спиране

Casombie, продължавай да играеш въпреки доброволното спиране

 от MelliKing
|
369 преглеждания 10 отговора |
|

Здравейте, аз съм пристрастен към хазарта и поисках забрана от Casombie.

Въпреки това акаунтът ми не беше блокиран и аз продължих да играя и загубих €2300 в рамките на един месец.

Продължих да пиша на казиното, те продължават да казват, че ще бъде открит случай, но досега нищо не се е случило. Сега бих искал да знам дали мога да поискам обратно парите, които загубих, след като поисках блокирането?

LG

Автоматичен превод:
MelliKing

здравей

Съжалявам да те видя да се бориш с хазарта. Бихте ли имали нещо против да обсъдим наличните съвети за намаляване на възможността от по-нататъшно увреждане? Позволете ми да предложа на вашето внимание нашата специална безопасна зона – разгледайте тук, моля. 👈👈

Най-общо казано, акаунтът на играча трябва да бъде закрит незабавно, ако проблемът с хазарта е бил споменат на казиното. От този момент играчът също не трябва да може да отвори отново сметката си никога повече и никога не трябва да му се позволява да отваря нова сметка, използвайки истинските си лични данни.

Важният въпрос винаги остава един и същ – поискахте ли акаунтът ви да бъде закрит поради проблеми с хазарта, моля? Ако не, моля, информирайте незабавно казиното.

Ще изчакам вашата актуална информация по този въпрос и тогава можем да обсъдим подробностите. 🙏

Автоматичен превод:

Здравейте, да, опитвам се да се блокирам навсякъде и да, информирах казиното за съществуващата си зависимост от хазарта. LG MelliKing

Автоматичен превод:
MelliKing

В този случай наистина изглежда, че казиното не е изиграло ролята си много добре.

Надявам се, че нямате нищо против допълнителни съвети - ние от Casino Guru обръщаме голямо внимание на отговорния хазарт; може би бихте могли да използвате нашия инструмент за помощ при самоизключване, който разработваме, за да помогнем на играчите да проследяват процесите на самоизключване на едно място.

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool 👈

Ако мога да помогна с нещо или ако можете да използвате чат, уведомете ме, моля. Ще направя всичко възможно да поддържаме връзка.

Автоматичен превод:

Здравейте, имам подобен проблем. След няколко имейла до поддръжката с молба да закрият акаунта, единственото нещо, което помогна, беше изпращането на имейл до адреса за оплаквания на Casombie. Сега се опитвам да получа възстановяване на загубите си след първата заявка за закриване на акаунта.

Тъй като Casombie вече не ми отговаря, току-що подадох жалба тук.

Автоматичен превод:
Smarterin

Здравейте, да, и аз се свързах с тях, но освен че получих номер на случай, нищо не се случи.

Тук също съм пуснал жалба.

LG

MelliKing

Автоматичен превод:

Здравейте, имам подобен проблем. След няколко имейла до поддръжката с молба да закрият акаунта, единственото нещо, което помогна, беше изпращането на имейл до адреса за оплаквания на Casombie. Сега се опитвам да получа възстановяване на загубите си след първата заявка за закриване на акаунта.

Тъй като Casombie вече не ми отговаря, току-що подадох жалба тук.

Автоматичен превод:

Наистина съжалявам, че трябва да преминете през това и се надявам, че нашият екип за оплаквания ще може да помогне.

Мога ли да попитам дали ясно посочихте причината за закриването на акаунта?

В такива случаи е много важно да го напишете в заявката и казиното трябва да действа незабавно, разбира се.

Автоматичен превод:

Не мисля, че дадох изрична причина, но това трябва да е относително несвързано. Според правилата и условията акаунтът се затваря в рамките на 24 часа, но при мен не беше така. Изпратих четири имейла до поддръжката и две сесии за чат на живо за период от 12 дни – нищо не доведе до затварянето. Едва след като изпратих имейл до адреса за оплаквания на Casombie, те най-накрая отговориха.

Автоматичен превод:
Smarterin

За съжаление, както казах преди, много е важно да се посочи причината, когато се иска затваряне, защото само в случаите, когато играчът ясно заявява, че това се дължи на проблеми с хазарта, казиното трябва да действа незабавно.

Ако не го направят, играчът има право да си върне всички депозити.

Тук ще ви дам пример, за да се надявам да го разберете по-добре: Представете си, че има играч, който има лош ден, да кажем. Този играч няма много късмет и моли казиното да закрие сметката. На следващия ден играчът се връща, акаунтът все още е отворен, така че той/тя опитва отново и печели.

Ако казиното беше затворило сметката веднага, щеше да е съвсем различна история. нали

И не ме разбирайте погрешно тук; Не казвам, че е правилно или грешно; точно така обикновено работят онлайн казината.

Разбира се, ако играч има проблеми с играта, това трябва да се приеме сериозно и да затвори акаунта веднага.

Автоматичен превод:

Правилата и условията посочват, че акаунтът ще бъде закрит в рамките на 24 часа при поискване. В него НЕ беше посочено, че трябва да посоча причина.

Това, което забелязах обаче, е, че тази точка е променена в новите Общи условия версия 1.5 (от 10 март 2025 г.). Какво съвпадение!?!

Автоматичен превод:
Smarterin

Посочването на причината обаче е най-важната част от искането, особено ако се нуждаете от непосредствена опасност поради риск от евентуално увреждане. Считайте това за ценна информация за бъдещето, моля. Има смисъл да следвате правилата и е страхотно, че сте толкова запознати с тях. Просто реалността може да е различна. 🙁 Бих искал също да видя какво отне около 12 дни, за да изпълня вашата заявка; трябва да работи много по-добре, ако питате мен.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини