ФорумОбсъждане на жалбиCasinoly Влязох в бонус и той ме изгони

Casinoly Влязох в бонус и той ме изгони

преди 1 месец от Geostaik
|
534 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец
  1. Въведох бонус, както и чао, той ми върна сумата от 449 евро и ме изхвърли от играта към играта sugar supreme powernudge Изпратих му съобщение и те ми казаха да изчакам 24 часа, тъй като pragmatic play актуализира тази компания, беше 26 часа оттогава и те просто ми казват същото, че ще ме информират, когато нещо се случи дори малко преди 18 00 четвъртък 12 септември (26 часа след събитието) те ми казват, че чакаме отговор от съответния отдел
Автоматичен превод:
преди 1 месец

filefilefilefilefile Ето някои от разговорите й от днес

Автоматичен превод:
Geostaik
преди 1 месец

Това е неприятна ситуация и в този случай казиното дори не може да бъде обвинено според мен.

Изглежда, че грешката е от страна на доставчика на играта и се радвам, че поддръжката наистина се опитва да го разреши.

Понякога обаче този вид проблем може да отнеме малко повече време, така че, моля, опитайте се да останете търпеливи и да изчакате резултата.

Как е положението сега? Има ли развитие?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Няма развитие. Играта беше невероятна сила на прагматична игра.. върна ми 449 евро със залог от 3 евро и след това имаше 3 скатера на екрана ми и играта ме извади... за да обобщя, имам възстановяване от 449 евро и бонус с 3 евро залог...

Автоматичен превод:
Geostaik
преди 1 месец

В такъв случай нека изчакаме екипа ни, за да видим как ще постъпят по Вашата жалба и какво ще могат да направят там.

Дано скоро да се намери решение.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

добре благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Докато бях в играта и играех, тя изведнъж ми върна 449 евро с едно кликване и когато падна, се появиха 3 скатера и беше въведен бонус. В този момент играта ме изхвърли и всеки път, когато се опитах да вляза отново, ми даде грешка (грешен код на играта) Изпратих съобщение и те ми казаха, че има проблем с прагматичната игра, но ако вашите печалби/бонуси не се връщат 24 часа Изпратете ни съобщение отново оттогава минаха 2 дни (48 часа) и когато изпращам съобщение, се казва, че все още обработваме проблема ви, ще бъдете уведомени чрез моя имейл, те казаха, че игрите за прагматична игра временно не работят и че ще връщам се в четвъртък (вчера) изпратих съобщение вчера и те казаха за събота, 14 септември, че ще се върнат... въпросът е, когато се върна в събота, ако се върнат, ще започна ли отново тези игри къде спрях? т.е. връщането на 449 евро и бонус с 3 евро залог

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Geostaik
преди 1 месец

Хм, това не е много често срещан проблем. Предполагам, че казиното се нуждае от известно време, за да се свърже с доставчика, което не винаги е толкова гладко, колкото се очаква. На вашия въпрос обаче, зависи от това кога и как е възникнала „грешката" и най-вероятно също как Pragmatic ще се справи с нея. Мисля, че трябва да изчакаме подробностите, след което можем да обсъдим как изглежда. Техническите проблеми с играта са специален вид, така че не бих спекулирал на този етап.

Като стана дума за това, има ли новини?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

игрите се отвориха отново и когато отворя играта, която ми даде 449 евро и бонуса и ме остави по средата на завъртането, няма история, сякаш никога не съм играл

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

В casinoly, докато играех прагматична игра със залог от 3 евро, в един момент той ми върна 449 евро и ми постави бонуса на sugar supreme powernudge, в този момент той ме изгони от играта 11-9-2024 време 12 44 и след това той не се върна. Когато изпратих движение, те казаха, че актуализират игрите Pragmatic Play и че скоро ще отворят отново. Днес те се отвориха и когато влязох в играта, която играех, те изтриха цялата история и сякаш никога не съм играл, докато бях играл 2000 евро за период от 24 часа в тази игра

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Имах 449 тук връщане и 3 скатера

Автоматичен превод:
Geostaik
преди 4 седмици

Бих искал да ви помоля за една услуга. Моля, поддържайте го в една тема и не разпространявайте една и съща информация из целия форум. Разбирам, че се чувствате наистина разочарован в момента, но по този начин ще имате по-голям шанс другите да могат да бъдат в крак с цялата информация относно този ваш проблем.🙏

За съжаление, в момента не можем да направим нищо особено, но изчакайте как казиното ще реагира на вашата жалба и как ще се развие всичко.

Моля, бъдете търпеливи, защото когато става въпрос за разследване с доставчика на играта, това наистина може да отнеме още време.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Добре, прав си, благодаря. Ще имам търпение

Автоматичен превод:
Geostaik
преди 4 седмици

Ще наблюдаваме този случай отблизо и ще се надяваме на най-доброто му разрешаване, както и най-бързото, разбира се.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини